zelfs ik heb nooit vastgezeten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:09 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik hier de enige die nog nooit heeft vastgezeten?
Welke vrouw niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ook niet. Maar wel eens handboeien om gehad
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet normaal, ik was gewoon blauwquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Leuk dat het voor jullie blijkbaar hartstikke normaal is
Een scharrel van mij werkt in de beveiliging, die trok pas echte handboeien tevoorschijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
die zijn serieus zwaar en pijnlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een scharrel van mij werkt in de beveiliging, die trok pas echte handboeien tevoorschijn
En zonder sleutel niet zomaar los te krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die zijn serieus zwaar en pijnlijk.
Ik heb ook een week blauwe polsen gehad en teveel vragen van mn moederquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die zijn serieus zwaar en pijnlijk.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zonder sleutel niet zomaar los te krijgen.
Dat zijn de betere berichtenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:29 schreef PeuRac het volgende:
Hehe, het dreigement heeft geholpen. Krijg vandaag nog de helft van het geld gestort
Eerst zien en dan geloven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:29 schreef PeuRac het volgende:
Hehe, het dreigement heeft geholpen. Krijg vandaag nog de helft van het geld gestort
Nicequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:29 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihaho... lock...
Dat hoort er gewoon bij hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook een week blauwe polsen gehad en teveel vragen van mn moeder
Ik vond het heerlijkquote:
Pics van je truien aubquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Nieuwe jas, nieuwe broek, 2 nieuwe truien en een nieuw jurkje.
nee, ik schaam mequote:
Picsquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Nieuwe jas, nieuwe broek, 2 nieuwe truien en een nieuw jurkje.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |