quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee het gesprek is dood toen ik als laatste zei: oké vreemde eend ben jij
Die site is niet alleen voor relaties bedoeld ook voor vriendschap toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef supersof het volgende:
Sophie — 16:11
wat jammer
Sven — 16:12
Ja
Sophie — 16:13
en dan ga je gelijk op deze site?
Sven — 16:13
Neee zit ik al tijdje
dus..........
first name last namequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
( ik weet dat je voor- en achternaam niet zo zegt in het engels )
hahaha die middelstequote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha wtf idd nu zie ik het ook!!!!!!!!
Die rechter is leukerquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha wtf idd nu zie ik het ook!!!!!!!!
Is iedereen daar zo hot?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
op die hot or not app he. Ik like 95 procent ofzo
valt reuze mee. Ik moet ook kijken wat een beetje in mijn league isquote:
Supersize me figuren, duckfaces enzo. Paardenmeisjes eerst ook maar die nu ook eigenlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, VA is antikieskeurig.
Maar VA, wat not jij dan wel?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
valt reuze mee. Ik moet ook kijken wat een beetje in mijn league is
je moet het gwn zien als pokemon jij bent de laatste gymleader fuk de rest het is jouw league niet de hunnequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
valt reuze mee. Ik moet ook kijken wat een beetje in mijn league is
Waar de neuk komen ze dán zo spontaan vandaan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoezo niet? En begin nu niet te mierenneuken over die %-tekens, DONNIE.
Oh zo. Supersize me figuren, duckfaces etc. Eerst ook paardenmeisjes, maar nu niet meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik vroeg me af wie er in die 5% zitten.
hohoho, gast, niet zo min over jezelf. Ik snap best dat jij niet zo kieskeurig bent. Maar hey, je gaat wel te ver als je nu ook nog eens paardenmeisjes gaat hotten!!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Supersize me figuren, duckfaces enzo. Paardenmeisjes eerst ook maar die nu ook eigenlijk
Uit mijn duim, Donnie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waar de neuk komen ze dán zo spontaan vandaan?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh zo. Supersize me figuren, duckfaces etc. Eerst ook paardenmeisjes, maar nu niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |