Rottingquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Weet je eindelijk wat er na de dood komt.
En dan wordt FOK! opgedoekt en kamp je jarenlang met een verzwakte sluitspier en depressie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb het gevoel alsof ik al een paar jaren ongelukkig was. Maar eindelijk ben ik nu al een tijdje gelukkig (sinds ik in de JNG SC kwam natuurlijk). En nu ik gelukkig ben wil ik nooit meer dood! Ik wil genieten van mijn leven, en dat kan ik! Ik moet sowieso eerst die ongelukkige jaren nog inhalen. En ik denk dat mijn leven alleen maar beter en beter wordt. Ook zit het gewoon in de mens, het overlevingsinstinct en dat helpt denk ik ook wel met het niet dood willen.
Je bent echt slim geworden sinds je biologietoets.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb het gevoel alsof ik al een paar jaren ongelukkig was. Maar eindelijk ben ik nu al een tijdje gelukkig (sinds ik in de JNG SC kwam natuurlijk). En nu ik gelukkig ben wil ik nooit meer dood! Ik wil genieten van mijn leven, en dat kan ik! Ik moet sowieso eerst die ongelukkige jaren nog inhalen. En ik denk dat mijn leven alleen maar beter en beter wordt. Ook zit het gewoon in de mens, het overlevingsinstinct en dat helpt denk ik ook wel met het niet dood willen.
Zie xcachet, Chai.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef Crack_ het volgende:
En hoe ziet een paardenmeisje eruit dan?!Bedoelen jullie dan eenmeisje die een pic met een paard heeft of wat?!
FOK! is vervangbaar. Ik heb genoeg op FOK! geleerd om het ergens anders toe te passen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En dan wordt FOK! opgedoekt en kamp je jarenlang met een verzwakte sluitspier en depressie.
Ja, anders kunnen we het natuurlijk niet weten! En gaan we er maar vanuit dat ze geen paardenmeisje is, als ze dat achteraf toch is, gewoon negeren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef Crack_ het volgende:
En hoe ziet een paardenmeisje eruit dan?!Bedoelen jullie dan eenmeisje die een pic met een paard heeft of wat?!
Jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef Crack_ het volgende:
Nogal kort door de bocht, vrind.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef badschaap het volgende:
mensen die geloven zijn sws bang voor de dood en zijn bang om dingen niet te kunnen verklaren. Daarom geloven mensen
Zwakkelingquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
En als ik depressie krijg denk ik dat ik maar gelijk zelfmoord pleeg, of anders van die pilletjes die mijn moeder slikt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, anders kunnen we het natuurlijk niet weten! En gaan we er maar vanuit dat ze geen paardenmeisje is, als ze dat achteraf toch is, gewoon negeren.
Oh!quote:
Soms denk ik, ja hey, wat doe ik hier eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dood ga je toch wel een keer. Ik wil nu nog leven. Geen speciale reden ofzo, of in ieder geval, dat is moeilijk te verwoorden, maar ik heb het prima naar mijn zin en heb nog genoeg dromen die ik na wil jagen.
En jij? Zelfde vraag.
Ik zeg niet dat er iets mis met haar is. Dat jij er nu zo direct naar vraagt nadat ik haar naam noem als paardenmeisje, insinueert dat jij vindt dat er iets mis met haar is omdat ze paardenmeisje is.quote:
Vast wel een keer!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Denk 't ook. Of ik verander terug in sterrenstof.
#endosymbiose
Dudequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
En als ik depressie krijg denk ik dat ik maar gelijk zelfmoord pleeg,
Of ze zijn gewoon te onwetend en niet kritisch genoeg over wat hun ouders/ andere mensen ze leren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef badschaap het volgende:
mensen die geloven zijn sws bang voor de dood en zijn bang om dingen niet te kunnen verklaren. Daarom geloven mensen
Mijn gedachtegang 24/7 en nee, dat is niet gezond. Dat hoeft niemand me hier nog te vertellenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Komt wel goed zeggen ze dan, maar wat als dat niet gebeurt
Hij heeft wel gelijk. Het 'geloof' begon toen onze verre voorouders bepaalde dingen wilden verklaren, maar niet wisten hoe. Onweer bijvoorbeeld. Als je geen idee hebt wat het is, dan klinkt het best angstaanjagend.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nogal kort door de bocht, vrind.
Wat is er allemaal loos dan? Heb je struggles!?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Soms denk ik, ja hey, wat doe ik hier eigenlijk?Maar over het algemeen zou ik nog wel even willen kijken wat het leven me brengt. Maar als het zo door gaat dan, nja.
Komt wel goed zeggen ze dan, maar wat als dat niet gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |