Heb je al onder hun rokje mogen zitten ofquote:Op woensdag 6 november 2013 14:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi sfeertje op de Dam met al die Schotten.
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je al onder hun rokje mogen zitten of
quote:
tja dat krijg je ervan als het onderwerp amsterdam is hequote:Op woensdag 6 november 2013 14:34 schreef Germano het volgende:
Is dit KLB SC? Ik namelijk allemaal rare mensen.
Mensen die woorden uit hun weglatenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:34 schreef Germano het volgende:
Is dit KLB SC? Ik namelijk allemaal rare mensen.
woonplaats: Ridderkerkquote:Op woensdag 6 november 2013 14:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja dat krijg je ervan als het onderwerp amsterdam is he
"Cock"tail.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
Het onderwerp is toch homosensuele drankjes?
Whahahihohahoe.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die woorden uit hun weglaten.
Die heeft waarschijnlijk juist een hele saxofoon hangen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef VeerEli het volgende:
Ik denk dat Braddie een micropenis heeft
Bedankt voor het delen van deze informatiequote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef VeerEli het volgende:
Ik denk dat Braddie een micropenis heeft
Dat deed ik met opzet. Kijken of nog scherp bent.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die woorden uit hun weglaten.
Godverdomme wat zijn weer lekker scherp vandaagquote:Op woensdag 6 november 2013 15:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat deed ik met opzet. Kijken of nog scherp bent.
heb je deze ook van lacostequote:
Dankjequote:
Nee, bij micropenis aan Braddie denken.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk juist een hele saxofoon hangen.
Trouwens bij penisgrootte aan brad denken
Graag gedaan.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van deze informatie
Kunnen jullie nu stoppen alsjeblieft, het irritant.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme wat zijn weer lekker scherp vandaag
Je bent een goed mensquote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, bij micropenis aan Braddie denken.
[..]
Graag gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |