Ik denk dat Elan hier beter past. Allemaal zure kutjes bij elkaar.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:32 schreef JanCees het volgende:
Dit lijkt me een leuke SC voor Tjacka
:s:Squote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat Elan hier beter past. Allemaal zure kutjes bij elkaar.
heuheu flkkrtjequote:Op woensdag 6 november 2013 11:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:s:S
Wij hebben ook gevoelens en emoties hoor.
Bek houden teringjong of ik haal je penis door een gehaktmolen en maak er kleine partyworstjes van.quote:
Hnnnnnng.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bek houden teringjong of ik haal je penis door een gehaktmolen en maak er kleine partyworstjes van.
'Een partyworstje', lijk me.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bek houden teringjong of ik haal je penis door een gehaktmolen en maak er kleine partyworstjes van.
Ik verwacht dat Mur een grote penis heeft waar meerdere partyworstjes van gemaakt kunnen worden.quote:
Dat verwacht ik ook wel ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Mur een grote penis heeft waar meerdere partyworstjes van gemaakt kunnen worden.
Ik wist wel dat jouw plek op jouw lijst correct of zelfs nog iets te laag was.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Mur een grote penis heeft waar meerdere partyworstjes van gemaakt kunnen worden.
Oh, ik had even niet meegekregen dat het over Mur ging.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat voor lijst? publicatie graag. Chloro was ook zo aardig.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jouw plek op jouw lijst correct of zelfs nog iets te laag was.
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jouw plek op jouw lijst correct of zelfs nog iets te laag was.
Ik bedoelde chloro's lijst van slim tot dom.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor lijst? publicatie graag. Chloro was ook zo aardig.
quote:
Moeilijk dit te geloven van een man die zich vergelijkt met een bij en een vlinder.quote:
Het feit dat zijn quote boven mijn reactie stond hielp je dus ook niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, ik had even niet meegekregen dat het over Mur ging.
Klaarblijkelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het feit dat zijn quote boven mijn reactie stond hielp je dus ook niet.
Snuf snuf.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:04 schreef Chai het volgende:
Furdinand is toch dat konijn hoop ik? niet een of ander vriendje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |