quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:25 schreef d4v1d het volgende:
LBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLB
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
, niet zo min over jezelf. Ik snap best dat jij niet zo kieskeurig bent. Maar hey, je gaat wel te
Hij vindt je een homo omdat je steeds over zijn penis begint.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan jij zijn gedachte lezen ofzo?!
Wat wil je met BitterLemon dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:25 schreef d4v1d het volgende:
LBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLB ?
Het begint toch met een L en eindigt met een Bquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat wil je met BitterLemon dan?
Zorgt wel voor prima billen trouwens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hohoho, gast, niet zo min over jezelf. Ik snap best dat jij niet zo kieskeurig bent. Maar hey, je gaat wel te ver als je nu ook nog eens paardenmeisjes gaat hotten!!!
Dit is echt niet goed VA, je moet wat aan je zelfvertrouwen/zelfkennis doen, jij staat ver boven paardenmeisjes!
Ik houd meer van strakke kutjes. Ik bedoel mijn piemeltje is niet zo groot heh.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]! Je weet toch dat paardenmeisjes degenen zijn die het meest tussen de benen kunnen ontvangen?
Oh sorry, dyslexiequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het begint toch met een L en eindigt met een B
Daar is niks homoseksueels aan, dat is vriendschappelijk proberen te helpen opener te zijn over zijn fapleven en eventueel helpen om te stoppen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij vindt je een homo omdat je steeds over zijn penis begint.
Ik heb nog kruidnoten en chocola. No-way dat ik dood wil nu.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
Zouden jullie het erg vinden om nu dood te gaan? Zo ja, waarom zou je nog willen leven?
Ik geef geen vliegende neuk. Echt nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
Zouden jullie het erg vinden om nu dood te gaan? Zo ja, waarom zou je nog willen leven?
Dat jouw ex toevallig grote billen had en ze op paardrijden zat betekent niet dat het daar door komt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zorgt wel voor prima billen trouwens.
Maar mijn ex was 1,59. Dus ze was meer een ponymeisje denk ik
Je kan hem ook helpen, met doorgaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar is niks homoseksueels aan, dat is vriendschappelijk proberen te helpen opener te zijn over zijn fapleven en eventueel helpen om te stoppen.
nou en. Haar billenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat jouw ex toevallig grote billen had en ze op paardrijden zat betekent niet dat het daar door komt.
correlation =/= causation
ofzo zeggen ze dan.
Wauw. Je bent een echte vriend, Ryan. Weet je dat? Een echte vriend.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar is niks homoseksueels aan, dat is vriendschappelijk proberen te helpen opener te zijn over zijn fapleven en eventueel helpen om te stoppen.
Ja, zou ik erg vinden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
Zo'n shetlandercoureur.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zorgt wel voor prima billen trouwens.
Maar mijn ex was 1,59. Dus ze was meer een ponymeisje denk ik
Beantwoord het tweede deel dan!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wauw. Je bent een echte vriend, Ryan. Weet je dat? Een echte vriend.
[..]
Ja, zou ik erg vinden.
Nee, tuurlijk niet. Weet je eindelijk wat er na de dood komt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
Dood ga je toch wel een keer. Ik wil nu nog leven. Geen speciale reden ofzo, of in ieder geval, dat is moeilijk te verwoorden, maar ik heb het prima naar mijn zin en heb nog genoeg dromen die ik na wil jagen.quote:
Dat niet in je inbox ontvangenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef badschaap het volgende:
geen amateur lesbian pron kunnen vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |