Inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
VVVVVVVVVIIIIIN ..... meenemen katan![]()
pleaaaaaaz
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tooooooo smaaaaaart aaaaaaaaaaaaassssss
het regent hieroIk wil een zonnetje
ojaquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben jij niet het zonnetje in huis dan?
Will do. Als ik kom, wat 90% zeker isquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
VVVVVVVVVIIIIIN ..... meenemen katan![]()
pleaaaaaaz
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Will do. Als ik kom, wat 90% zeker is
hoe krijg ik die andere 10% erbij?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Will do. Als ik kom, wat 90% zeker is
Wellicht door zelf naakt te komen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe krijg ik die andere 10% erbij?
Nu komt faxie zekerquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wellicht door zelf naakt te komen.
Niet. Ik moet even kijken of ik dat weekend nog iets kan doen qua klussenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe krijg ik die andere 10% erbij?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
6 volgens mij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Voor hoeveel spelers heb je kolonisten? Vin
Hij komt terwijl hij komtquote:
Cool ik heb nog een uitbreiding met 2 extra kleuren dan kan je het in theorie met 8 personen spelenquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ik hoor daar een ... "als je komend weekend niet hard werkt dan kom ik dan niet"quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet. Ik moet even kijken of ik dat weekend nog iets kan doen qua klussen
Ik heb wel een special edition met houten dingen, maar dat maakt vast niet uit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool ik heb nog een uitbreiding met 2 extra kleuren dan kan je het in theorie met 8 personen spelen
Nee daar doelde ik niet opquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik hoor daar een ... "als je komend weekend niet hard werkt dan kom ik dan niet"
Duussssssuh meer klushulpen zoeken
Voor iemand die graag een spelletje doet met Fok!kersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |