quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Ik heb recht op onderwijs en betaal hier voor."
Overheid wel. Is zonde van het geldquote:
Goed beargumenteerd, je klinkt als een druïde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja mensen doen dat heel vaak, maar het is niet zo dat mensen het niet kunnen afleren, er zijn ook gewoon mensen die niet kijken naar mensen die het beter hebben, en dat zijn gelukkige mensen, en dat kunnen andere mensen ook worden, alleen ja, makkelijker gezegd dan gedaan!
Ja, precies. Maar dan kom je dus ook weer bij het eerste punt: zorg eerst dat je je eigen leven op orde hebt. Focus je op je eigen leven in plaats van op mensen die het in jouw ogen beter hebben. Werk aan wat je wil verbeteren. Je wordt er gelukkiger van, krijgt meer zelfvertrouwen, je uitstraling verbetert daarmee. Helaas gaat dit voor veel mensen niet zo makkelijk en raken zij liever in een sleur van zelfmedelijden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja mensen doen dat heel vaak, maar het is niet zo dat mensen het niet kunnen afleren, er zijn ook gewoon mensen die niet kijken naar mensen die het beter hebben, en dat zijn gelukkige mensen, en dat kunnen andere mensen ook worden, alleen ja, makkelijker gezegd dan gedaan!
Hoezo, misschien is het echt niet beschikbaar in Duitsland.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef xcachet het volgende:
YouTube zegt: Deze video is niet beschikbaar in Duitsland omdat deze muziek kan bevatten waar GEMA respective muziekrechten niet heeft verleend.
Duitsland, you kidding me
Oké Gquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:08 schreef supersof het volgende:
nu denk ik dat jullie mij allemaal een zeikwijf vinden, maar ik weet wel beter hoor!! is gewoon een dipJ
JOAHquote:
Ik ben niet in Duitsland Rodawaquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoezo, misschien is het echt niet beschikbaar in Duitsland.
Als ik er ben, vindt niemand je een zeikwijfquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:08 schreef supersof het volgende:
nu denk ik dat jullie mij allemaal een zeikwijf vinden, maar ik weet wel beter hoor!! is gewoon een dipJ
Ja hequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:08 schreef Rodawa het volgende:
Dat zijn serieus gigantische bubbels sof f f
Ja maar ik ben daar nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan kan het nog wel niet beschikbaar zijn in Duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |