SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je voor dat je dan ook nog ongesteld bent en dus iemand moet bellen om je bebloede maandverbandje weg te gooienquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:59 schreef rival het volgende:
Fucking stenen bed met een flinterdun matras. stalen pispot er vlak naast. niet eens zelf kunnen doorspoelen maar ervoor op de intercom moeten drukken...
een glaasje water en een sneetje brood
Je moet er maar net vatbaar voor zijn voor die 'intimidatie'quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je dan kan zeggen dat het leuk kan zijn zegt denk ik iets over het bureau waar je zat.. of de vriendelijke agent die jou anders behandelde dan de rest.
Bij een ander uiteraardquote:
om 06:00 uur alle TL verlichting aan en de wcpot naast je bed die gaat doorspoelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet er maar net vatbaar voor zijn voor die 'intimidatie'
Zou me echt aan m'n reet roesten tbh.
Ik overweeg om zijn auto helemaal weg te halen met een vrachtwagen, die maat van me heeft zo'n dingquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, dat is overal tegenwoordig totdat je zelf geld krijgt inderdaad dan hoor je opeens niets meer.
Heeft die geen leuk setje velgen onder die auto, gewoon krik mee en de boel loshalen daar ter plekke
Daar sliep ik doorheenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
om 06:00 uur alle TL verlichting aan en de wcpot naast je bed die gaat doorspoelen
Gewoon doorslapen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
om 06:00 uur alle TL verlichting aan en de wcpot naast je bed die gaat doorspoelen
Dat is makkelijker ja, en dan in onderdelen uit elkaar halenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik overweeg om zijn auto helemaal weg te halen met een vrachtwagen, die maat van me heeft zo'n ding
Het is een vrij jonge Ford Fiesta, die onderdelen brengen nog wel wat opquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon doorslapen?![]()
[..]
Dat is makkelijker ja, en dan in onderdelen uit elkaar halen
Na 4 uurtjes gaf je eindelijk toe?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog nooit een nachtje vast gezeten.één keer vier uurtjes, gewoon omdat ze me wilde naaien.
ik ook zoiets, echter was dat meer een verhoor, niet echt vastgezetenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog nooit een nachtje vast gezeten.één keer vier uurtjes, gewoon omdat ze me wilde naaien.
Nee, ik denk dat ze even gingen lunchen of iets en dachten van "dat meisje heeft toch niets belangrijks te doen"quote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:09 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik hier de enige die nog nooit heeft vastgezeten?
Nope. Ik ook nooit. Maar goed, ik ben dan ook gewoon een saaie lul.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:09 schreef PeuRac het volgende:
zelfs ik heb nooit vastgezeten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:09 schreef PeuRac het volgende:
Welke vrouw niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ook niet. Maar wel eens handboeien om gehad
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet normaal, ik was gewoon blauwquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Leuk dat het voor jullie blijkbaar hartstikke normaal is
Een scharrel van mij werkt in de beveiliging, die trok pas echte handboeien tevoorschijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
die zijn serieus zwaar en pijnlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een scharrel van mij werkt in de beveiliging, die trok pas echte handboeien tevoorschijn
En zonder sleutel niet zomaar los te krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die zijn serieus zwaar en pijnlijk.
Ik heb ook een week blauwe polsen gehad en teveel vragen van mn moederquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die zijn serieus zwaar en pijnlijk.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zonder sleutel niet zomaar los te krijgen.
Dat zijn de betere berichtenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:29 schreef PeuRac het volgende:
Hehe, het dreigement heeft geholpen. Krijg vandaag nog de helft van het geld gestort
Eerst zien en dan geloven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:29 schreef PeuRac het volgende:
Hehe, het dreigement heeft geholpen. Krijg vandaag nog de helft van het geld gestort
Nicequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:29 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihaho... lock...
Dat hoort er gewoon bij hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook een week blauwe polsen gehad en teveel vragen van mn moeder
Ik vond het heerlijkquote:
Pics van je truien aubquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Nieuwe jas, nieuwe broek, 2 nieuwe truien en een nieuw jurkje.
nee, ik schaam mequote:
Picsquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:
Zeer terechtquote:
kan niet, zit nu in de auto onderweg naar de friettent, dan naar Oma en dan naar Baantjerquote:
Ik heb GvsE haar tieten al gezienquote:
Spuit 11, maar toch: picsquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik kan de foto wel uploadenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan niet, zit nu in de auto onderweg naar de friettent, dan naar Oma en dan naar Baantjer
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb GvsE haar tieten al gezien![]()
Jij lekker niehiet
nee Roy, gewoon neequote:
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen: nice pair!!quote:
nee. Nee dat kan je nietquote:
Je bent toch een vrouw, multi-tasken enzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan niet, zit nu in de auto onderweg naar de friettent, dan naar Oma en dan naar Baantjer
Hoiquote:
Ik kan het wel, ik doe het gewoon niet!!!quote:
dat zouden we toch niet bekend maken op FOK?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb GvsE haar tieten al gezien![]()
Jij lekker niehiet
ik ben een mannelijke vrouwquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw, multi-tasken enzo
[..]
Hoi
Oh shot, sorry!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zouden we toch niet bekend maken op FOK?
verdommequote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie het, broek staat er ook tussen
ik dacht shootquote:
Rokkenjager.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Dat ik meer rokken heb dan broeken meld ik dan maar niet
Dat wel, maar heb em aan de telefoon nog een keer herinnerd dat ik op bezoek kom.quote:
Verkeerd gedacht!!quote:
Valt dus eigenlijk allemaal wel meequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Dat ik meer rokken heb dan broeken meld ik dan maar niet
mooie kontjes in spijkerbroekenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie het, broek staat er ook tussen
En daar is ie vast van onder de indruk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wel, maar heb em aan de telefoon nog een keer herinnerd dat ik op bezoek kom.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooie kontjes in spijkerbroeken
Nee, ben meer van de rokjesquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooie kontjes in spijkerbroeken
Je kan er altijd in gelovenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daar is ie vast van onder de indruk.
In fatsoenlijke jeans zie je billen veel beter dan in rokjesquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ben meer van de rokjes![]()
[..]
Je kan er altijd in geloven
Ben niet echt een billen manquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In fatsoenlijke jeans zie je billen veel beter dan in rokjes
Ik heb simpelweg de voorkeur voor billen omdat die naar mijn inziens meer zeggen over het bijbehorende figuur. Vaak zitten strakke billen ook alleen aan dames die flink bewegen.quote:
Ik heb de voorkeur voor borsten, omdat billen makkelijker bij te werken zijn. Als je hard traint, kun je een strakke bips krijgen, bij borsten gaat dat niet op.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb simpelweg de voorkeur voor billen omdat die naar mijn inziens meer zeggen over het bijbehorende figuur. Vaak zitten strakke billen ook alleen aan dames die flink bewegen.
Grote borsten kunnen ook zitten bij een kleine dame die vet is bijvoorbeeld.
Zal niet altijd opgaan, maar tis dan ook geen vaste regel.
Dat ben ik met je eens, ondanks dat mijn voorkeur bij billen blijft. Maar kan hier geen speld tussen krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb de voorkeur voor borsten, omdat billen makkelijker bij te werken zijn. Als je hard traint, kun je een strakke bips krijgen, bij borsten gaat dat niet op.
borsten kan je wel laten aanpassenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb de voorkeur voor borsten, omdat billen makkelijker bij te werken zijn. Als je hard traint, kun je een strakke bips krijgen, bij borsten gaat dat niet op.
Pff, sterkte zeg...quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Net een vriendin gesproken die pas is verkracht
Meer kipfilet eten toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dank je, gaat redelijk goed met haar!! Gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Net een vriendin gesproken die pas is verkracht
Dat mag je hopen jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:36 schreef xFriendx het volgende:
Gelukkig vind je beide onderdelen sowieso op dames
Heb BB gister afgerond.quote:
Uhu, maar wel een depri einde.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank je, gaat redelijk goed met haar!! Gelukkig
Soms vind je beide ook op mannen. Of slechts 1 bij dames. Althans, dan zijn er wel borsten maar zie je ze amper.quote:
Ja maar goed, weinig andere optiesquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uhu, maar wel een depri einde.Dat laatste telefoongesprek tussen Walt en Skyler, zo mooi.
![]()
Ja dat laatste bedoel ik. Helaas zijn ze er ook "zonder" billenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Soms vind je beide ook op mannen. Of slechts 1 bij dames. Althans, dan zijn er wel borsten maar zie je ze amper.
Lego.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
Wat zou ik dit jaar eens voor mijn verjaardag vragen
Goed ideequote:
Koop een strik en doe die om jezelf heen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet ook nog een cadeautje verzinnen voor mijn vriend.. zo lastig
na zoveel jaren gaat dat toch ook vervelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koop een strik en doe die om jezelf heen.
Hmm ja dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
na zoveel jaren gaat dat toch ook vervelen
Welke wil je dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Alleen die sets die ik wil zijn nogal duur
Arme man van Lola. Ieder jaar hetzelfde cadeau krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
na zoveel jaren gaat dat toch ook vervelen
Denken dat LoLa zo saai isquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke wil je dan?
[..]
Arme man van Lola. Ieder jaar hetzelfde cadeau krijgen.
Vriendquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke wil je dan?
[..]
Arme man van Lola. Ieder jaar hetzelfde cadeau krijgen.
Oh, ok. Dat is al wat anders.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vriend
En hij krijgt niet elk jaar het zelfde cadeau
Vorig jaar kreeg hij een tattoo
Het jaar daar voor iets voor zijn camera
jaar daar voor ook
en de rest ben ik alweer vergeten
Ziet er niet uit als 200 euro waard, eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
http://www.brickshop.nl/l(...)ower-of-orthanc.html
Dat is bij lego eigenlijk altijd welquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als 200 euro waard, eigenlijk.
Het was altijd duur, maar het lijkt zoveel duurder geworden de laatste jaren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is bij lego eigenlijk altijd welhet is echt duur.
Ik heb zo'n spijt dat ik de laatste keer in Amerika niet die VW Bus meegenomen hebquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was altijd duur, maar het lijkt zoveel duurder geworden de laatste jaren.
Dingen waar je vroeger 150 gulden voor betaalde, zijn nu 150 euro. Slaat echt nergens op.
Dat is niet alleen met Lego zo hoor, dat is met alles zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen waar je vroeger 150 gulden voor betaalde, zijn nu 150 euro. Slaat echt nergens op.
Dat geldt helaas met alles. En als je salaris niet mee stijgt met de prijzen. Dat wordt het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Betaal je dan niet ook nog import kosten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb zo'n spijt dat ik de laatste keer in Amerika niet die VW Bus meegenomen hebdie was daar echt heel veel goedkoper!
Als het besteld wel, als het daar koopt en in je koffer meeneemt nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Betaal je dan niet ook nog import kosten?
Met veel wel, ja. Maar ik weet van niet alles hoe duur het vroeger was. Als kind keek je daar niet zo naar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet alleen met Lego zo hoor, dat is met alles zo
Toch hebben we het fiks luxer dan bijvoorbeeld de jaren '80.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geldt helaas met alles. En als je salaris niet mee stijgt met de prijzen. Dat wordt het alleen maar erger
Ja, we hebben het eigenlijk ook helemaal niet slecht. Zo lang je nog leuke dingen kan doen en geld hebt voor luxe dingen mag je niet klagen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met veel wel, ja. Maar ik weet van niet alles hoe duur het vroeger was. Als kind keek je daar niet zo naar.
[..]
Toch hebben we het fiks luxer dan bijvoorbeeld de jaren '80.
Ik had het in mn koffer geduwd, dus nee. Sowieso woonde ik toen in Ierland en daar gelden iets andere regels.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Betaal je dan niet ook nog import kosten?
Hier in NL is hij ook al stukken goedkoper dan in het begin...quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb zo'n spijt dat ik de laatste keer in Amerika niet die VW Bus meegenomen hebdie was daar echt heel veel goedkoper!
Die was toen net uitquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier in NL is hij ook al stukken goedkoper dan in het begin...
Dat zal welquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die was toen net uiten kostte omgerekend bijna de helft.
Whoohoo, eindelijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo ... hoofdpijn is eindelijk weg... da wordt niet meer pubquizen
ik ben alleen voor de lol een keer in de cel geweest....quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:09 schreef PeuRac het volgende:
Hakt er lekker inquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
drie van die 400mg... k.... en nu wil ik nog klusjes doen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
drie van die 400mg... k.... en nu wil ik nog klusjes doen
Ditquote:
Goed punt, dan ben ik wel een paar keer in de cel geweest, isoleer cel zelfsquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben alleen voor de lol een keer in de cel geweest....
Ze willen me daar niet hebben... heb nog wel een keer in klein teresin gestaan met slechts een kwart van wat er normaal in stondquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed punt, dan ben ik wel een paar keer in de cel geweest, isoleer cel zelfs
Gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms is het nodig met hardnekkige hoofdpijn/migraine
quote:
omdat HP natuurlijk... maar verder wat een stemmenquote:
Die stemmen en die gezichten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
omdat HP natuurlijk... maar verder wat een stemmen
hangt er vanaf wat het wasquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Valt toch best mee
Je mag veel meer... ?
Navondquote:
mehehequote:Op dinsdag 5 november 2013 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die stemmen en die gezichten.
Goed idee, heb nog zelfgemaakte van mn moederquote:
Zelfgemaaktquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed idee, heb nog zelfgemaakte van mn moeder
Speculaas is niet per definitie sinterklaasgoedquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]alleen marsepijn en chocolade kruidnoten vind ik lekker qua sinterklaasgoed
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Movember Cat
[..]
Zelfgemaakt
Ik kijk er echt elk jaar al maanden naar uit dat ze dat weer gaat makenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Movember Cat
[..]
Zelfgemaakt
Ze maakt het alleen speciaal met de feestdagen/rond sinterklaas?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kijk er echt elk jaar al maanden naar uit dat ze dat weer gaat maken
Van eind oktober tot eind december meestal jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze maakt het alleen speciaal met de feestdagen/rond sinterklaas?
zonde
Nee maar ik zie het wel zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Speculaas is niet per definitie sinterklaasgoed
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn bovenburen hebben weer seks en het buurkind naast me is aan het janken.
Alsof ik conceptie en bevalling tegelijk meemaak!
speculaasjes op broodquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee maar ik zie het wel zo
Alhoewel speculaaskaakjes bij de koffie wel lekker zijn
Geen idee, ik drink geen koffiequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee maar ik zie het wel zo
Alhoewel speculaaskaakjes bij de koffie wel lekker zijn
Ook erg lekkerquote:
Dat eet veel lastigerquote:
Het was hier droog tot half 3 vanmiddag. Sindsdien niet meer..quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het bij jullie al 5 minuten droog geweest vandaag?
Vanmorgen scheen de zonquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat vind ik echt viesquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja vanmorgen was het minstens een half uur droogquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja hoor ik heb net een schone onderbroek aangedaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb net een schone onderbroek aangedaan
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb net een schone onderbroek aangedaan
Jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kom jij 16 nov naar Peu? Of weet je dat nog niet omdat je nog onder het mes/naar de tandarts moet?quote:
Ik denk het wel, maar weet niet 100% zeker. Hoezo?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom jij 16 nov naar Peu? Of weet je dat nog niet omdat je nog onder het mes/naar de tandarts moet?
Ik wil graag kolonisten van Katan spelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar weet niet 100% zeker. Hoezo?
Ik heb het ook nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil graag kolonisten van Katan spelenen ik heb het spel zelf niet
Weer? Dat is buitenquote:
Ik heb het wel, bij mijn ouders liggenquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
VVVVVVVVVIIIIIN ..... meenemen katan![]()
pleaaaaaaz
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tooooooo smaaaaaart aaaaaaaaaaaaassssss
het regent hieroIk wil een zonnetje
ojaquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben jij niet het zonnetje in huis dan?
Will do. Als ik kom, wat 90% zeker isquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
VVVVVVVVVIIIIIN ..... meenemen katan![]()
pleaaaaaaz
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Will do. Als ik kom, wat 90% zeker is
hoe krijg ik die andere 10% erbij?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Will do. Als ik kom, wat 90% zeker is
Wellicht door zelf naakt te komen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe krijg ik die andere 10% erbij?
Nu komt faxie zekerquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wellicht door zelf naakt te komen.
Niet. Ik moet even kijken of ik dat weekend nog iets kan doen qua klussenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe krijg ik die andere 10% erbij?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
6 volgens mij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Voor hoeveel spelers heb je kolonisten? Vin
Hij komt terwijl hij komtquote:
Cool ik heb nog een uitbreiding met 2 extra kleuren dan kan je het in theorie met 8 personen spelenquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ik hoor daar een ... "als je komend weekend niet hard werkt dan kom ik dan niet"quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet. Ik moet even kijken of ik dat weekend nog iets kan doen qua klussen
Ik heb wel een special edition met houten dingen, maar dat maakt vast niet uit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool ik heb nog een uitbreiding met 2 extra kleuren dan kan je het in theorie met 8 personen spelen
Nee daar doelde ik niet opquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik hoor daar een ... "als je komend weekend niet hard werkt dan kom ik dan niet"
Duussssssuh meer klushulpen zoeken
Voor iemand die graag een spelletje doet met Fok!kersquote:
JAAAAAAquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:09 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb Catan wel bij mijn ouders denk ik, zal het wel meenemen van ze.
Ja hoor, crashen kan altijd, wel zelf spullen meenemen. Heb genoeg plek, desnoods slapen er mensen op zolder.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
JAAAAAA![]()
Heel graag!!!
Peu als het wat later wordt enzo kan ik dan weer op je bank crashen?
Kan er sowieso geslapen worden? Peuquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
JAAAAAA![]()
Heel graag!!!
Peu als het wat later wordt enzo kan ik dan weer op je bank crashen?
*neemt luchtkasteel en slaapzak mee zodat ik wodka/fristi kan drinken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja hoor, crashen kan altijd, wel zelf spullen meenemen. Heb genoeg plek, desnoods slapen er mensen op zolder.
Beviel het, ja?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*neemt luchtkasteel en slaapzak mee zodat ik wodka/fristi kan drinken.
Mag ik op je luchtkasteeeeel springenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*neemt luchtkasteel en slaapzak mee zodat ik wodka/fristi kan drinken.
ik neem mijn oordopjes mee en een houten hamerquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan er sowieso geslapen worden? Peu
Waarom die hamer?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik neem mijn oordopjes mee en een houten hamer
Dat is weer wat anders dan ductapequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag ik op je luchtkasteeeeel springen
Oh, oke.quote:
Het is maar wat je goed noemt..quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders dan ductapeZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Zijn ergere dingen dan dat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, oke.
[..]
Het is maar wat je goed noemt..
Hola, wat een rust hier voor de tijd van de dag.quote:
Nee gewerkt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje bij de buurvrouw geweest?
Ga je mee zwemmen?quote:
Toen ik 'm opende in een nieuw tabblad wel ja.quote:
Oke. Waarom doet 'ie het gewoon niet dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik 'm opende in een nieuw tabblad wel ja.
Waarschijnlijk een beveiliging tegen hotlinken ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke. Waarom doet 'ie het gewoon niet dan?
Of deze?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.pbh2.com/wordp(...)5/victoria-moore.gif
Klik maar gewoon dan
Heb jij niet zo'n mooi wit shirt?quote:
En toevallig ook een emmer met ijskoud water om er overheen te gooien als je dat shirt aanhebt?quote:
Ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toevallig ook een emmer met ijskoud water om er overheen te gooien als je dat shirt aanhebt?
Mik die emmer water maar over DaMook heen dan. Kan 'ie afkoelen van de ergernis over die kanslozen hiero.quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 5 november 2013 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mik die emmer water maar over DaMook heen dan. Kan 'ie afkoelen van de ergernis over die kanslozen hiero.
En dat zeg jij?quote:
quote:
Of gewoon over jou heen. Blijkbaar heb je die nodigquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Giet die emmer ijskoud water maar in je broek
Ga je mij dan ook DM'en?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:41 schreef Faxie het volgende:
Giet die emmer ijskoud water maar in je broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |