Ja twee uur is kort!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, nou nee. Dat 'lekker warm' worden duurt hier twee uur..
[..]
Mag niet, weet je best.
Je hebt hierover nagedachtquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet te hotornotten! Je moet gewoon naar ze toe gaan! En afvallen! En stoppen met roken! En aan je zelfvertrouwen werken!
Dan heb ik 'geluk' dat ik niet gelovig ben, daardoor denk ik dus dat je na de dood niks meer weet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ach de een gaat sneller dood dan de ander en in het hemel weet je jou leven nog hoor
quote:
Geen idee.quote:
je sigquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan heb ik 'geluk' dat ik niet gelovig ben, daardoor denk ik dus dat je na de dood niks meer weet.
Jep maar sorry ik heb het niet helemaal gelezen, ben je bang om te sterven?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan heb ik 'geluk' dat ik niet gelovig ben, daardoor denk ik dus dat je na de dood niks meer weet.
Waar dan wel? Tinychat?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zoek een levenspartnerEn dan bedoel ik niet op FOK! of hottertot.
Ga ik niet zoeken. hotornot doe ik voor de f u n.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zoek een levenspartnerEn dan bedoel ik niet op FOK! of hottertot.
Juistem, zo beperkt in geest dat je vergeet dat iemand dagelijks sociale activiteiten onderneemt die niet op internet plaatsvindenquote:
Kan ook een vriendin zijn of een opblaaspop.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga ik niet zoeken. hotornot doe ik voor de f u n.
Juistem, zo beperkt in de geest dat je vergeet dat iemand niet altijd bloedserieus is! *lachemoticon*quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Juistem, zo beperkt in geest dat je vergeet dat iemand dagelijks sociale activiteiten onderneemt die niet op internet plaatsvinden
Die vang ik altijd, Ratticatequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laatste gymleader
Rodawa. Ik ben de eerste Ratatta die je tegenkomt als je Pallet Town verlaat
Goedquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Porkie! Hoe is het? Nog een date gehad?
Oh ja ik zal wel even een opblaaspop halen. Goed ideequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kan ook een vriendin zijn of een opblaaspop.
Ironiequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Juistem, zo beperkt in de geest dat je vergeet dat iemand niet altijd bloedserieus is! *lachemoticon*
Oh dat is kut, dan word je zeker nooit gevangen omdat ze dan nog geen pokéballs hebben?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laatste gymleader
Rodawa. Ik ben de eerste Ratatta die je tegenkomt als je Pallet Town verlaat
Ben je er niet te veel mee bezig? De hele tijd hot or not en zo ook. Te actief ernaar op zoek.quote:
Oja shitquote:
Nee, dat niet. De vraag was of je het erg zou vinden als je nu dood zou gaan, en zo nee, waarom dan niet. Ik kwam toen op het punt dat je na je dood toch niks meer (ik ben niet gelovig, dus naar mijn idee houdt het na de dood gewoon op), vandaar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jep maar sorry ik heb het niet helemaal gelezen, ben je bang om te sterven?
Nou hey SGT, je hoeft ons niet allemaal jaloers te maken!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed
Met jou?
Ik heb nog een date gehad ja
De koekjes waren overheerlijkwe hebben nog een film gekeken en liggen kroelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |