Het gras is altijd groener aan de overkant.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
nejjjj spatie, ik wil het niet nodig, maar als iedereen om je heen iemand heeft dan denk je wel WOW WTF IS GOIN ON PEEPS??????
Ninja editquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener aan de overkant.
Wij praten nu ook met haar en wij zijn toch ook alleen Ryan... dus haar stelling is onjuist!!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je niet denken, misschien zijn die mensen om je heen wel veel te onkieskeurig en hebben ze zomaar iemand (misschien vooroordelen) die helemaal niet bij ze past. En vast niet iedereen toch, je bedoelt waars. je beste vriendinnen ofzo? En denk je dat je dan niet bij het groepje hoort, voel je je dan buitengesloten?
Ik heb geen gras.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener aan de overkant.
dan jijquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, en kijk eens naar mijn gras, ik blijf mijn hele leven single!!! Je moet niet altijd kijken naar de mensen die het 'beter' dan jou hebben, vergelijk je liever met mensen die niks hebben, mensen die elke dag hongerlijden, en dan denk je, ik heb alles, ik moet eens tevreden zijn. (Ook kan je erge medelijden gaan bedenken en je slecht voelen over dat de wereld zo is en dat is kut heb ik ook wel eens)
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wij praten nu ook met haar en wij zijn toch ook alleen Ryan... dus haar stelling is onjuist!!!
Niet alles te letterlijk nemen, Ro!quote:bedoelt waars. je beste vriendinnen ofzo
Dan kun je net zo goed kijken naar mensen die het beter hebben en jezelf zo motiveren. Je komt toch wel in een sleur terecht, welk van de twee je ook kiest.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, en kijk eens naar mijn gras, ik blijf mijn hele leven single!!! Je moet niet altijd kijken naar de mensen die het 'beter' dan jou hebben, vergelijk je liever met mensen die niks hebben, mensen die elke dag hongerlijden, en dan denk je, ik heb alles, ik moet eens tevreden zijn. (Ook kan je erge medelijden gaan bedenken en je slecht voelen over dat de wereld zo is en dat is kut heb ik ook wel eens)
Ik wil gewoon een maisveld waar ze tussendoor wiet verbouwenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:58 schreef Rodawa het volgende:
Wees blij met jullie gras maatjes, ik groei alleen fucking brandnetels.
Wat heb je aan motivatie als je toch niet gelukkig bent?! Het leven gaat niet om jezelf verbeteren maar om gelukkig worden vind ik dan!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed kijken naar mensen die het beter hebben en jezelf zo motiveren. Je komt toch wel in een sleur terecht, welk van de twee je ook kiest.
ik wil bloemenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een maisveld waar ze tussendoor wiet verbouwen
Heb je iets nuttigs of leuks te melden?quote:
Tyron was vandaag weer eens in de VBL SC, hij was naakt aan het cammen met chris.quote:
Ik sta nu op een stuk braakliggend grond waar geen plantengroei mogelijk isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |