Zeer terechtquote:
kan niet, zit nu in de auto onderweg naar de friettent, dan naar Oma en dan naar Baantjerquote:
Ik heb GvsE haar tieten al gezienquote:
Spuit 11, maar toch: picsquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Nieuwe jas, nieuwe broek, 2 nieuwe truien en een nieuw jurkje.
Ik kan de foto wel uploadenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan niet, zit nu in de auto onderweg naar de friettent, dan naar Oma en dan naar Baantjer
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb GvsE haar tieten al gezien![]()
Jij lekker niehiet
nee Roy, gewoon neequote:
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen: nice pair!!quote:
nee. Nee dat kan je nietquote:
Je bent toch een vrouw, multi-tasken enzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan niet, zit nu in de auto onderweg naar de friettent, dan naar Oma en dan naar Baantjer
Hoiquote:
Ik kan het wel, ik doe het gewoon niet!!!quote:
dat zouden we toch niet bekend maken op FOK?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb GvsE haar tieten al gezien![]()
Jij lekker niehiet
ik ben een mannelijke vrouwquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw, multi-tasken enzo
[..]
Hoi
Oh shot, sorry!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zouden we toch niet bekend maken op FOK?
verdommequote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie het, broek staat er ook tussen
ik dacht shootquote:
Rokkenjager.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Dat ik meer rokken heb dan broeken meld ik dan maar niet
Dat wel, maar heb em aan de telefoon nog een keer herinnerd dat ik op bezoek kom.quote:
Verkeerd gedacht!!quote:
Valt dus eigenlijk allemaal wel meequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Dat ik meer rokken heb dan broeken meld ik dan maar niet
mooie kontjes in spijkerbroekenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie het, broek staat er ook tussen
En daar is ie vast van onder de indruk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wel, maar heb em aan de telefoon nog een keer herinnerd dat ik op bezoek kom.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooie kontjes in spijkerbroeken
Nee, ben meer van de rokjesquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooie kontjes in spijkerbroeken
Je kan er altijd in gelovenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daar is ie vast van onder de indruk.
In fatsoenlijke jeans zie je billen veel beter dan in rokjesquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ben meer van de rokjes![]()
[..]
Je kan er altijd in geloven
Ben niet echt een billen manquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In fatsoenlijke jeans zie je billen veel beter dan in rokjes
Ik heb simpelweg de voorkeur voor billen omdat die naar mijn inziens meer zeggen over het bijbehorende figuur. Vaak zitten strakke billen ook alleen aan dames die flink bewegen.quote:
Ik heb de voorkeur voor borsten, omdat billen makkelijker bij te werken zijn. Als je hard traint, kun je een strakke bips krijgen, bij borsten gaat dat niet op.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb simpelweg de voorkeur voor billen omdat die naar mijn inziens meer zeggen over het bijbehorende figuur. Vaak zitten strakke billen ook alleen aan dames die flink bewegen.
Grote borsten kunnen ook zitten bij een kleine dame die vet is bijvoorbeeld.
Zal niet altijd opgaan, maar tis dan ook geen vaste regel.
Dat ben ik met je eens, ondanks dat mijn voorkeur bij billen blijft. Maar kan hier geen speld tussen krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb de voorkeur voor borsten, omdat billen makkelijker bij te werken zijn. Als je hard traint, kun je een strakke bips krijgen, bij borsten gaat dat niet op.
borsten kan je wel laten aanpassenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb de voorkeur voor borsten, omdat billen makkelijker bij te werken zijn. Als je hard traint, kun je een strakke bips krijgen, bij borsten gaat dat niet op.
Pff, sterkte zeg...quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Net een vriendin gesproken die pas is verkracht
Meer kipfilet eten toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dank je, gaat redelijk goed met haar!! Gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Net een vriendin gesproken die pas is verkracht
Dat mag je hopen jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:36 schreef xFriendx het volgende:
Gelukkig vind je beide onderdelen sowieso op dames
Heb BB gister afgerond.quote:
Uhu, maar wel een depri einde.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank je, gaat redelijk goed met haar!! Gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |