Bullshit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoorde pas van LittleBrownie dat Magikarp niet eens kan evolueren, alleen de Magikarp die je van zo'n ventje krijgt. Dus nee, ik wil geen wilde Magikarp aan mijn old rod rijgen.
Onzin, Magikarp kan gewoon evolueren, allemaal, kost soms alleen veel moeite.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoorde pas van LittleBrownie dat Magikarp niet eens kan evolueren, alleen de Magikarp die je van zo'n ventje krijgt. Dus nee, ik wil geen wilde Magikarp aan mijn old rod rijgen.
nou wow spaat, wat past er nou best wel goed bij vrienden en familie. Niet per se seks maar...........quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou okay dan, maar maar waar komt je eenzaamheid vandaan, ik bedoel je hebt toch genoeg vrienden en je hebt familie denk ik en ehhh ja volgens mij heb je zo'n beetje alles behalve seks.
Nouja, dat het nog erger kan betekent niet automatisch dat ik awesomesauce ben. Dus daar kan ik me nou niet bepaald aan optrekkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Moest lachen om deze opmerkingen.Maar even serieus, VA, ik hoop niet dat je zo slecht over jezelf denkt. Dat is niet nodig.
(mocht je wel zo denken, het kan altijd erger - niemand wil een magikarp die alleen fucking splash kan).
Het was geen verslavingquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
We zijn trots op je dat je verslaving minder wordt
Jij bent een verstandige jongeman, nice. Dit is wel waar natuurlijk. Een partner kan je leven aanvullen, niet invullen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ongenoegen in eigen leven. Mensen moeten beseffen dat ze beter zelf kunnen veranderen in plaats van verwachten dat anderen hun "eenzaamheid" weg neemt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:48 schreef supersof het volgende:
En ik heb de afgelopen dagen een kwartiertje op hot or not gezeten dus dont judge pls
Ja okay je wilt een relatie, maar waarom zo nodig, ik bedoel het leven draait toch niet om relaties! Je moet het je niet ongelukkig/eenzaam laten maken, makkelijker gezegd dan gedaan ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:50 schreef supersof het volgende:
[..]
nou wow spaat, wat past er nou best wel goed bij vrienden en familie. Niet per se seks maar...........
Dit ja. Toch denk ik echt dat dit bij veel mensen (het merendeel) gewoon echt niet het geval isquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij bent een verstandige jongeman, nice. Dit is wel waar natuurlijk. Een partner kan je leven aanvullen, niet invullen.
nejjjj spatie, ik wil het niet nodig, maar als iedereen om je heen iemand heeft dan denk je wel WOW WTF IS GOIN ON PEEPS??????quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja okay je wilt een relatie, maar waarom zo nodig, ik bedoel het leven draait toch niet om relaties! Je moet het je niet ongelukkig/eenzaam laten maken, makkelijker gezegd dan gedaan ja.
Dit inderdaad, Insomnia_ is gewoon een poëet, wellicht zelfs een filosoof.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij bent een verstandige jongeman, nice. Dit is wel waar natuurlijk. Een partner kan je leven aanvullen, niet invullen.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godver
Vrijdag een casus inleveren maar de rest van het groepje voert geen flikker uit
Groepsprojecten/opdrachten
Dit is echt een hele rare instelling in het leven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
nejjjj spatie, ik wil het niet nodig, maar als iedereen om je heen iemand heeft dan denk je wel WOW WTF IS GOIN ON PEEPS??????
Rest in peace my brother.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik durf te wedden dat als er ineens iemand tussen zit die potentieel wél leuk zou zijn om te daten, dat je het niet erg zou vinden. Toch?
[..]
Wat een geruststelling, ik kan nu vredig sterven.
quote:
Serieus? Nu heb ik godverdomme mijn Magikarp alweer vrijgelaten, klotezooi.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Onzin, Magikarp kan gewoon evolueren, allemaal, kost soms alleen veel moeite.
Ontwikkel jezelf in een Ratticate lvl 100 en niemand kan je nog wat maken. Wat een bazenpokémon is dat zeg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, dat het nog erger kan betekent niet automatisch dat ik awesomesauce ben. Dus daar kan ik me nou niet bepaald aan optrekken
Klopt, en daar gaat het dan ook vaak fout. Veel mensen hebben ook gewoon de drang om iemand te vinden, om hun eigen 'problemen' weg te nemen (zoals eenzaamheid). Als je je leven helemaal op orde hebt, heb je ook geen last van eenzaamheid. Pas dan kan een partner je leven aanvullen i.p.v. invullen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit ja. Toch denk ik echt dat dit bij veel mensen (het merendeel) gewoon echt niet het geval is..
Moet je niet denken, misschien zijn die mensen om je heen wel veel te onkieskeurig en hebben ze zomaar iemand (misschien vooroordelen) die helemaal niet bij ze past. En vast niet iedereen toch, je bedoelt waars. je beste vriendinnen ofzo? En denk je dat je dan niet bij het groepje hoort, voel je je dan buitengesloten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
nejjjj spatie, ik wil het niet nodig, maar als iedereen om je heen iemand heeft dan denk je wel WOW WTF IS GOIN ON PEEPS??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |