Zeer terechtquote:
kan niet, zit nu in de auto onderweg naar de friettent, dan naar Oma en dan naar Baantjerquote:
Ik heb GvsE haar tieten al gezienquote:
Spuit 11, maar toch: picsquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Nieuwe jas, nieuwe broek, 2 nieuwe truien en een nieuw jurkje.
Ik kan de foto wel uploadenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan niet, zit nu in de auto onderweg naar de friettent, dan naar Oma en dan naar Baantjer
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb GvsE haar tieten al gezien![]()
Jij lekker niehiet
nee Roy, gewoon neequote:
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen: nice pair!!quote:
nee. Nee dat kan je nietquote:
Je bent toch een vrouw, multi-tasken enzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan niet, zit nu in de auto onderweg naar de friettent, dan naar Oma en dan naar Baantjer
Hoiquote:
Ik kan het wel, ik doe het gewoon niet!!!quote:
dat zouden we toch niet bekend maken op FOK?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb GvsE haar tieten al gezien![]()
Jij lekker niehiet
ik ben een mannelijke vrouwquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw, multi-tasken enzo
[..]
Hoi
Oh shot, sorry!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zouden we toch niet bekend maken op FOK?
verdommequote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie het, broek staat er ook tussen
ik dacht shootquote:
Rokkenjager.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Dat ik meer rokken heb dan broeken meld ik dan maar niet
Dat wel, maar heb em aan de telefoon nog een keer herinnerd dat ik op bezoek kom.quote:
Verkeerd gedacht!!quote:
Valt dus eigenlijk allemaal wel meequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Dat ik meer rokken heb dan broeken meld ik dan maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |