quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets mis met haar is. Dat jij er nu zo direct naar vraagt nadat ik haar naam noem als paardenmeisje, insinueert dat jij vindt dat er iets mis met haar is omdat ze paardenmeisje is.
OF ZIT IK ERNAAST?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh zo. Supersize me figuren, duckfaces etc. Eerst ook paardenmeisjes, maar nu niet meer.
quote:
Dat weet je pas aan het eind van je leven. Je weet nooit hoe je leven loopt of wat er op je pad komt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Soms denk ik, ja hey, wat doe ik hier eigenlijk?Maar over het algemeen zou ik nog wel even willen kijken wat het leven me brengt. Maar als het zo door gaat dan, nja.
Komt wel goed zeggen ze dan, maar wat als dat niet gebeurt
Maar, Rodawa had het over de hersenen van VA, hij heeft nooit zijn eigen mening gegeven!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Overigens een retorische vraag, aangezien je al gezegd hebt dat je het een paardenmeisje vindt.
Okay, zal het vanaf nu niet meer doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Moet je geen halve snor laten staan
Ah, op die fiets, scherp. Maar ik praatte gewoon VA na, hij zei dat een paar posts boven de mijne.quote:
Hij hoeft niet te hotornotten. Ze komen eerder naar hem toequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar, Rodawa had het over de hersenen van VA, hij heeft nooit zijn eigen mening gegeven!
Pics van harde tepels.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan dat mn huis ijsijsijskoud is wanneer ik weekendje weg ben geweest. Duurt ook zoooo lang voordat het beetje normaal wordt he.
Ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er allemaal loos dan? Heb je struggles!?![]()
Ik vind dat stiekem wel fijn, dan wordt alles weer lekker warm en je kan toch wel met een jas in huis en ehhh ja hoi.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan dat mn huis ijsijsijskoud is wanneer ik weekendje weg ben geweest. Duurt ook zoooo lang voordat het beetje normaal wordt he.
Eh, nou nee. Dat 'lekker warm' worden duurt hier twee uur..quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind dat stiekem wel fijn, dan wordt alles weer lekker warm en je kan toch wel met een jas in huis en ehhh ja hoi.
Mag niet, weet je best.quote:
Nu kan je altijd 25 shirts dragen en buff as fuck zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind dat stiekem wel fijn, dan wordt alles weer lekker warm en je kan toch wel met een jas in huis en ehhh ja hoi.
Ja je hebt gelijk. Ik geef ook niet op hoor haha.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat weet je pas aan het eind van je leven. Je weet nooit hoe je leven loopt of wat er op je pad komt.
Misschien is mijn manier van denken op dit moment wat makkelijk, maar ik zie het zo: je gaat toch ooit wel dood. Dan voel je er niks meer van en weet je niks meer van je leven, dus wat daarvoor is gebeurd maakt voor jou dan geen reet meer uit. Waarom zou je dan niet zo lang mogelijk willen leven? Je ziet vanzelf wel wat het brengt.
Jij hoeft ook niet te hotornotten! Je moet gewoon naar ze toe gaan! En afvallen! En stoppen met roken! En aan je zelfvertrouwen werken!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te hotornotten. Ze komen eerder naar hem toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |