SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PeuRac op 05-11-2013 10:56:53 ]"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
We blijven wel Nederlanders hequote:Op maandag 4 november 2013 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is toch nooit goed genoeg
Te warm
Regen
Kou
Hagel
Sneeuw
Hittegolf
KutNederlandersquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We blijven wel Nederlanders he
En ik wil gewoon hitte. Dat je je slaapkamer uit drijft.
Windhoosquote:Op maandag 4 november 2013 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is toch nooit goed genoeg
Te warm
Regen
Kou
Hagel
Sneeuw
Hittegolf
Dan moet je rond de middellandse zee gaan wonenquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee man, veel te warm om seks te hebbenquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Seksquote:Op maandag 4 november 2013 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee man, veel te warm om seks te hebben
Onzin, altijd weer voor seks.quote:Op maandag 4 november 2013 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het te warm is, heb ik echt geen zin in seks hoorquote:
Hete zweet sexquote:Op maandag 4 november 2013 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar is het nu uitstekend weer voor
quote:Op maandag 4 november 2013 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het te warm is, heb ik echt geen zin in seks hoor
Nee dankjequote:Op maandag 4 november 2013 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]wat een onzin, geneukt moet er worden, altijd!
Wat is daar smeriger aan dan zaad of geil van de vrouw?quote:
Naja zegquote:Op maandag 4 november 2013 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het te warm is, heb ik echt geen zin in seks hoor
Altijd? Wat doe je dan op FOK!?quote:Op maandag 4 november 2013 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]wat een onzin, geneukt moet er worden, altijd!
Dat is andersquote:Op maandag 4 november 2013 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is daar smeriger aan dan zaad of geil van de vrouw?
Niet dat jij ooit profijt zal hebben van wanneer ik wel zin heb in seksquote:
Lolwut?quote:Op maandag 4 november 2013 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is daar smeriger aan dan zaad of geil van de vrouw?
Moet toch een keer Fokkenquote:
Ik zie het verschil nietquote:
Ik ben een beetje vies van zweet. Vooral dat van een ander..quote:
Wie ben jij en wat heb je met peu gedaan?quote:Op maandag 4 november 2013 23:33 schreef PeuRac het volgende:
Moet toch een keer FokkenAlleen maar focken gaat ook zo vervelen.
Jij neukt altijd droge woestijnen?quote:
Scheelt want dan zijn dat er tweequote:Op maandag 4 november 2013 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is anders
[..]
Niet dat jij ooit profijt zal hebben van wanneer ik wel zin heb in seks
Hoi ik ben Peuquote:Op maandag 4 november 2013 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met peu gedaan?
quote:Op maandag 4 november 2013 23:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben een beetje vies van zweet. Vooral dat van een ander..
Noem het beestje dan bij z'n naamquote:Op maandag 4 november 2013 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij neukt altijd droge woestijnen?ik heb regelmatig een nat bed meegemaakt, ruim voordat ik klaargekomen was
Mja ik dacht, die neukt elke avond.quote:Op maandag 4 november 2013 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoi ik ben Peuik zie niet waar/hoe ik anders ben dan anders
Hoe moet dat dan tijdens mijn vakanties/reizen, wanneer ik een aantal weken in de zon zit wil ik ook gewoon sex hoorquote:Op maandag 4 november 2013 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
Zodra het rond de 30 graden is gaat mijn libido toch wel bergafwaardsGelukkig komt dat niet zo vaak voor
Denken dat ik ooit seks heb met jouquote:Op maandag 4 november 2013 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]geen geile neuckseks in de zomer dan
Dat is toch al gaande of geweest?quote:Op maandag 4 november 2013 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denken dat ik ooit seks heb met jou
Dat deed ik ookquote:Op maandag 4 november 2013 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Noem het beestje dan bij z'n naam
Bijna elke avond, af en toe is mn eikel nog wat rauw.quote:Op maandag 4 november 2013 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja ik dacht, die neukt elke avond.
quote:
Je kwam toch op de meet?quote:Op maandag 4 november 2013 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik neuk alle Fokstersquote:
Net als de tandarts, je voelt niksquote:Op maandag 4 november 2013 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik neuk alle Foksterssoms weten ze het alleen nog niet, zo goed ben ik
Ja ik spreek voor mezelf, ik weet niet hoe dat bij jou zitquote:Op maandag 4 november 2013 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan tijdens mijn vakanties/reizen, wanneer ik een aantal weken in de zon zit wil ik ook gewoon sex hoor
Dat is mij ter ore gekomen!quote:Op maandag 4 november 2013 23:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja? Dan weet jij meer dan ik![]()
geil van de vrouw?quote:Op maandag 4 november 2013 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat deed ik ook
[..]
Bijna elke avond, af en toe is mn eikel nog wat rauw.
[..]
[..]
Je kwam toch op de meet?
Daaromquote:Op maandag 4 november 2013 23:37 schreef rival het volgende:
[..]
boehoe het is warm
Fucking heerlijk, hitte
quote:Op maandag 4 november 2013 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wie je dat verteld heeftquote:
Uhu,overtuigendquote:Op maandag 4 november 2013 23:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wie je dat verteld heeftDiegene weet dan meer dan ik.
Peu is hier eenmalig geweest, na een bezoekje bij zn opa, die hier om de hoek woont. Er is toen niets gebeurd. Sindsdien nooit meer gezien. That's all. Honestly.
Ik val niet op kaal
Dat slaat echt nergens opquote:Op maandag 4 november 2013 23:39 schreef rival het volgende:
[..]
Oh ff hard lachen want ik ben wel geweest
Weet je hoeveel haar ik heb!quote:Op maandag 4 november 2013 23:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wie je dat verteld heeftDiegene weet dan meer dan ik.
Peu is hier eenmalig geweest, na een bezoekje bij zn opa, die hier om de hoek woont. Er is toen niets gebeurd. Sindsdien nooit meer gezien. That's all. Honestly.
Ik val niet op kaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Trustenquote:
Werkt fok zo dan?quote:Op maandag 4 november 2013 23:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik maar weet hoe het zit.
Jaloers ofzo? Tering stel je aan..quote:Op maandag 4 november 2013 23:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nee daar van dubbel liggen wel wil je zeggen
quote:Op maandag 4 november 2013 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoeveel haar ik heb!
Hoef ik niet te weten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
En daarom ben ik blij dat ik weet wat er daadwerkelijk gebeurd is, en kan het me weinig boeien wat jullie denken dat er gebeurd isquote:Op maandag 4 november 2013 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet weten
Dat soort dingen gaan vaak een eigen leven leiden op fok
Morgen ochtend lezen we waarschijnlijk dat ik TGND 5x zwanger heb geneukt en d'r heb bedrogen met GVSEquote:Op maandag 4 november 2013 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet weten
Dat soort dingen gaan vaak een eigen leven leiden op fok
Wat!quote:Op maandag 4 november 2013 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen ochtend lezen we waarschijnlijk dat ik TGND 5x zwanger heb geneukt en d'r heb bedrogen met GVSE
Inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen ochtend lezen we waarschijnlijk dat ik TGND 5x zwanger heb geneukt en d'r heb bedrogen met GVSE
Ik maak even iets bespreekbaar!quote:Op maandag 4 november 2013 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaloers ofzo? Tering stel je aan..
Ja serieus. Waar " men" soms zo om moet lachen... alsof er een wereldgrap staat... Te doorzichtig gewoon gozerquote:
Ja, 5 abortussen moeten ondergaan, omdat ik geen kaal kind wilquote:
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen ja, wie wil dat nou wel...quote:Op maandag 4 november 2013 23:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, 5 abortussen moeten ondergaan, omdat ik geen kaal kind wil
Precies.quote:Op maandag 4 november 2013 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen ja, wie wil dat nou wel...
Nou en of, keiharde neuqckseks!quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:01 schreef Koen66 het volgende:
wat lees ik nu, seks geweest tussen 2 posters hier?
ah, dan lees ik het goedquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou en of, keiharde neuqckseks!
3 Zelfs toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:01 schreef Koen66 het volgende:
Denken dat het hier bij 2 blijftquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:01 schreef Koen66 het volgende:
zeg! Laat je mij hierbuiten?quote:Op maandag 4 november 2013 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Why so shy?quote:
Ik vond het vervelender dat ik nu ineens weer reclame hebquote:Op dinsdag 5 november 2013 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut mn abo is afgelopen.
Al mn kleurtjes weg
Dat ook ja, als ik zo wakker ben ff weer abo hosselenquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond het vervelender dat ik nu ineens weer reclame heb
Dank je!!quote:
Vooral mobiel. Moet je eerst een halve meter scrollen voordat je in MyAT je topics kan zienquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ook ja, als ik zo wakker ben ff weer abo hosselen
Ik doe nooit mobiel FOK!kenquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooral mobiel. Moet je eerst een halve meter scrollen voordat je in MyAT je topics kan zien
Ja dat is nieuw he?quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooral mobiel. Moet je eerst een halve meter scrollen voordat je in MyAT je topics kan zien
Ja fucking irritantquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is nieuw he?
Enorm irritant
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja fucking irritantEn of het nieuw is weet ik niet, heb altijd abo gehad maar geen zin om te verlengen.
Het is niet grappig eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank je!!
Ik had deze lach even nodig na de rotnacht die ik heb gehad
Het idee dat jij bang bent voor boze mensen welquote:
Denk het wel jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
waste of money
Ga je naar Halestorm?
Tofquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:14 schreef rival het volgende:
1 vingerswipe en je bent die advertenties ver voorbij... Op de pc 2 klikjes met de scrollfunctie van de muis...
Waar je je druk om kan maken zeg...
Sowieso waar men zich altijd maar druk om loopt te maken
Sterkte meisquote:
Bangquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het idee dat jij bang bent voor boze mensen wel
Wat heb je nou weer gedaan ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Bang
Ben wel schuldig aan een voor iemand nare situatie nu dat was niet de bedoeling
Als je het over die advertentie hebt op Fokquote:
Uitleggen aan diegene dat dat niet je bedoeling was en oprecht excuses maken wil wel eens helpenquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Bang
Ben wel schuldig aan een voor iemand nare situatie nu dat was niet de bedoeling
Ik heb gewoon pijnquote:
Herb het meer over het feit dat iedereen zich altijd zo druk maakt om dingen die gewoon langs je heen moeten waaienquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan ?
[..]
Als je het over die advertentie hebt op Fok
Het viel me op, het is irritant ja.. maar druk maken? Nee
Hielp niet!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitleggen aan diegene dat dat niet je bedoeling was en oprecht excuses maken wil wel eens helpen
[..]
Ik heb gewoon pijn
Rug en schouder weer vastquote:
Wat het ook blijkt te zijn lees ik netquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:58 schreef Murdera het volgende:
Excuses.Alles zo krom lullen dat het uiteindelijk hun schuld blijkt te zijn.
Waarom maak jij je druk dat andere mensen zich er "druk" om maken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:33 schreef rival het volgende:
[..]
Herb het meer over het feit dat iedereen zich altijd zo druk maakt om dingen die gewoon langs je heen moeten waaien
Ik zal zo het hele verhaal vertellen, voordat er nog meer leugens verspreid en onzin gepost wordt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
Waar gaat het over?
* LovelyLady voelt zich buitengesloten
Vertel het wel eerlijk zou ik zeggenquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal zo het hele verhaal vertellen, voordat er nog meer leugens verspreid en onzin gepost wordt.
Goeie vraagquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom maak jij je druk dat andere mensen zich er "druk" om maken?
En eraan storen is iets anders imo
Doe dat en als ik leugens in je verhaal ontdek geef ik mijn WW aan iedereen zodat ze het allemaal zelf kunnen lezen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal zo het hele verhaal vertellen, voordat er nog meer leugens verspreid en onzin gepost wordt.
Ik snap je punt wel hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Goeie vraag
Maar ook hier is het niet drukmaken. Het is gewoon zonde om je door dat soort dingen te laten beinvloeden zegmaar en dat probeer ik op een (verkeerde waarschijnlijk) manier duidelijk te maken
Jeetje, wat ben jij zieligquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dat en als ik leugens in je verhaal ontdek geef ik mijn WW aan iedereen zodat ze het allemaal zelf kunnen lezen!
Gelukkig ben jij het toppunt van volwassenheidquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben jij zielig
In deze wel, ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij het toppunt van volwassenheid
Ik lag gewoon lekker op de bank te chillen hoor. Iets wat ik nu gewoon weer ga doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In deze wel, ja.
Ik bemoei me niet met het leven van een ander.
quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dat en als ik leugens in je verhaal ontdek geef ik mijn WW aan iedereen zodat ze het allemaal zelf kunnen lezen!
Sarcasme?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat jij sarcasme in een chat verward met de waarheid kan ik niks aan doen.
Ja, want alles wat ik op Fok zeg is waarquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sarcasme?
Serieus?
Dus in het topic een heel gesprek over een rauwe lul en niet meer kunnen neuken omdat auw. Vervolgens prive zeggen dat dat is omdat je al een paar dagen bij haar zit.
Dan roep ik dat je een zelfbenoemde seksgod bent en zij komt dat prive beamen.
Maar ik heb alles verzonnen? Natuurlijk peu!
Je hebt helemaal gelijk, ik snap niet hoe ik tot die conclusie heb kunnen komen!!
Toen ik gisteren hierover begon wist ik niks van die chat af.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:55 schreef PeuRac het volgende:
Blijkbaar heeft Rival zitten wroeten in de chat van Huppel en gooide het op Fok. En nu ben ik ineens een leugenaar![]()
Zie jij ook de tegenstrijdigheden?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Toen ik gisteren hierover begon wist ik niks van die chat af.
Maar die chat is niet het enige dat ik heb gelezen hoor dus pas nou ff op wat je zegt
Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat jij voor geen ene kut te vertrouwen bentquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie jij ook de tegenstrijdigheden?
Ik zie alleen twee mensen die niet te vertrouwen zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie jij ook de tegenstrijdigheden?
Als er iemand te vertrouwen is ben ik het mafklapperquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie alleen twee mensen die niet te vertrouwen zijn
Wacht ff, wie postte ook al weer een roddel op Fok?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Als er iemand te vertrouwen is ben ik het mafklapper
Donderdag presentatie. En dan zaterdag en zondag weer aan het werkquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Hoelang mag je daar van genieten dan?
Het is wel klaar nu toch? Laat gaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wacht ff, wie postte ook al weer een roddel op Fok?
In het openbaar roep ik iets. Doe niks stiekem, niks achter iemands rug om... Hoezo ben ik niet te vertrouwen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wacht ff, wie postte ook al weer een roddel op Fok?
En volgende week maandag wel weer gewoon aan de slag toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Donderdag presentatie. En dan zaterdag en zondag weer aan het werk![]()
Verder weekend
quote:
Volgende week vakantiequote:Op dinsdag 5 november 2013 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
En volgende week maandag wel weer gewoon aan de slag toch?
Brahquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik zal hier ook nog even zeggen dat je gelijk had over Luther, vind je me dan weer lief?![]()
Mur, je had helemaal, 100% gelijk. Luther is awesome
Anders was je voor eeuwig in ongenade gevallen.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Anders was je voor eeuwig in ongenade gevallen.![]()
Maar nu weer onvoorwaardelijke liefde en alles.
ik moet nog.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mur, jij was toch recent naar Ierland geweest?
Omdat ik over 2,5 week ga.quote:
Tragisch, je bedoelt tragisch.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik over 2,5 week ga.
Zou bizar zijn als jij ook in het vliegtuig zou zitten dan.
wat is je plan daar?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik over 2,5 week ga.
Zou bizar zijn als jij ook in het vliegtuig zou zitten dan.
Makkelijk vooralquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
Zo leuk eigenlijk he dat internet op je mobiel
Ja, ik moet 'm ook weer eens kijken inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo lang geleden.die moet ik weer eens kijken.
Zo leuk eigenlijk he, jij op het internet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
Zo leuk eigenlijk he dat internet op je mobiel
Zie ik hier een romance opbloeien?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo leuk eigenlijk he, jij op het internet.
ideaal tijdens de lunch of bij het wachtenquote:
Ja, want IRL socializen is freakyyyy!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ideaal tijdens de lunch of bij het wachten
Vergeet vooral de in de garage bezig zijn en iets op moeten zoeken nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ideaal tijdens de lunch of bij het wachten
lunchen met mensen die de krant lezenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, want IRL socializen is freakyyyy!
dat doe ik dan liever op mn laptop, die heb ik meestal toch bij me voor het uitlezen en mijn WPHn staan daarop.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Vergeet vooral de in de garage bezig zijn en iets op moeten zoeken niet
Ik zet de download vast aan, ik zie je wel verschijnen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik moet 'm ook weer eens kijken inderdaad
Peu en Buurmeisje doen t met elkaar ofzo..quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar ging de rel vanmorgen eigenlijk over?
Rel?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Logisch. Maar mijn mobiel is in de garage mijn enige beschikbare browserquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat doe ik dan liever op mn laptop, die heb ik meestal toch bij me voor het uitlezen en mijn WPHn staan daarop.
O, ok. Niet echt relwaardig in mijn ogen, maar goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Peu en Buurmeisje doen t met elkaar ofzo..
Ja joh, begin er gewoon lekker nog een keer overquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet, ik was naar bed en las het vanmorgen. Snapte er alleen niet veel van.quote:
Mocht Peu willenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Peu en Buurmeisje doen t met elkaar ofzo..
Dat is wel wat ik er uit opmaak, maar jij zal het 't beste wetenquote:
snap ik. Gebruik em wel vaak als lampje als de looplamp buiten handbereik ligtquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Logisch. Maar mijn mobiel is in de garage mijn enige beschikbare browser
Blijkbaar weet iedereen hier het toch beter dan ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik er uit opmaak, maar jij zal het 't beste weten
Dat is echt een voordeel van die nieuwe LED flitsers op die smartphones, zo fucking fel sommigenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
snap ik. Gebruik em wel vaak als lampje als de looplamp buiten handbereik ligt
Ik zit niet voor niets op een internetforum. Als ik naar buiten zou willen dan zou ik wel wat anders gaan doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schop het glas uit 't bushokje voor je deur
Zo verdomde handig die telefoon. doe er van alles mee!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
snap ik. Gebruik em wel vaak als lampje als de looplamp buiten handbereik ligt
Heb je een baan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed ik heb net schoentjes gekocht.
Je moet dan voortaan toch beter opletten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijkbaar weet iedereen hier het toch beter dan ik![]()
Hoe is dat geld eigen als je er niet eens voor werkt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:41 schreef Myraela het volgende:
Mag ik zelf bepalen wat ik met mijn eigen geld doe, of niet?
Wat voor schoenen heb je gekozen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed ik heb net schoentjes gekocht.
Gelukkig ben ik niet mijn hele leven werkloos geweest.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe is dat geld eigen als je er niet eens voor werkt?
Wij werken daarvoor.
Deze voor B. De Adidasjes die ik vorige week binnenkreeg (ohmygawd, nog méér schoenen gekocht) lopen zo onwijs lekker. Dat ik ook zoiets voor hem wil.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor schoenen heb je gekozen?
Met zulke emotieloze beargumenteerde reacties gaat dit geen rellen wordenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet mijn hele leven werkloos geweest.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet dan voortaan toch beter opletten.
Arme peu als hij zo weinig indruk gemaakt heeft bij een beurt.
Je moet een gevoeliger onderwerp aansnijden. Iets over het feit dat ik dik ben of iets.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Met zulke emotieloze beargumenteerde reacties gaat dit geen rellen worden
hey vuige bergtrol, jij ook hier?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet een gevoeliger onderwerp aansnijden. Iets over het feit dat ik dik ben of iets.
Het past wel bij zijn nieuwe stijl met zijn geruite hemdjes.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze voor B. De Adidasjes die ik vorige week binnenkreeg (ohmygawd, nog méér schoenen gekocht) lopen zo onwijs lekker. Dat ik ook zoiets voor hem wil.
[ afbeelding ]
Zo gemeen ben ik nou ook weer niet!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet een gevoeliger onderwerp aansnijden. Iets over het feit dat ik dik ben of iets.
Wow wow jezus doe eens normaal je bent niet thuis hoor haha of wel maar jezus zo kan je toch niet doen man er kunnen hier kinderen zitten ik vind dit echt niet leuk ern allemaal mensen lezen mee en die denken dan dat ik echt tering heb en dan zijn ze helemaal bezorgd en shit en wajow weetje doe gewoon EFFE FOCKING NORMAAL!!quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow wow jezus doe eens normaal je bent niet thuis hoor haha of wel maar jezus zo kan je toch niet doen man er kunnen hier kinderen zitten ik vind dit echt niet leuk ern allemaal mensen lezen mee en die denken dan dat ik echt tering heb en dan zijn ze helemaal bezorgd en shit en wajow weetje doe gewoon EFFE FOCKING NORMAAL!!
Ja, nu stop ik wel echt met schoenen voor hem kopen. Hij heeft gewoon ondertussen bijna meer schoenen dan ik heb.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het past wel bij zijn nieuwe stijl met zijn geruite hemdjes.
hehe herkenbaar. Zit nu in de wasstraat ook weer van alles te checken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Zo verdomde handig die telefoon. doe er van alles mee!
Gebruik hem het minst om te bellen
Voel je je dan aangetast in je vrouwelijkheid?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, nu stop ik wel echt met schoenen voor hem kopen. Hij heeft gewoon ondertussen bijna meer schoenen dan ik heb.
Nee, ik ben gewoon een beetje jaloers.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel je je dan aangetast in je vrouwelijkheid?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een beetje jaloers.
Is het niet weer eens tijd om met de crew een drankje te doen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel je je dan aangetast in je vrouwelijkheid?
En tegen een kroketje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelijk een derdegraads verhoor hier en alles.quote:
Uhm, misschien vrijdag niet, zaterdag sowieso niet. Verder nog niets vasts![]()
![]()
Dit weekend kan ik sowieso niet, ik hou het hele weekend vrij voor brakheid.
Volgend weekend ook niet, misschien het weekend daarna.
Zie mij hier even een superdrukke planning hebben.![]()
![]()
Wauw deze dame is fockin populair en alles.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:08 schreef Myraela het volgende:
Dit weekend kan ik sowieso niet, ik hou het hele weekend vrij voor brakheid.
Volgend weekend ook niet, misschien het weekend daarna.
Zie mij hier even een superdrukke planning hebben.![]()
Jij regelt het dus?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:11 schreef S95Sedan het volgende:
Naja zeg, ik laat jullie twee tellen alleen en er is mot...![]()
![]()
Nee, meer dat ik niet meer aan brakheid doe. Meeste wat ik drink is 6-7 flesjes bier.quote:
Wel ziek thuis overigens. Borst en hoofd helemaal vast gister. Gaat gelukkig al wat beter dus hoop morgen gewoon weer te werk te gaan. Pas weer 1e ziekmelding in 4 jaar, nog netjes.![]()
Godverdomme, ik ga nooit meer zwart werken voor iemand en me achteraf laten betalenwacht al 2 maanden op mn geld
En ook niet reageren op telefoontjes en sms'jes
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Was ik met autoklusjes ook erg snel klaar mee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:59 schreef PeuRac het volgende:
Godverdomme, ik ga nooit meer zwart werken voor iemand en me achteraf laten betalenwacht al 2 maanden op mn geld
Waardeloze mensen![]()
![]()
Dit gaat om een week full-time werk, dus wel flink wat geld. Zit te overwegen om die persoon maar een bezoekje te brengen. Een goede kennis krijgt nog 4x zoveel dan ik krijg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Was ik met autoklusjes ook erg snel klaar mee.
Waardeloze mensen"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Toevallig op MTV Catfish gekeken. Toch nasty als je zo fijn babbelt met Jasmine, blond, 24 jaar, hot hot hot en tis eigenlijk een dude genaamd Jonathan, 33 jaar en groot Star Trek fan. Of zoiets.![]()
knokploeg. Not even joking.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:59 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Altijd leuk dat soort geintjes...quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit gaat om een week full-time werk, dus wel flink wat geld. Zit te overwegen om die persoon maar een bezoekje te brengen. Een goede kennis krijgt nog 4x zoveel dan ik krijg.![]()
![]()
Die kennis van me heeft al snel losse handjes, dus dat is niet nodigquote:al overweeg ik het voor het eerst in mijn leven serieus. Zelfs m'n vader zei het al
De enige keer dat die wat liet horen gaat die janken dat hij nog geld krijgt, maar ondertussen nooit wat van zich laten horen verder en nog geen cent gezien.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd leuk dat soort geintjes..."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Mja, dat is overal tegenwoordig totdat je zelf geld krijgt inderdaad dan hoor je opeens niets meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De enige keer dat die wat liet horen gaat die janken dat hij nog geld krijgt, maar ondertussen nooit wat van zich laten horen verder en nog geen cent gezien.
Heeft die geen leuk setje velgen onder die auto, gewoon krik mee en de boel loshalen daar ter plekke![]()
![]()
en dan een nachtje in de cel doorbrengenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:43 schreef S95Sedan het volgende:
Heeft die geen leuk setje velgen onder die auto, gewoon krik mee en de boel loshalen daar ter plekke![]()
![]()
Dat kan best leuk zijn hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
en dan een nachtje in de cel doorbrengen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Knokploeg heeft dat ook tot gevolg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
en dan een nachtje in de cel doorbrengen![]()
Hulp nodig?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit gaat om een week full-time werk, dus wel flink wat geld. Zit te overwegen om die persoon maar een bezoekje te brengen. Een goede kennis krijgt nog 4x zoveel dan ik krijg.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Zou ik hem dan ook niet aanradenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Knokploeg heeft dat ook tot gevolg.![]()
![]()
Jongen, ik heb mn verjaardag er doorgebrachtquote:![]()
Ik weet wel
[b]AirwiN schreef [/b]
Tegenwoordig ben je gewoon fucked als je geld krijgt, zelfs als dat gewoon wit is. Wordt niets aan gedaan.quote:![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen, ik heb mn verjaardag er doorgebracht![]()
Ik weet wel![]()
!
Wat had je nou weer geflikt danMiddagquote:![]()
![]()
Openbare dronkenschap op de coolsingelquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
!
Wat had je nou weer geflikt dan
[b]AirwiN schreef [/b]
En niet eens door de vingers kijken omdat je jarig was... Schandaligquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Openbare dronkenschap op de coolsingel![]()
![]()
Dat je dan kan zeggen dat het leuk kan zijn zegt denk ik iets over het bureau waar je zat.. of de vriendelijke agent die jou anders behandelde dan de rest.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen, ik heb mn verjaardag er doorgebracht![]()
Ik weet wel![]()
Fucking stenen bed met een flinterdun matras. stalen pispot er vlak naast. niet eens zelf kunnen doorspoelen maar ervoor op de intercom moeten drukken...
een glaasje water en een sneetje brood![]()
![]()
Dat vond ik ook!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En niet eens door de vingers kijken omdat je jarig was... SchandaligIk zat op het bureau waar mn pa jarenlang had gewerktquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je dan kan zeggen dat het leuk kan zijn zegt denk ik iets over het bureau waar je zat.. of de vriendelijke agent die jou anders behandelde dan de rest.
[b]AirwiN schreef [/b]
Tis idd net hoe je die handboeien interpreteert...quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je dan kan zeggen dat het leuk kan zijn zegt denk ik iets over het bureau waar je zat.. of de vriendelijke agent die jou anders behandelde dan de rest.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis idd net hoe je die handboeien interpreteert...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |