Nee joh je bent geen zeikwijf, misschien als je het elke dag zou zeggen, maar dat doe je niet!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:08 schreef supersof het volgende:
nu denk ik dat jullie mij allemaal een zeikwijf vinden, maar ik weet wel beter hoor!! is gewoon een dipJ
*snapt de hint*quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh je bent geen zeikwijf, misschien als je het elke dag zou zeggen, maar dat doe je niet!
Nee toch. Meestal ben ik degene die mensen opvrolijkt. Ben vrolijke gurl hoor in dagelijks leven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh je bent geen zeikwijf, misschien als je het elke dag zou zeggen, maar dat doe je niet!
Nee want kan nu geen youtube video's kijkennnnn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is verdomme gewoon wat aanvullende informatie, LAAT HET LOS.
Ja dus houd je bek, je bent geen zijkweif!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee toch. Meestal ben ik degene die mensen opvrolijkt. Ben vrolijke gurl hoor in dagelijks leven.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dus houd je bek, je bent geen zijkweif!
een spatiebalkquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]oke. spatie, welke toets heb je morgen?
Ik tot 11 uur. Moest eigenlijk om half 1 op school zijn want heb een nieuw rooster. Maar dat was ik even vergeten dus was er pas om 1 uur. Zei dat ik me had verslapenquote:
ANW, dat is niet zo belangrijk. Dat heb jij zeker niet eens?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]oke. spatie, welke toets heb je morgen?
Je hebt toch een havo diploma?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ANW, dat is niet zo belangrijk. Dat heb jij zeker niet eens?
Je had kunnen zeggen dat je rooster niet beschikbaar was in Duitsland.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik tot 11 uur. Moest eigenlijk om half 1 op school zijn want heb een nieuw rooster. Maar dat was ik even vergeten dus was er pas om 1 uur. Zei dat ik me had verslapen
Had met wat beters moeten komen..
Ja inderdaad!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je had kunnen zeggen dat je rooster niet beschikbaar was in Duitsland.
Nope, dat hoeft niet op vavoquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ANW, dat is niet zo belangrijk. Dat heb jij zeker niet eens?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je hebt toch een havo diploma?
wow spaat, dan hoef je volgens mij geen anw te doen, als je havo al hebt.quote:
Ik weet niet hoe dat werkt, ik zal het eens vragen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
wow spaat, dan hoef je volgens mij geen anw te doen, als je havo al hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |