Soms vind je beide ook op mannen. Of slechts 1 bij dames. Althans, dan zijn er wel borsten maar zie je ze amper.quote:
Ja maar goed, weinig andere optiesquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uhu, maar wel een depri einde.Dat laatste telefoongesprek tussen Walt en Skyler, zo mooi.
![]()
Ja dat laatste bedoel ik. Helaas zijn ze er ook "zonder" billenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Soms vind je beide ook op mannen. Of slechts 1 bij dames. Althans, dan zijn er wel borsten maar zie je ze amper.
Lego.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
Wat zou ik dit jaar eens voor mijn verjaardag vragen
Goed ideequote:
Koop een strik en doe die om jezelf heen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet ook nog een cadeautje verzinnen voor mijn vriend.. zo lastig
na zoveel jaren gaat dat toch ook vervelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koop een strik en doe die om jezelf heen.
Hmm ja dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
na zoveel jaren gaat dat toch ook vervelen
Welke wil je dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Alleen die sets die ik wil zijn nogal duur
Arme man van Lola. Ieder jaar hetzelfde cadeau krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
na zoveel jaren gaat dat toch ook vervelen
Denken dat LoLa zo saai isquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke wil je dan?
[..]
Arme man van Lola. Ieder jaar hetzelfde cadeau krijgen.
Vriendquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke wil je dan?
[..]
Arme man van Lola. Ieder jaar hetzelfde cadeau krijgen.
Oh, ok. Dat is al wat anders.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vriend
En hij krijgt niet elk jaar het zelfde cadeau
Vorig jaar kreeg hij een tattoo
Het jaar daar voor iets voor zijn camera
jaar daar voor ook
en de rest ben ik alweer vergeten
Ziet er niet uit als 200 euro waard, eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
http://www.brickshop.nl/l(...)ower-of-orthanc.html
Dat is bij lego eigenlijk altijd welquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als 200 euro waard, eigenlijk.
Het was altijd duur, maar het lijkt zoveel duurder geworden de laatste jaren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is bij lego eigenlijk altijd welhet is echt duur.
Ik heb zo'n spijt dat ik de laatste keer in Amerika niet die VW Bus meegenomen hebquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was altijd duur, maar het lijkt zoveel duurder geworden de laatste jaren.
Dingen waar je vroeger 150 gulden voor betaalde, zijn nu 150 euro. Slaat echt nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |