Ziet er niet uit als 200 euro waard, eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
http://www.brickshop.nl/l(...)ower-of-orthanc.html
Dat is bij lego eigenlijk altijd welquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als 200 euro waard, eigenlijk.
Het was altijd duur, maar het lijkt zoveel duurder geworden de laatste jaren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is bij lego eigenlijk altijd welhet is echt duur.
Ik heb zo'n spijt dat ik de laatste keer in Amerika niet die VW Bus meegenomen hebquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was altijd duur, maar het lijkt zoveel duurder geworden de laatste jaren.
Dingen waar je vroeger 150 gulden voor betaalde, zijn nu 150 euro. Slaat echt nergens op.
Dat is niet alleen met Lego zo hoor, dat is met alles zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen waar je vroeger 150 gulden voor betaalde, zijn nu 150 euro. Slaat echt nergens op.
Dat geldt helaas met alles. En als je salaris niet mee stijgt met de prijzen. Dat wordt het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Betaal je dan niet ook nog import kosten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb zo'n spijt dat ik de laatste keer in Amerika niet die VW Bus meegenomen hebdie was daar echt heel veel goedkoper!
Als het besteld wel, als het daar koopt en in je koffer meeneemt nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Betaal je dan niet ook nog import kosten?
Met veel wel, ja. Maar ik weet van niet alles hoe duur het vroeger was. Als kind keek je daar niet zo naar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet alleen met Lego zo hoor, dat is met alles zo
Toch hebben we het fiks luxer dan bijvoorbeeld de jaren '80.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geldt helaas met alles. En als je salaris niet mee stijgt met de prijzen. Dat wordt het alleen maar erger
Ja, we hebben het eigenlijk ook helemaal niet slecht. Zo lang je nog leuke dingen kan doen en geld hebt voor luxe dingen mag je niet klagen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met veel wel, ja. Maar ik weet van niet alles hoe duur het vroeger was. Als kind keek je daar niet zo naar.
[..]
Toch hebben we het fiks luxer dan bijvoorbeeld de jaren '80.
Ik had het in mn koffer geduwd, dus nee. Sowieso woonde ik toen in Ierland en daar gelden iets andere regels.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Betaal je dan niet ook nog import kosten?
Hier in NL is hij ook al stukken goedkoper dan in het begin...quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb zo'n spijt dat ik de laatste keer in Amerika niet die VW Bus meegenomen hebdie was daar echt heel veel goedkoper!
Die was toen net uitquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier in NL is hij ook al stukken goedkoper dan in het begin...
Dat zal welquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die was toen net uiten kostte omgerekend bijna de helft.
Whoohoo, eindelijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo ... hoofdpijn is eindelijk weg... da wordt niet meer pubquizen
ik ben alleen voor de lol een keer in de cel geweest....quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:09 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik hier de enige die nog nooit heeft vastgezeten?
Hakt er lekker inquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
drie van die 400mg... k.... en nu wil ik nog klusjes doen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
drie van die 400mg... k.... en nu wil ik nog klusjes doen
Ditquote:
Goed punt, dan ben ik wel een paar keer in de cel geweest, isoleer cel zelfsquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben alleen voor de lol een keer in de cel geweest....
Ze willen me daar niet hebben... heb nog wel een keer in klein teresin gestaan met slechts een kwart van wat er normaal in stondquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed punt, dan ben ik wel een paar keer in de cel geweest, isoleer cel zelfs
Gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms is het nodig met hardnekkige hoofdpijn/migraine
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |