quote:Op woensdag 6 november 2013 13:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met z'n handen, maar wellicht gebruikt hij een wollah a kk bezem.
Jezus, Mur.quote:
Wijze waarop is niet van belang. Zolang het maar gebeurd. Zal verder ook niet lastig zijn want ze sloft continue als een schildpad over de afdeling. Direct ook mijn bron van ergernis.quote:
Ja, die komen elders wel weer te voorschijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In China worden meisjes geboren en ze gaan meteen weer dood, zie je dat?!
Tis wat.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
Zwak hoor, ze hebben met terugwerkende kracht de TT's van de VBL SC aangepast
Ach, het waren tien fantastische urenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
Liedje om de pijn te verzachten en het toch enigszins op persoonlijk voor je te houdenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is een ratchet-chickquote:Op woensdag 6 november 2013 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, jongens, wat een bende, wat een bende. Zit je rustig in de Sprinter richting Centraal staat er een paar meter van je af een ratchet-chick tegen een andere negerchick te schreeuwen en haar te bedreigen. Man, man, man. Mensen kennen geen fatsoen.
Utrecht?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, jongens, wat een bende, wat een bende. Zit je rustig in de Sprinter richting Centraal s
Boer in A'dam deel 42quote:Op woensdag 6 november 2013 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, jongens, wat een bende, wat een bende. Zit je rustig in de Sprinter richting Centraal staat er een paar meter van je af een ratchet-chick tegen een andere negerchick te schreeuwen en haar te bedreigen. Man, man, man. Mensen kennen geen fatsoen.
Het is wat.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vertel me meer man.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi sfeertje op de Dam met al die Schotten.
Om nooit te vergeten.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, het waren tien fantastische uren
Heb je al onder hun rokje mogen zitten ofquote:Op woensdag 6 november 2013 14:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi sfeertje op de Dam met al die Schotten.
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je al onder hun rokje mogen zitten of
quote:
tja dat krijg je ervan als het onderwerp amsterdam is hequote:Op woensdag 6 november 2013 14:34 schreef Germano het volgende:
Is dit KLB SC? Ik namelijk allemaal rare mensen.
Mensen die woorden uit hun weglatenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:34 schreef Germano het volgende:
Is dit KLB SC? Ik namelijk allemaal rare mensen.
woonplaats: Ridderkerkquote:Op woensdag 6 november 2013 14:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja dat krijg je ervan als het onderwerp amsterdam is he
"Cock"tail.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
Het onderwerp is toch homosensuele drankjes?
Whahahihohahoe.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die woorden uit hun weglaten.
Die heeft waarschijnlijk juist een hele saxofoon hangen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef VeerEli het volgende:
Ik denk dat Braddie een micropenis heeft
Bedankt voor het delen van deze informatiequote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef VeerEli het volgende:
Ik denk dat Braddie een micropenis heeft
Dat deed ik met opzet. Kijken of nog scherp bent.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die woorden uit hun weglaten.
Godverdomme wat zijn weer lekker scherp vandaagquote:Op woensdag 6 november 2013 15:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat deed ik met opzet. Kijken of nog scherp bent.
heb je deze ook van lacostequote:
Dankjequote:
Nee, bij micropenis aan Braddie denken.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk juist een hele saxofoon hangen.
Trouwens bij penisgrootte aan brad denken
Graag gedaan.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van deze informatie
Kunnen jullie nu stoppen alsjeblieft, het irritant.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme wat zijn weer lekker scherp vandaag
Je bent een goed mensquote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, bij micropenis aan Braddie denken.
[..]
Graag gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |