Verzin er maar wat bijquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat is kut, dan word je zeker nooit gevangen omdat ze dan nog geen pokéballs hebben?
Nejjjjj ik doe dat voor de lol. 4 die fun enzquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ben je er niet te veel mee bezig? De hele tijd hot or not en zo ook. Te actief ernaar op zoek.
[..]
Oja shitDat moet ik maar weer eens weghalen dan.
[..]
Nee, dat niet. De vraag was of je het erg zou vinden als je nu dood zou gaan, en zo nee, waarom dan niet. Ik kwam toen op het punt dat je na je dood toch niks meer (ik ben niet gelovig, dus naar mijn idee houdt het na de dood gewoon op), vandaar.
Wehequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou hey SGT, je hoeft ons niet allemaal jaloers te maken!
Nee grapje![]()
Oh mij zou het niet zo erg boeie omdat ik zowat geen contact met je hebt en je niet in real ken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ben je er niet te veel mee bezig? De hele tijd hot or not en zo ook. Te actief ernaar op zoek.
[..]
Oja shitDat moet ik maar weer eens weghalen dan.
[..]
Nee, dat niet. De vraag was of je het erg zou vinden als je nu dood zou gaan, en zo nee, waarom dan niet. Ik kwam toen op het punt dat je na je dood toch niks meer (ik ben niet gelovig, dus naar mijn idee houdt het na de dood gewoon op), vandaar.
Lul niet G.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heeft deze hele SC bijna last van
Misschien denk je dat maar, en diep in je onderbewustzijn doe je het eigenlijk niet voor de funz!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Nejjjjj ik doe dat voor de lol. 4 die fun enz
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laatste gymleader
Rodawa. Ik ben de eerste Ratatta die je tegenkomt als je Pallet Town verlaat
Moest lachen om deze opmerkingen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat is kut, dan word je zeker nooit gevangen omdat ze dan nog geen pokéballs hebben?
Ohh, gaat lekker dus?!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed
Met jou?
Ik heb nog een date gehad ja
De koekjes waren overheerlijkwe hebben nog een film gekeken en liggen kroelen
Flikker op man, Gyarados.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
(mocht je wel zo denken, het kan altijd erger - niemand wil een magikarp die alleen fucking splash kan).
Nee echt nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien denk je dat maar, en diep in je onderbewustzijn doe je het eigenlijk niet voor de funz!!
Ja oké, maar ik durf te wedden dat als er ineens iemand tussen zit die potentieel wél leuk zou zijn om te daten, dat je het niet erg zou vinden. Toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Nejjjjj ik doe dat voor de lol. 4 die fun enz
Wat een geruststelling, ik kan nu vredig sterven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh mij zou het niet zo erg boeie omdat ik zowat geen contact met je hebt en je niet in real ken.
Nou okay dan, maar maar waar komt je eenzaamheid vandaan, ik bedoel je hebt toch genoeg vrienden en je hebt familie denk ik en ehhh ja volgens mij heb je zo'n beetje alles behalve seks.quote:
Paar weken geleden niet. Nu doet het me niet veel meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik durf te wedden dat als er ineens iemand tussen zit die potentieel wél leuk zou zijn om te daten, dat je het niet erg zou vinden. Toch?
[..]
Wat een geruststelling, ik kan nu vredig sterven.
Wat is de Nick Cavequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, gaat lekker dus?!
Ja, hier oké. Gisteren naar Nick Cave geweest en was super mega tof
.
Ik hoorde pas van LittleBrownie dat Magikarp niet eens kan evolueren, alleen de Magikarp die je van zo'n ventje krijgt. Dus nee, ik wil geen wilde Magikarp aan mijn old rod rijgen.quote:
We zijn trots op je dat je verslaving minder wordtquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:48 schreef supersof het volgende:
En ik heb de afgelopen dagen een kwartiertje op hot or not gezeten dus dont judge pls
Ongenoegen in eigen leven. Mensen moeten beseffen dat ze beter zelf kunnen veranderen in plaats van verwachten dat anderen hun "eenzaamheid" weg neemt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
maar maar waar komt je eenzaamheid vandaan,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |