watquote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, worden jullie ook al zo moe van al die Bitstrips shit op Facebook?
He?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, worden jullie ook al zo moe van al die Bitstrips shit op Facebook?
Ik heb gewoon trage mongooltjes. Duurt altijd even voordat huismoeders iets nieuws oppikken.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef Chloroform het volgende:
Oh.
Wow.
Ik heb echt mongooltjes op FB.
Gore foto's spammen telt niet als 'dierenrechtsactivisme'.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:26 schreef Murdera het volgende:
Ik heb geen tienermoeders en kinderen op facebook.
Ik krijg alleen een hoop "bont is moord" shit enzo.teringveganisten.
Over een jaar zul je weten wat ik bedoel.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb gewoon trage mongooltjes. Duurt altijd even voordat huismoeders iets nieuws oppikken.
Hahaha, typisch.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:26 schreef Murdera het volgende:
Oproepen voor demonstraties enzo.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gore foto's spammen telt niet als 'dierenrechtsactivisme'.
Wow, dat heb ik nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:26 schreef Murdera het volgende:
En toch proberen dus.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oproepen voor demonstraties enzo.
Alsof niet iedereen al lang weet dat ik veel te lui ben, zelfs al zou ik een fuck geven.
Het is het waard, het zijn behoorlijk lekkere wijven.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow, dat heb ik nog niet eens gezien.
Maar sowieso lullen over moord bij dieren.Die leven in het nu en met de juiste methode merken ze niets van hun sterven.
Probeer ze dat maar eens aan hun verstand te brengen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow, dat heb ik nog niet eens gezien.
Maar sowieso lullen over moord bij dieren.Die leven in het nu en met de juiste methode merken ze niets van hun sterven.
DM eens pics ter controle of dit wel waar is?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is het waard, het zijn behoorlijk lekkere wijven.![]()
en tjah, ik ben blij voor ze dat ze iets hebben om zich druk om te maken.
Is je bier op? Je doet zo geïrriteerd.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahahahaha ha
Jij bent zeker het wijf van Happel. Schijtlollig kutwijf.
Sowieso dierenliefhebbers die het nut van jagen niet inzien.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja.Ik verwacht elk moment een shitstorm over dat hert met pijl in zn hoofd.
Correctie. "ik vind het lekkere wijven."quote:Op woensdag 6 november 2013 11:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
DM eens pics ter controle of dit wel waar is?
Jij stoort je niet aan een flinke portie domheid?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is het waard, het zijn behoorlijk lekkere wijven.![]()
en tjah, ik ben blij voor ze dat ze iets hebben om zich druk om te maken.
Dan moeten ze er wel heel goed uitzien, dat is dan wel een voorwaarde. En dan nog een twijfelgeval.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Correctie. "ik vind het lekkere wijven."
Heb je ook iets met psycho chicks?
Ontkom je niet aan, dus storen eraan is zinloos.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij stoort je niet aan een flinke portie domheid?
Zo makkelijk dit.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Correctie. "ik vind het lekkere wijven."
Heb je ook iets met psycho chicks?
Dan zou ik hier ook niet meer kunnen komen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij stoort je niet aan een flinke portie domheid?
Herkenbaar wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zou ik hier ook niet meer kunnen komen.
En serieus, ik ben erger gewend.ze zijn erg tof, alleen dat eeuwige gezeik over dat 1e onderwerp.
Maar ach.
Uit betrouwbare bron weet ik dat Tjacka nu aan het heineken zit.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:32 schreef JanCees het volgende:
Dit lijkt me een leuke SC voor Tjacka
Is hij al in damscoquote:Op woensdag 6 november 2013 11:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron weet ik dat Tjacka nu aan het heineken zit.
Ik denk dat Elan hier beter past. Allemaal zure kutjes bij elkaar.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:32 schreef JanCees het volgende:
Dit lijkt me een leuke SC voor Tjacka
:s:Squote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat Elan hier beter past. Allemaal zure kutjes bij elkaar.
heuheu flkkrtjequote:Op woensdag 6 november 2013 11:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:s:S
Wij hebben ook gevoelens en emoties hoor.
Bek houden teringjong of ik haal je penis door een gehaktmolen en maak er kleine partyworstjes van.quote:
Hnnnnnng.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bek houden teringjong of ik haal je penis door een gehaktmolen en maak er kleine partyworstjes van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |