Kom jij 16 nov naar Peu? Of weet je dat nog niet omdat je nog onder het mes/naar de tandarts moet?quote:
Ik denk het wel, maar weet niet 100% zeker. Hoezo?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom jij 16 nov naar Peu? Of weet je dat nog niet omdat je nog onder het mes/naar de tandarts moet?
Ik wil graag kolonisten van Katan spelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar weet niet 100% zeker. Hoezo?
Ik heb het ook nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil graag kolonisten van Katan spelenen ik heb het spel zelf niet
Weer? Dat is buitenquote:
Ik heb het wel, bij mijn ouders liggenquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
VVVVVVVVVIIIIIN ..... meenemen katan![]()
pleaaaaaaz
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tooooooo smaaaaaart aaaaaaaaaaaaassssss
het regent hieroIk wil een zonnetje
ojaquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben jij niet het zonnetje in huis dan?
Will do. Als ik kom, wat 90% zeker isquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
VVVVVVVVVIIIIIN ..... meenemen katan![]()
pleaaaaaaz
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Will do. Als ik kom, wat 90% zeker is
hoe krijg ik die andere 10% erbij?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Will do. Als ik kom, wat 90% zeker is
Wellicht door zelf naakt te komen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe krijg ik die andere 10% erbij?
Nu komt faxie zekerquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wellicht door zelf naakt te komen.
Niet. Ik moet even kijken of ik dat weekend nog iets kan doen qua klussenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe krijg ik die andere 10% erbij?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
6 volgens mij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Voor hoeveel spelers heb je kolonisten? Vin
Hij komt terwijl hij komtquote:
Cool ik heb nog een uitbreiding met 2 extra kleuren dan kan je het in theorie met 8 personen spelenquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ik hoor daar een ... "als je komend weekend niet hard werkt dan kom ik dan niet"quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet. Ik moet even kijken of ik dat weekend nog iets kan doen qua klussen
Ik heb wel een special edition met houten dingen, maar dat maakt vast niet uit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool ik heb nog een uitbreiding met 2 extra kleuren dan kan je het in theorie met 8 personen spelen
Nee daar doelde ik niet opquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik hoor daar een ... "als je komend weekend niet hard werkt dan kom ik dan niet"
Duussssssuh meer klushulpen zoeken
Voor iemand die graag een spelletje doet met Fok!kersquote:
JAAAAAAquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:09 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb Catan wel bij mijn ouders denk ik, zal het wel meenemen van ze.
Ja hoor, crashen kan altijd, wel zelf spullen meenemen. Heb genoeg plek, desnoods slapen er mensen op zolder.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
JAAAAAA![]()
Heel graag!!!
Peu als het wat later wordt enzo kan ik dan weer op je bank crashen?
Kan er sowieso geslapen worden? Peuquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
JAAAAAA![]()
Heel graag!!!
Peu als het wat later wordt enzo kan ik dan weer op je bank crashen?
*neemt luchtkasteel en slaapzak mee zodat ik wodka/fristi kan drinken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja hoor, crashen kan altijd, wel zelf spullen meenemen. Heb genoeg plek, desnoods slapen er mensen op zolder.
Beviel het, ja?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*neemt luchtkasteel en slaapzak mee zodat ik wodka/fristi kan drinken.
Mag ik op je luchtkasteeeeel springenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*neemt luchtkasteel en slaapzak mee zodat ik wodka/fristi kan drinken.
ik neem mijn oordopjes mee en een houten hamerquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan er sowieso geslapen worden? Peu
Waarom die hamer?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik neem mijn oordopjes mee en een houten hamer
Dat is weer wat anders dan ductapequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag ik op je luchtkasteeeeel springen
Oh, oke.quote:
Het is maar wat je goed noemt..quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders dan ductapeZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Zijn ergere dingen dan dat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, oke.
[..]
Het is maar wat je goed noemt..
Hola, wat een rust hier voor de tijd van de dag.quote:
Nee gewerkt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje bij de buurvrouw geweest?
Ga je mee zwemmen?quote:
Toen ik 'm opende in een nieuw tabblad wel ja.quote:
Oke. Waarom doet 'ie het gewoon niet dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik 'm opende in een nieuw tabblad wel ja.
Waarschijnlijk een beveiliging tegen hotlinken ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke. Waarom doet 'ie het gewoon niet dan?
Of deze?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.pbh2.com/wordp(...)5/victoria-moore.gif
Klik maar gewoon dan
Heb jij niet zo'n mooi wit shirt?quote:
En toevallig ook een emmer met ijskoud water om er overheen te gooien als je dat shirt aanhebt?quote:
Ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toevallig ook een emmer met ijskoud water om er overheen te gooien als je dat shirt aanhebt?
Mik die emmer water maar over DaMook heen dan. Kan 'ie afkoelen van de ergernis over die kanslozen hiero.quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 5 november 2013 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mik die emmer water maar over DaMook heen dan. Kan 'ie afkoelen van de ergernis over die kanslozen hiero.
En dat zeg jij?quote:
quote:
Of gewoon over jou heen. Blijkbaar heb je die nodigquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Giet die emmer ijskoud water maar in je broek
Ga je mij dan ook DM'en?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:41 schreef Faxie het volgende:
Giet die emmer ijskoud water maar in je broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |