SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.skklOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:12 schreef supersof het volgende:
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.skkl
niks aantrekkelijker dan iemand die over zijn ex zeiktLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.skkl![]()
Give us moar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef supersof het volgende:
Sophie — 16:11
wat jammer
Sven — 16:12
Ja
Sophie — 16:13
en dan ga je gelijk op deze site?
Sven — 16:13
Neee zit ik al tijdje
dus..........
hai ro da wahhahahaquote:
hey stefaqquote:
Ik stel me eigenlijk al voor hoe je dat dussss zegtquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef supersof het volgende:
wat jammer
Ja
Neee zit ik al tijdje
dus..........
moest l achen om de woordgrap, hoi prename-postnamequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey stefaq
[..]
Ik stel me eigenlijk al voor hoe je dat dussss zegt![]()
hoiquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
moest l achen om de woordgrap, hoi prename-postname
Welke site is dit? Habbo ofzo?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef supersof het volgende:
wat jammer
Ja
Neee zit ik al tijdje
dus..........
Vraag hem of ie hommo isquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:16 schreef supersof het volgende:
Neee zit ik al tijdje
Sophie — 16:15
waarom zit je hier als je een relatie hebt
Sophie — 16:15
vind je dat niet een beetj RAAR?
Sven — 16:15
nee moet kunnen
Sophie — 16:16
mag zij dat ook van jou doen dan?
Sven — 16:16
Tuurlijk
Sophie — 16:16
oke apart
Sven — 16:16
Als ze daar gelukkig van wors
Nee ik kijk af en toe op badoo. Vreemde gasten daar.quote:
Nee het gesprek is dood toen ik als laatste zei: oké vreemde eend ben jijquote:
Wat is daar zo erg aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.skklSpatieboos
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee het gesprek is dood toen ik als laatste zei: oké vreemde eend ben jij
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee het gesprek is dood toen ik als laatste zei: oké vreemde eend ben jij
Die site is niet alleen voor relaties bedoeld ook voor vriendschap toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef supersof het volgende:
wat jammer
Ja
Neee zit ik al tijdje
dus..........
first name last namequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
( ik weet dat je voor- en achternaam niet zo zegt in het engels )
hahaha die middelstequote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha wtf idd nu zie ik het ook!!!!!!!!
Die rechter is leukerquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha wtf idd nu zie ik het ook!!!!!!!!
Is iedereen daar zo hot?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
op die hot or not app he. Ik like 95 procent ofzo
valt reuze mee. Ik moet ook kijken wat een beetje in mijn league isquote:
Supersize me figuren, duckfaces enzo. Paardenmeisjes eerst ook maar die nu ook eigenlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, VA is antikieskeurig.
Maar VA, wat not jij dan wel?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
valt reuze mee. Ik moet ook kijken wat een beetje in mijn league is
je moet het gwn zien als pokemon jij bent de laatste gymleader fuk de rest het is jouw league niet de hunnequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
valt reuze mee. Ik moet ook kijken wat een beetje in mijn league is
Waar de neuk komen ze dán zo spontaan vandaan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoezo niet? En begin nu niet te mierenneuken over die %-tekens, DONNIE.
Oh zo. Supersize me figuren, duckfaces etc. Eerst ook paardenmeisjes, maar nu niet meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik vroeg me af wie er in die 5% zitten.
hohoho, gast, niet zo min over jezelf. Ik snap best dat jij niet zo kieskeurig bent. Maar hey, je gaat wel te ver als je nu ook nog eens paardenmeisjes gaat hotten!!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Supersize me figuren, duckfaces enzo. Paardenmeisjes eerst ook maar die nu ook eigenlijk
Uit mijn duim, Donnie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waar de neuk komen ze dán zo spontaan vandaan?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh zo. Supersize me figuren, duckfaces etc. Eerst ook paardenmeisjes, maar nu niet meer.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:25 schreef d4v1d het volgende:
LBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLB
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
, niet zo min over jezelf. Ik snap best dat jij niet zo kieskeurig bent. Maar hey, je gaat wel te
Hij vindt je een homo omdat je steeds over zijn penis begint.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan jij zijn gedachte lezen ofzo?!
Wat wil je met BitterLemon dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:25 schreef d4v1d het volgende:
LBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLB ?
Het begint toch met een L en eindigt met een Bquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat wil je met BitterLemon dan?
Zorgt wel voor prima billen trouwens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hohoho, gast, niet zo min over jezelf. Ik snap best dat jij niet zo kieskeurig bent. Maar hey, je gaat wel te ver als je nu ook nog eens paardenmeisjes gaat hotten!!!
Dit is echt niet goed VA, je moet wat aan je zelfvertrouwen/zelfkennis doen, jij staat ver boven paardenmeisjes!
Ik houd meer van strakke kutjes. Ik bedoel mijn piemeltje is niet zo groot heh.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]! Je weet toch dat paardenmeisjes degenen zijn die het meest tussen de benen kunnen ontvangen?
Oh sorry, dyslexiequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het begint toch met een L en eindigt met een B
Daar is niks homoseksueels aan, dat is vriendschappelijk proberen te helpen opener te zijn over zijn fapleven en eventueel helpen om te stoppen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij vindt je een homo omdat je steeds over zijn penis begint.
Ik heb nog kruidnoten en chocola. No-way dat ik dood wil nu.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
Zouden jullie het erg vinden om nu dood te gaan? Zo ja, waarom zou je nog willen leven?
Ik geef geen vliegende neuk. Echt nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
Zouden jullie het erg vinden om nu dood te gaan? Zo ja, waarom zou je nog willen leven?
Dat jouw ex toevallig grote billen had en ze op paardrijden zat betekent niet dat het daar door komt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zorgt wel voor prima billen trouwens.
Maar mijn ex was 1,59. Dus ze was meer een ponymeisje denk ik
Je kan hem ook helpen, met doorgaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar is niks homoseksueels aan, dat is vriendschappelijk proberen te helpen opener te zijn over zijn fapleven en eventueel helpen om te stoppen.
nou en. Haar billenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat jouw ex toevallig grote billen had en ze op paardrijden zat betekent niet dat het daar door komt.
correlation =/= causation
ofzo zeggen ze dan.
Wauw. Je bent een echte vriend, Ryan. Weet je dat? Een echte vriend.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar is niks homoseksueels aan, dat is vriendschappelijk proberen te helpen opener te zijn over zijn fapleven en eventueel helpen om te stoppen.
Ja, zou ik erg vinden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
Zo'n shetlandercoureur.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zorgt wel voor prima billen trouwens.
Maar mijn ex was 1,59. Dus ze was meer een ponymeisje denk ik
Beantwoord het tweede deel dan!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wauw. Je bent een echte vriend, Ryan. Weet je dat? Een echte vriend.
[..]
Ja, zou ik erg vinden.
Nee, tuurlijk niet. Weet je eindelijk wat er na de dood komt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
Dood ga je toch wel een keer. Ik wil nu nog leven. Geen speciale reden ofzo, of in ieder geval, dat is moeilijk te verwoorden, maar ik heb het prima naar mijn zin en heb nog genoeg dromen die ik na wil jagen.quote:
Dat niet in je inbox ontvangenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef badschaap het volgende:
geen amateur lesbian pron kunnen vinden
Rottingquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Weet je eindelijk wat er na de dood komt.
En dan wordt FOK! opgedoekt en kamp je jarenlang met een verzwakte sluitspier en depressie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb het gevoel alsof ik al een paar jaren ongelukkig was. Maar eindelijk ben ik nu al een tijdje gelukkig (sinds ik in de JNG SC kwam natuurlijk). En nu ik gelukkig ben wil ik nooit meer dood! Ik wil genieten van mijn leven, en dat kan ik! Ik moet sowieso eerst die ongelukkige jaren nog inhalen. En ik denk dat mijn leven alleen maar beter en beter wordt. Ook zit het gewoon in de mens, het overlevingsinstinct en dat helpt denk ik ook wel met het niet dood willen.
Je bent echt slim geworden sinds je biologietoets.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb het gevoel alsof ik al een paar jaren ongelukkig was. Maar eindelijk ben ik nu al een tijdje gelukkig (sinds ik in de JNG SC kwam natuurlijk). En nu ik gelukkig ben wil ik nooit meer dood! Ik wil genieten van mijn leven, en dat kan ik! Ik moet sowieso eerst die ongelukkige jaren nog inhalen. En ik denk dat mijn leven alleen maar beter en beter wordt. Ook zit het gewoon in de mens, het overlevingsinstinct en dat helpt denk ik ook wel met het niet dood willen.
Zie xcachet, Chai.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef Crack_ het volgende:
En hoe ziet een paardenmeisje eruit dan?!Bedoelen jullie dan eenmeisje die een pic met een paard heeft of wat?!
FOK! is vervangbaar. Ik heb genoeg op FOK! geleerd om het ergens anders toe te passen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En dan wordt FOK! opgedoekt en kamp je jarenlang met een verzwakte sluitspier en depressie.
Ja, anders kunnen we het natuurlijk niet weten! En gaan we er maar vanuit dat ze geen paardenmeisje is, als ze dat achteraf toch is, gewoon negeren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef Crack_ het volgende:
En hoe ziet een paardenmeisje eruit dan?!Bedoelen jullie dan eenmeisje die een pic met een paard heeft of wat?!
Jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef Crack_ het volgende:
Nogal kort door de bocht, vrind.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef badschaap het volgende:
mensen die geloven zijn sws bang voor de dood en zijn bang om dingen niet te kunnen verklaren. Daarom geloven mensen
Zwakkelingquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
En als ik depressie krijg denk ik dat ik maar gelijk zelfmoord pleeg, of anders van die pilletjes die mijn moeder slikt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, anders kunnen we het natuurlijk niet weten! En gaan we er maar vanuit dat ze geen paardenmeisje is, als ze dat achteraf toch is, gewoon negeren.
Oh!quote:
Soms denk ik, ja hey, wat doe ik hier eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dood ga je toch wel een keer. Ik wil nu nog leven. Geen speciale reden ofzo, of in ieder geval, dat is moeilijk te verwoorden, maar ik heb het prima naar mijn zin en heb nog genoeg dromen die ik na wil jagen.
En jij? Zelfde vraag.
Ik zeg niet dat er iets mis met haar is. Dat jij er nu zo direct naar vraagt nadat ik haar naam noem als paardenmeisje, insinueert dat jij vindt dat er iets mis met haar is omdat ze paardenmeisje is.quote:
Vast wel een keer!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Denk 't ook. Of ik verander terug in sterrenstof.
#endosymbiose
Dudequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
En als ik depressie krijg denk ik dat ik maar gelijk zelfmoord pleeg,
Of ze zijn gewoon te onwetend en niet kritisch genoeg over wat hun ouders/ andere mensen ze leren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef badschaap het volgende:
mensen die geloven zijn sws bang voor de dood en zijn bang om dingen niet te kunnen verklaren. Daarom geloven mensen
Mijn gedachtegang 24/7 en nee, dat is niet gezond. Dat hoeft niemand me hier nog te vertellenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Komt wel goed zeggen ze dan, maar wat als dat niet gebeurt
Hij heeft wel gelijk. Het 'geloof' begon toen onze verre voorouders bepaalde dingen wilden verklaren, maar niet wisten hoe. Onweer bijvoorbeeld. Als je geen idee hebt wat het is, dan klinkt het best angstaanjagend.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nogal kort door de bocht, vrind.
Wat is er allemaal loos dan? Heb je struggles!?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Soms denk ik, ja hey, wat doe ik hier eigenlijk?Maar over het algemeen zou ik nog wel even willen kijken wat het leven me brengt. Maar als het zo door gaat dan, nja.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets mis met haar is. Dat jij er nu zo direct naar vraagt nadat ik haar naam noem als paardenmeisje, insinueert dat jij vindt dat er iets mis met haar is omdat ze paardenmeisje is.
OF ZIT IK ERNAAST?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh zo. Supersize me figuren, duckfaces etc. Eerst ook paardenmeisjes, maar nu niet meer.
quote:
Dat weet je pas aan het eind van je leven. Je weet nooit hoe je leven loopt of wat er op je pad komt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Soms denk ik, ja hey, wat doe ik hier eigenlijk?Maar over het algemeen zou ik nog wel even willen kijken wat het leven me brengt. Maar als het zo door gaat dan, nja.
Maar, Rodawa had het over de hersenen van VA, hij heeft nooit zijn eigen mening gegeven!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Overigens een retorische vraag, aangezien je al gezegd hebt dat je het een paardenmeisje vindt.
Okay, zal het vanaf nu niet meer doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Moet je geen halve snor laten staan
Ah, op die fiets, scherp. Maar ik praatte gewoon VA na, hij zei dat een paar posts boven de mijne.quote:
Hij hoeft niet te hotornotten. Ze komen eerder naar hem toequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar, Rodawa had het over de hersenen van VA, hij heeft nooit zijn eigen mening gegeven!
Pics van harde tepels.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan dat mn huis ijsijsijskoud is wanneer ik weekendje weg ben geweest. Duurt ook zoooo lang voordat het beetje normaal wordt he.
Ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er allemaal loos dan? Heb je struggles!?![]()
Ik vind dat stiekem wel fijn, dan wordt alles weer lekker warm en je kan toch wel met een jas in huis en ehhh ja hoi.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan dat mn huis ijsijsijskoud is wanneer ik weekendje weg ben geweest. Duurt ook zoooo lang voordat het beetje normaal wordt he.
Eh, nou nee. Dat 'lekker warm' worden duurt hier twee uur..quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind dat stiekem wel fijn, dan wordt alles weer lekker warm en je kan toch wel met een jas in huis en ehhh ja hoi.
Mag niet, weet je best.quote:
Nu kan je altijd 25 shirts dragen en buff as fuck zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind dat stiekem wel fijn, dan wordt alles weer lekker warm en je kan toch wel met een jas in huis en ehhh ja hoi.
Ja je hebt gelijk. Ik geef ook niet op hoor haha.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat weet je pas aan het eind van je leven. Je weet nooit hoe je leven loopt of wat er op je pad komt.
Misschien is mijn manier van denken op dit moment wat makkelijk, maar ik zie het zo: je gaat toch ooit wel dood. Dan voel je er niks meer van en weet je niks meer van je leven, dus wat daarvoor is gebeurd maakt voor jou dan geen reet meer uit. Waarom zou je dan niet zo lang mogelijk willen leven? Je ziet vanzelf wel wat het brengt.
Jij hoeft ook niet te hotornotten! Je moet gewoon naar ze toe gaan! En afvallen! En stoppen met roken! En aan je zelfvertrouwen werken!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te hotornotten. Ze komen eerder naar hem toe
Ja twee uur is kort!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, nou nee. Dat 'lekker warm' worden duurt hier twee uur..
[..]
Mag niet, weet je best.
Je hebt hierover nagedachtquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet te hotornotten! Je moet gewoon naar ze toe gaan! En afvallen! En stoppen met roken! En aan je zelfvertrouwen werken!
Dan heb ik 'geluk' dat ik niet gelovig ben, daardoor denk ik dus dat je na de dood niks meer weet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ach de een gaat sneller dood dan de ander en in het hemel weet je jou leven nog hoor
quote:
Geen idee.quote:
je sigquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan heb ik 'geluk' dat ik niet gelovig ben, daardoor denk ik dus dat je na de dood niks meer weet.
Jep maar sorry ik heb het niet helemaal gelezen, ben je bang om te sterven?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan heb ik 'geluk' dat ik niet gelovig ben, daardoor denk ik dus dat je na de dood niks meer weet.
Waar dan wel? Tinychat?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zoek een levenspartnerEn dan bedoel ik niet op FOK! of hottertot.
Ga ik niet zoeken. hotornot doe ik voor de f u n.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zoek een levenspartnerEn dan bedoel ik niet op FOK! of hottertot.
Juistem, zo beperkt in geest dat je vergeet dat iemand dagelijks sociale activiteiten onderneemt die niet op internet plaatsvindenquote:
Kan ook een vriendin zijn of een opblaaspop.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga ik niet zoeken. hotornot doe ik voor de f u n.
Juistem, zo beperkt in de geest dat je vergeet dat iemand niet altijd bloedserieus is! *lachemoticon*quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Juistem, zo beperkt in geest dat je vergeet dat iemand dagelijks sociale activiteiten onderneemt die niet op internet plaatsvinden
Die vang ik altijd, Ratticatequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laatste gymleader
Rodawa. Ik ben de eerste Ratatta die je tegenkomt als je Pallet Town verlaat
Goedquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Porkie! Hoe is het? Nog een date gehad?
Oh ja ik zal wel even een opblaaspop halen. Goed ideequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kan ook een vriendin zijn of een opblaaspop.
Ironiequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Juistem, zo beperkt in de geest dat je vergeet dat iemand niet altijd bloedserieus is! *lachemoticon*
Oh dat is kut, dan word je zeker nooit gevangen omdat ze dan nog geen pokéballs hebben?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laatste gymleader
Ben je er niet te veel mee bezig? De hele tijd hot or not en zo ook. Te actief ernaar op zoek.quote:
Oja shitquote:
Nee, dat niet. De vraag was of je het erg zou vinden als je nu dood zou gaan, en zo nee, waarom dan niet. Ik kwam toen op het punt dat je na je dood toch niks meer (ik ben niet gelovig, dus naar mijn idee houdt het na de dood gewoon op), vandaar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jep maar sorry ik heb het niet helemaal gelezen, ben je bang om te sterven?
Nou hey SGT, je hoeft ons niet allemaal jaloers te maken!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed
Met jou?
Ik heb nog een date gehad ja
De koekjes waren overheerlijkwe hebben nog een film gekeken en liggen kroelen
Verzin er maar wat bijquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat is kut, dan word je zeker nooit gevangen omdat ze dan nog geen pokéballs hebben?
Nejjjjj ik doe dat voor de lol. 4 die fun enzquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ben je er niet te veel mee bezig? De hele tijd hot or not en zo ook. Te actief ernaar op zoek.
[..]
Oja shitDat moet ik maar weer eens weghalen dan.
[..]
Nee, dat niet. De vraag was of je het erg zou vinden als je nu dood zou gaan, en zo nee, waarom dan niet. Ik kwam toen op het punt dat je na je dood toch niks meer (ik ben niet gelovig, dus naar mijn idee houdt het na de dood gewoon op), vandaar.
Wehequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou hey SGT, je hoeft ons niet allemaal jaloers te maken!
Nee grapje![]()
Oh mij zou het niet zo erg boeie omdat ik zowat geen contact met je hebt en je niet in real ken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ben je er niet te veel mee bezig? De hele tijd hot or not en zo ook. Te actief ernaar op zoek.
[..]
Oja shitDat moet ik maar weer eens weghalen dan.
[..]
Nee, dat niet. De vraag was of je het erg zou vinden als je nu dood zou gaan, en zo nee, waarom dan niet. Ik kwam toen op het punt dat je na je dood toch niks meer (ik ben niet gelovig, dus naar mijn idee houdt het na de dood gewoon op), vandaar.
Lul niet G.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heeft deze hele SC bijna last van
Misschien denk je dat maar, en diep in je onderbewustzijn doe je het eigenlijk niet voor de funz!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Nejjjjj ik doe dat voor de lol. 4 die fun enz
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laatste gymleader
Moest lachen om deze opmerkingen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat is kut, dan word je zeker nooit gevangen omdat ze dan nog geen pokéballs hebben?
Ohh, gaat lekker dus?!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed
Met jou?
Ik heb nog een date gehad ja
De koekjes waren overheerlijkwe hebben nog een film gekeken en liggen kroelen
Flikker op man, Gyarados.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
(mocht je wel zo denken, het kan altijd erger - niemand wil een magikarp die alleen fucking splash kan).
Nee echt nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien denk je dat maar, en diep in je onderbewustzijn doe je het eigenlijk niet voor de funz!!
Ja oké, maar ik durf te wedden dat als er ineens iemand tussen zit die potentieel wél leuk zou zijn om te daten, dat je het niet erg zou vinden. Toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Nejjjjj ik doe dat voor de lol. 4 die fun enz
Wat een geruststelling, ik kan nu vredig sterven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh mij zou het niet zo erg boeie omdat ik zowat geen contact met je hebt en je niet in real ken.
Nou okay dan, maar maar waar komt je eenzaamheid vandaan, ik bedoel je hebt toch genoeg vrienden en je hebt familie denk ik en ehhh ja volgens mij heb je zo'n beetje alles behalve seks.quote:
Paar weken geleden niet. Nu doet het me niet veel meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik durf te wedden dat als er ineens iemand tussen zit die potentieel wél leuk zou zijn om te daten, dat je het niet erg zou vinden. Toch?
[..]
Wat een geruststelling, ik kan nu vredig sterven.
Wat is de Nick Cavequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, gaat lekker dus?!
Ja, hier oké. Gisteren naar Nick Cave geweest en was super mega tof
.
Ik hoorde pas van LittleBrownie dat Magikarp niet eens kan evolueren, alleen de Magikarp die je van zo'n ventje krijgt. Dus nee, ik wil geen wilde Magikarp aan mijn old rod rijgen.quote:
We zijn trots op je dat je verslaving minder wordtquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:48 schreef supersof het volgende:
En ik heb de afgelopen dagen een kwartiertje op hot or not gezeten dus dont judge pls
Ongenoegen in eigen leven. Mensen moeten beseffen dat ze beter zelf kunnen veranderen in plaats van verwachten dat anderen hun "eenzaamheid" weg neemt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
maar maar waar komt je eenzaamheid vandaan,
Bullshit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoorde pas van LittleBrownie dat Magikarp niet eens kan evolueren, alleen de Magikarp die je van zo'n ventje krijgt. Dus nee, ik wil geen wilde Magikarp aan mijn old rod rijgen.
Onzin, Magikarp kan gewoon evolueren, allemaal, kost soms alleen veel moeite.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoorde pas van LittleBrownie dat Magikarp niet eens kan evolueren, alleen de Magikarp die je van zo'n ventje krijgt. Dus nee, ik wil geen wilde Magikarp aan mijn old rod rijgen.
nou wow spaat, wat past er nou best wel goed bij vrienden en familie. Niet per se seks maar...........quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou okay dan, maar maar waar komt je eenzaamheid vandaan, ik bedoel je hebt toch genoeg vrienden en je hebt familie denk ik en ehhh ja volgens mij heb je zo'n beetje alles behalve seks.
Nouja, dat het nog erger kan betekent niet automatisch dat ik awesomesauce ben. Dus daar kan ik me nou niet bepaald aan optrekkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Moest lachen om deze opmerkingen.Maar even serieus, VA, ik hoop niet dat je zo slecht over jezelf denkt. Dat is niet nodig.
(mocht je wel zo denken, het kan altijd erger - niemand wil een magikarp die alleen fucking splash kan).
Het was geen verslavingquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
We zijn trots op je dat je verslaving minder wordt
Jij bent een verstandige jongeman, nice. Dit is wel waar natuurlijk. Een partner kan je leven aanvullen, niet invullen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ongenoegen in eigen leven. Mensen moeten beseffen dat ze beter zelf kunnen veranderen in plaats van verwachten dat anderen hun "eenzaamheid" weg neemt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:48 schreef supersof het volgende:
En ik heb de afgelopen dagen een kwartiertje op hot or not gezeten dus dont judge pls
Ja okay je wilt een relatie, maar waarom zo nodig, ik bedoel het leven draait toch niet om relaties! Je moet het je niet ongelukkig/eenzaam laten maken, makkelijker gezegd dan gedaan ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:50 schreef supersof het volgende:
[..]
nou wow spaat, wat past er nou best wel goed bij vrienden en familie. Niet per se seks maar...........
Dit ja. Toch denk ik echt dat dit bij veel mensen (het merendeel) gewoon echt niet het geval isquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij bent een verstandige jongeman, nice. Dit is wel waar natuurlijk. Een partner kan je leven aanvullen, niet invullen.
nejjjj spatie, ik wil het niet nodig, maar als iedereen om je heen iemand heeft dan denk je wel WOW WTF IS GOIN ON PEEPS??????quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja okay je wilt een relatie, maar waarom zo nodig, ik bedoel het leven draait toch niet om relaties! Je moet het je niet ongelukkig/eenzaam laten maken, makkelijker gezegd dan gedaan ja.
Dit inderdaad, Insomnia_ is gewoon een poëet, wellicht zelfs een filosoof.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij bent een verstandige jongeman, nice. Dit is wel waar natuurlijk. Een partner kan je leven aanvullen, niet invullen.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godver
Vrijdag een casus inleveren maar de rest van het groepje voert geen flikker uit
Groepsprojecten/opdrachten
Dit is echt een hele rare instelling in het leven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
nejjjj spatie, ik wil het niet nodig, maar als iedereen om je heen iemand heeft dan denk je wel WOW WTF IS GOIN ON PEEPS??????
Rest in peace my brother.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik durf te wedden dat als er ineens iemand tussen zit die potentieel wél leuk zou zijn om te daten, dat je het niet erg zou vinden. Toch?
[..]
Wat een geruststelling, ik kan nu vredig sterven.
quote:
Serieus? Nu heb ik godverdomme mijn Magikarp alweer vrijgelaten, klotezooi.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Onzin, Magikarp kan gewoon evolueren, allemaal, kost soms alleen veel moeite.
Ontwikkel jezelf in een Ratticate lvl 100 en niemand kan je nog wat maken. Wat een bazenpokémon is dat zeg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, dat het nog erger kan betekent niet automatisch dat ik awesomesauce ben. Dus daar kan ik me nou niet bepaald aan optrekken
Klopt, en daar gaat het dan ook vaak fout. Veel mensen hebben ook gewoon de drang om iemand te vinden, om hun eigen 'problemen' weg te nemen (zoals eenzaamheid). Als je je leven helemaal op orde hebt, heb je ook geen last van eenzaamheid. Pas dan kan een partner je leven aanvullen i.p.v. invullen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit ja. Toch denk ik echt dat dit bij veel mensen (het merendeel) gewoon echt niet het geval is..
Moet je niet denken, misschien zijn die mensen om je heen wel veel te onkieskeurig en hebben ze zomaar iemand (misschien vooroordelen) die helemaal niet bij ze past. En vast niet iedereen toch, je bedoelt waars. je beste vriendinnen ofzo? En denk je dat je dan niet bij het groepje hoort, voel je je dan buitengesloten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
nejjjj spatie, ik wil het niet nodig, maar als iedereen om je heen iemand heeft dan denk je wel WOW WTF IS GOIN ON PEEPS??????
Het gras is altijd groener aan de overkant.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ninja editquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener aan de overkant.
Wij praten nu ook met haar en wij zijn toch ook alleen Ryan... dus haar stelling is onjuist!!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je niet denken, misschien zijn die mensen om je heen wel veel te onkieskeurig en hebben ze zomaar iemand (misschien vooroordelen) die helemaal niet bij ze past. En vast niet iedereen toch, je bedoelt waars. je beste vriendinnen ofzo? En denk je dat je dan niet bij het groepje hoort, voel je je dan buitengesloten?
Ik heb geen gras.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener aan de overkant.
dan jijquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, en kijk eens naar mijn gras, ik blijf mijn hele leven single!!! Je moet niet altijd kijken naar de mensen die het 'beter' dan jou hebben, vergelijk je liever met mensen die niks hebben, mensen die elke dag hongerlijden, en dan denk je, ik heb alles, ik moet eens tevreden zijn. (Ook kan je erge medelijden gaan bedenken en je slecht voelen over dat de wereld zo is en dat is kut heb ik ook wel eens)
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wij praten nu ook met haar en wij zijn toch ook alleen Ryan... dus haar stelling is onjuist!!!
Niet alles te letterlijk nemen, Ro!quote:bedoelt waars. je beste vriendinnen ofzo
Dan kun je net zo goed kijken naar mensen die het beter hebben en jezelf zo motiveren. Je komt toch wel in een sleur terecht, welk van de twee je ook kiest.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, en kijk eens naar mijn gras, ik blijf mijn hele leven single!!! Je moet niet altijd kijken naar de mensen die het 'beter' dan jou hebben, vergelijk je liever met mensen die niks hebben, mensen die elke dag hongerlijden, en dan denk je, ik heb alles, ik moet eens tevreden zijn. (Ook kan je erge medelijden gaan bedenken en je slecht voelen over dat de wereld zo is en dat is kut heb ik ook wel eens)
Ik wil gewoon een maisveld waar ze tussendoor wiet verbouwenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:58 schreef Rodawa het volgende:
Wees blij met jullie gras maatjes, ik groei alleen fucking brandnetels.
Wat heb je aan motivatie als je toch niet gelukkig bent?! Het leven gaat niet om jezelf verbeteren maar om gelukkig worden vind ik dan!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed kijken naar mensen die het beter hebben en jezelf zo motiveren. Je komt toch wel in een sleur terecht, welk van de twee je ook kiest.
ik wil bloemenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een maisveld waar ze tussendoor wiet verbouwen
Heb je iets nuttigs of leuks te melden?quote:
Tyron was vandaag weer eens in de VBL SC, hij was naakt aan het cammen met chris.quote:
Ik sta nu op een stuk braakliggend grond waar geen plantengroei mogelijk isquote:
chris OF?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tyron was vandaag weer eens in de VBL SC, hij was naakt aan het cammen met chris.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nederlands is alleen bedoelt voor mensen met nederland afkomst
En jij denkt dat die twee dingen niet gepaard gaan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat heb je aan motivatie als je toch niet gelukkig bent?! Het leven gaat niet om jezelf verbeteren maar om gelukkig worden vind ik dan!
Ik heb vanmiddag gefaald met mijn smoesje toen ik te laat op school was.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je iets nuttigs of leuks te melden?
Alles goed met inso?quote:
Als ik Tyron (quote:
Niet altijd. Ik denk dat geluk beter is dan kans op geluk dmv motivatie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En jij denkt dat die twee dingen niet gepaard gaan?
Ik had het over haar opmerking (dat iedereen die ze kent een relatie heeft o.i.d.).quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Niet alles te letterlijk nemen, Ro!
Mwa, dat is ook weer zo'n dooddoener. Je vergelijkt je leven altijd met mensen uit je omgeving die het net wat beter hebben, dat is mens eigen. Vandaar ook dat het gras aan de overkant altijd groener lijkt. Doe wat Donnie zegt, gebruik het liever als motivatie dan als bron van zelfmedelijden. "Hij/zij heeft dit wel en ik nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, en kijk eens naar mijn gras, ik blijf mijn hele leven single!!! Je moet niet altijd kijken naar de mensen die het 'beter' dan jij hebben, vergelijk je liever met mensen die niks hebben, mensen die elke dag hongerlijden, en dan denk je, ik heb alles, ik moet eens tevreden zijn. (Ook kan je erge medelijden gaan bedenken en je slecht voelen over dat de wereld zo is en dat is kut heb ik ook wel eens)
Ga lachen net als ik deed op TC, werkt echt!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
ok geen gezeik, gwn doen alsof je vrolijk bent toch xd
whaha ik ga leuk filmpje zoeken wacht
Gewoon zeggen. Sorry, shit happens, zal niet meer gebeuren en klaarrrrrquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag gefaald met mijn smoesje toen ik te laat op school was.
[..]
Alles goed met inso?
[..]
Als ik Tyron () was dan had ik wel 'allemaal' er tussen gezet.
Ik heb muffins staanquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet een j draaien, maar ben te lui
Op zich wel goed. Heb mezelf even nuttig gemaakt op school.quote:
Ja mensen doen dat heel vaak, maar het is niet zo dat mensen het niet kunnen afleren, er zijn ook gewoon mensen die niet kijken naar mensen die het beter hebben, en dat zijn gelukkige mensen, en dat kunnen andere mensen ook worden, alleen ja, makkelijker gezegd dan gedaan!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik had het over haar opmerking (dat iedereen die ze kent een relatie heeft o.i.d.).
[..]
Mwa, dat is ook weer zo'n dooddoener. Je vergelijkt je leven altijd met mensen uit je omgeving die het net wat beter hebben, dat is mens eigen. Vandaar ook dat het gras aan de overkant altijd lijkt. Doe wat Donnie zegt, gebruik het liever als motivatie dan als bron van zelfmedelijden. "Hij/zij heeft dit wel en ik niet" Ja boehoe, heel kut allemaal, maar met alleen zelfmedelijden verandert er niks.
/eindevaneenhardbetoog
Dan mag je bij ons de les niet meer in. Je moet een goede reden hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon zeggen. Sorry, shit happens, zal niet meer gebeuren en klaarrrrr
''Ik heb recht op onderwijs en betaal hier voor."quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan mag je bij ons de les niet meer in. Je moet een goede reden hebben.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Ik heb recht op onderwijs en betaal hier voor."
Overheid wel. Is zonde van het geldquote:
Goed beargumenteerd, je klinkt als een druïde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja mensen doen dat heel vaak, maar het is niet zo dat mensen het niet kunnen afleren, er zijn ook gewoon mensen die niet kijken naar mensen die het beter hebben, en dat zijn gelukkige mensen, en dat kunnen andere mensen ook worden, alleen ja, makkelijker gezegd dan gedaan!
Ja, precies. Maar dan kom je dus ook weer bij het eerste punt: zorg eerst dat je je eigen leven op orde hebt. Focus je op je eigen leven in plaats van op mensen die het in jouw ogen beter hebben. Werk aan wat je wil verbeteren. Je wordt er gelukkiger van, krijgt meer zelfvertrouwen, je uitstraling verbetert daarmee. Helaas gaat dit voor veel mensen niet zo makkelijk en raken zij liever in een sleur van zelfmedelijden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja mensen doen dat heel vaak, maar het is niet zo dat mensen het niet kunnen afleren, er zijn ook gewoon mensen die niet kijken naar mensen die het beter hebben, en dat zijn gelukkige mensen, en dat kunnen andere mensen ook worden, alleen ja, makkelijker gezegd dan gedaan!
Hoezo, misschien is het echt niet beschikbaar in Duitsland.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef xcachet het volgende:
YouTube zegt: Deze video is niet beschikbaar in Duitsland omdat deze muziek kan bevatten waar GEMA respective muziekrechten niet heeft verleend.
Duitsland, you kidding me
Oké Gquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:08 schreef supersof het volgende:
nu denk ik dat jullie mij allemaal een zeikwijf vinden, maar ik weet wel beter hoor!! is gewoon een dipJ
JOAHquote:
Ik ben niet in Duitsland Rodawaquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoezo, misschien is het echt niet beschikbaar in Duitsland.
Als ik er ben, vindt niemand je een zeikwijfquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:08 schreef supersof het volgende:
nu denk ik dat jullie mij allemaal een zeikwijf vinden, maar ik weet wel beter hoor!! is gewoon een dipJ
Ja hequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:08 schreef Rodawa het volgende:
Dat zijn serieus gigantische bubbels sof f f
Ja maar ik ben daar nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan kan het nog wel niet beschikbaar zijn in Duitsland.
Nee joh je bent geen zeikwijf, misschien als je het elke dag zou zeggen, maar dat doe je niet!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:08 schreef supersof het volgende:
*snapt de hint*quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh je bent geen zeikwijf, misschien als je het elke dag zou zeggen, maar dat doe je niet!
Nee toch. Meestal ben ik degene die mensen opvrolijkt. Ben vrolijke gurl hoor in dagelijks leven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh je bent geen zeikwijf, misschien als je het elke dag zou zeggen, maar dat doe je niet!
Nee want kan nu geen youtube video's kijkennnnn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is verdomme gewoon wat aanvullende informatie, LAAT HET LOS.
Ja dus houd je bek, je bent geen zijkweif!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee toch. Meestal ben ik degene die mensen opvrolijkt. Ben vrolijke gurl hoor in dagelijks leven.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dus houd je bek, je bent geen zijkweif!
een spatiebalkquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]oke. spatie, welke toets heb je morgen?
Ik tot 11 uur. Moest eigenlijk om half 1 op school zijn want heb een nieuw rooster. Maar dat was ik even vergeten dus was er pas om 1 uur. Zei dat ik me had verslapenquote:
ANW, dat is niet zo belangrijk. Dat heb jij zeker niet eens?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]oke. spatie, welke toets heb je morgen?
Je hebt toch een havo diploma?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ANW, dat is niet zo belangrijk. Dat heb jij zeker niet eens?
Je had kunnen zeggen dat je rooster niet beschikbaar was in Duitsland.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik tot 11 uur. Moest eigenlijk om half 1 op school zijn want heb een nieuw rooster. Maar dat was ik even vergeten dus was er pas om 1 uur. Zei dat ik me had verslapen
Had met wat beters moeten komen..
Ja inderdaad!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je had kunnen zeggen dat je rooster niet beschikbaar was in Duitsland.
Nope, dat hoeft niet op vavoquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ANW, dat is niet zo belangrijk. Dat heb jij zeker niet eens?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je hebt toch een havo diploma?
wow spaat, dan hoef je volgens mij geen anw te doen, als je havo al hebt.quote:
Ik weet niet hoe dat werkt, ik zal het eens vragen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
wow spaat, dan hoef je volgens mij geen anw te doen, als je havo al hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |