Niks mis mee.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, paardrijdende sprinkhanen. Daar hebben ze nu ook een kalender van.
alleen als ik een paardekop op magquote:Op woensdag 6 november 2013 10:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil je er ook op? Denk dat we gewoon zoveel mogelijk gaan verzamelen, er hoeft er niet per se 1 per maand op te staan.
En dan met een foto per week.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen als ik een paardekop op mag
komt er ook een vrouwelijk variant?
scheurkalender. elke dag een andere scheur..quote:
+1quote:
De verkoop zal vast als een trein gaan in dat geval.quote:
Elke week dus.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scheurkalender. elke dag een andere scheur..
[..]
+1
Lijkt me ook, zeker in de provincie.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De verkoop zal vast als een trein gaan in dat geval.
Ik lig in een scheur.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scheurkalender. elke dag een andere scheur..
een scheurkalender is per dagquote:
Elke stad ligt in een provincie.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me ook, zeker in de provincie.
Maar die weekkalender van mij niet. Verder heb je wel een goed idee.quote:
Maar niet elke stad ligt in dé provincie.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Elke stad ligt in een provincie.
Kralendijk nietquote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mochten ze willen.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar niet elke stad ligt in dé provincie.
Tevens vraag ik me af hoe dit bij stadstaten werkt.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bonairequote:
Brussels gewestquote:Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tevens vraag ik me af hoe dit bij stadstaten werkt.
Zoals Sparta en Braunschweich inderdaad. Oh wacht.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tevens vraag ik me af hoe dit bij stadstaten werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |