quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ze is weer terug met haar oude strekenquote:
quote:
Een Tombolofan verliest misschien wel haar haren maar niet haar strekenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze is weer terug met haar oude streken, ik dacht al dat ze het verleerd had
ah, vandaar die kale plekkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een Tombolofan verliest misschien wel haar haren maar niet haar streken![]()
Of was het andersom....ze kan beter haar streken verliezen geloof ik
ik slootquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat Tombo zou sluiten? denk het niet
Thanksquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:54 schreef MissBliss het volgende:
Sterkte Indaha, wat engHopelijk is er niks aan de hand
nee ik heb post 301 das de laatste niet dat t wat boeitquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor....jij postte door het slotje
Een tia is een hersenbloeding? Kan dat zomaar wegtrekken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:56 schreef indaha het volgende:
Thanks
Het kan een Tia zijn natuurlijk en dat het weer wegtrekt, heeft mijn man ook ooit eens gehad.
Maar de goede man is 85 en dan loop je toch een groter risico .
Bij mij heb je 302quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ik heb post 301 das de laatste niet dat t wat boeit
toch altijd heftig!quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Thanks
Het kan een Tia zijn natuurlijk en dat het weer wegtrekt, heeft mijn man ook ooit eens gehad.
Maar de goede man is 85 en dan loop je toch een groter risico .
quote:
Ja mijn man heeft jaren geleden ineens een lamme arm gehad en is toen ook doorverwezen naar de neuroloog maar soms kunnen ze dan helemaal niets van terugvinden omdat het heel klein is .quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een tia is een hersenbloeding? Kan dat zomaar wegtrekken?
Het klinkt zo heftig, maar mijn oma heeft kennelijk ook een aantal (kleine) hersenbloedingen gehad waar niks van gemerkt is toen. Daar werd ze later wel dement van.
Nou ja, ik duim iig
Net Noortje ging en gaat het fantastisch. Dat is het stomme: je merkt niets aan haar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:57 schreef Greys het volgende:
Puala, omdat ik er dus soms in duik en niet alles terug lees steeds, hoe gaat het nu met Noortje?
Het laatste dat ik gelezen had was dat je daarna nog naar een andere DA ging die zou controleren op parasieten.
Ik hoop dat het voor je schoonvader ook mee zal vallen....bah jullie rollen ook ven het 1 naar het ander.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja mijn man heeft jaren geleden ineens een lamme arm gehad en is toen ook doorverwezen naar de neuroloog maar soms kunnen ze dan helemaal niets van terugvinden omdat het heel klein is .
Hij heeft toen wel bloedverdunners gehad en na een dag of 2 was het weg en ook nooit meer gehad
En hij merkt zelf ook geen verschil tussen voor en na dat incident? Want dan heeft hij echt geluk gehadquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja mijn man heeft jaren geleden ineens een lamme arm gehad en is toen ook doorverwezen naar de neuroloog maar soms kunnen ze dan helemaal niets van terugvinden omdat het heel klein is .
Hij heeft toen wel bloedverdunners gehad en na een dag of 2 was het weg en ook nooit meer gehad
ja beetje mijn lapo proberen te stelenquote:
We duimen nog even door, maar fijn dat het de goede kant uit gaatquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Net Noortje ging en gaat het fantastisch. Dat is het stomme: je merkt niets aan haar.
Maar de DA heeft antibiotica, spul tegen misselijkheid en buisjes om de ontlasting te onderzoeken meegegeven. Het spul voor de misselijkheid is op, dus het is afwachten hoe het vandaag/komende nacht gaat. De antibiotica is morgen voor het laatst en dan is het afwachten hoe het daar weer mee gaat. En de buisjes van de ontlasting.. die dame gaat het liefst naar de bak als ik naar bed ga, dus ik heb haar sinds zaterdag 11 uur pas 1x onderschept en een monster kunnen nemen. Nu nog 2 te gaan![]()
Maar de ontlasting is van enkel bloed naar relatief normaal gegaan. Dus ik heb goede hoop dat we de betere kant uit gaan.
Kijk eens in de reeks, ik moest hardop lachenquote:
Oh nou, dat wist ik niet dat dat kon. Hopelijk voor je schoonvader ook zo'n scenario.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef indaha het volgende:
[..]
mijn vader heeft ook zoiets gehad, maar dat was een VGA dacht ik?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef indaha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk eens in de reeks, ik moest hardop lachen
Elke keer als er 301 staat in de lijst ipv 300 ben jij door het slotje![]()
![]()
Topicreeks: F&F Slowchat
Ja niets aan te doen , maar daar weet jij ook alles vanquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoop dat het voor je schoonvader ook mee zal vallen....bah jullie rollen ook ven het 1 naar het ander.
Nee helemaal nietsquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
En hij merkt zelf ook geen verschil tussen voor en na dat incident? Want dan heeft hij echt geluk gehad
wat is dat dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mijn vader heeft ook zoiets gehad, maar dat was een VGA dacht ik?
Maar ze deed die bewuste avond veel overgeven, dat is dus sowieso niet meer geweest?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Net Noortje ging en gaat het fantastisch. Dat is het stomme: je merkt niets aan haar.
Maar de DA heeft antibiotica, spul tegen misselijkheid en buisjes om de ontlasting te onderzoeken meegegeven. Het spul voor de misselijkheid is op, dus het is afwachten hoe het vandaag/komende nacht gaat. De antibiotica is morgen voor het laatst en dan is het afwachten hoe het daar weer mee gaat. En de buisjes van de ontlasting.. die dame gaat het liefst naar de bak als ik naar bed ga, dus ik heb haar sinds zaterdag 11 uur pas 1x onderschept en een monster kunnen nemen. Nu nog 2 te gaan![]()
Maar de ontlasting is van enkel bloed naar relatief normaal gegaan. Dus ik heb goede hoop dat we de betere kant uit gaan.
Ik weet niet wat een VGA isquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mijn vader heeft ook zoiets gehad, maar dat was een VGA dacht ik?
Ze heeft enkel nog overgegeven toen we vrijdagavond thuis kwamen en ze bij thuiskomt direct zichzelf vol ging eten. Maar daarna heeft ze niet meer over gegeven. Maar vaak werkt dat misselijkheidsspul wel, maar ze braakt sowieso gewoon heel vaak. Dus daar onderzoek naar laten doen vind ik eigenlijk wel als een goed plan klinken. Maar eerst even afwachten wat er uit dit onderzoek komt voor we het volgende onderzoek starten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze deed die bewuste avond veel overgeven, dat is dus sowieso niet meer geweest?Dan idd hopen en duimen dat het zo blijft nu het anti misselijk spul op is (goede kans van wel hoor!). En ook fijn dat er geen/weinig bloed meer bij de ontlasting zit, klinkt idd veel beter, gelukkig!
heb je nog nooit eerder een DigiD gehad?die heb je toch ook nodig bij de belastingaangifte?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Voor Indaha en Puala, of eigenlijk Noortje maar dan moet Puala die zelf maar doorgeven
Eerst maar een DigiD aanvragen. Net het UWV gebeld, maar je kan tegenwoordig alleen nog maar digitaal een uitkering aanvragen, kost me weer 5 werkdagen
Ik krijg een soort deja vu greys.....quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:09 schreef Qwea het volgende:
Indaha
Ooh en greys, haal je aanbiedingen wel bij ahEN LAAT JE OVEN MAKEN
Dat vind ik ook wel bizar ja, ik heb al jaren zo'n ding.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je nog nooit eerder een DigiD gehad?die heb je toch ook nodig bij de belastingaangifte?
Ik durfde het al niet te zeggenquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik krijg een soort deja vu greys.....
Mijn vader weigert hem aan te vragen , hij zegt zolang ik leef sturen ze maar een papieren aangifte, al zeg ik hem dat het zoveel gemakkelijker per computer gaatquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel bizar ja, ik heb al jaren zo'n ding.
Mijn moeder heeft dat met alles wat digitaal kan, maar nu ze ook negentig wil worden vraag ik me af hoe realistisch dat standpunt in de toekomst zal zijn.... ze moet nog even, zeg maar..........quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:13 schreef indaha het volgende:
Mijn vader weigert hem aan te vragen , hij zegt zolang ik leef sturen ze maar een papieren aangifte, al zeg ik hem dat het zoveel gemakkelijker per computer gaat
Ja mijn vader ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat met alles wat digitaal kan, maar nu ze ook negentig wil worden vraag ik me af hoe realistisch dat standpunt in de toekomst zal zijn.... ze moet nog even, zeg maar..........
Ik heb gelukkig nooit papieren aangifte moeten doen, ik vind het op de computer al moeilijk genoegquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik durfde het al niet te zeggen
[..]
Mijn vader weigert hem aan te vragen , hij zegt zolang ik leef sturen ze maar een papieren aangifte, al zeg ik hem dat het zoveel gemakkelijker per computer gaat
Ja dat is ook achterlijk, dat dat zo lang duurtquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik krijg een soort deja vu greys.....
O , ik kon het ook al niet vinden met google .quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:19 schreef tombolafan het volgende:
Oh t is een cvaof herseninfarct...
Ja kan ookquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja kan ook
Maar ik wilde eerst nog even het hotel bellen waar ik met mijn zusje heen ga op haar verjaardag, want ik had geen boekingsbevestiging per mail gehad wat ze wel zouden sturen. Maar die heb ik net gebeld. Dus nu ga ik de papieren van Whirlpool effe pakken
Ik heb in het verleden een aantal maal via de papieren manier belastingaangifte gedaan, maar dan kreeg ik op een paar tientjes na verder niets terug. Heb ook geen hoog inkomen en/of eigen vermogen en ik heb een huurwoning, de belasting die ik moet betalen gaat allemaal via de loonheffing. Krijg ook nooit automatisch bericht dat ik aangifte moet doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je nog nooit eerder een DigiD gehad?die heb je toch ook nodig bij de belastingaangifte?
Nog een spuit 11 reactie van mij dusquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:19 schreef tombolafan het volgende:
Oh t is een cvaof herseninfarct...
Wat een goed ideequote:Op dinsdag 5 november 2013 12:31 schreef Greys het volgende:
Vraag voor je Sint/Kerst/SS/verjaardag!![]()
Dan neem ik er eentje met alleen een vraagteken
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
Er is mij inmiddels al 63 keer door een Belgisch klinkende dame ingetetterd dat ik aan de lijn moet blijven en doorverbonden wordt met de eerst vrij komende medewerker. Het is druk bij Whirlpool...
Je bent op dreef Greys!quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
Er is mij inmiddels al 63 keer door een Belgisch klinkende dame ingetetterd dat ik aan de lijn moet blijven en doorverbonden wordt met de eerst vrij komende medewerker. Het is druk bij Whirlpool...
Nee nog niets, maar dat duurt altijd lang eer ze de hele riedel onderzocht hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je bent op dreef Greys!![]()
![]()
Indaha, inmiddels al wat meer bekend?
Thanks , hoe gaat het met jou ?quote:
Ikeaquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
Michael van Whirlpool gaat mij nu doorverbinden met IKEA
Christus...
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
Christus...
Da's waarquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee nog niets, maar dat duurt altijd lang eer ze de hele riedel onderzocht hebben.
Voorlopig is geen nieuws goed nieuws
VERSE LASAGNEquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Doorzetten nu! Dan kun je volgende week lekker zelf een pizzaatje bakken of een lasagna maken
Over een uurtje of 2 nemenquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef Qwea het volgende:
Ik heb 5 broodjes op en ik zit stampvol maar wil er nog 2hoe dan
Laten we het op 'mwoah' houdenquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Thanks , hoe gaat het met jou ?
[..]
Ikeaapart
Wattes? Heb je je keuken bij Ikea gekocht? Of denkt Michael dat maar?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
Christus...
Helemaal nietquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Laten we het op 'mwoah' houden. Maar vandaag wel goed!
Nou hopelijk gaat het snel nog beterquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Laten we het op 'mwoah' houden. Maar vandaag wel goed!
Whirlpool bellen, zeggen dat ze moeten ophoeren met ikea, want de winkelgarantie is al verlopen en dus moet je bij WHIRLPOOL zijn voor de service.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:45 schreef Greys het volgende:
TYFUS TYFYS TYFUS
En daarom duurt het dus al jaren...
Michael van Whirlpool verbindt mij door met IKEA.
Bij IKEA neemt een buitenlandse dame op die amper verstaanbaar Nederlands spreekt.
Zij vraagt mij snauwend om het artikelnr. Ik geef het nummer.
"Dit artikelnummer hebben wij niet".
Ik: "Dat is gek, want ik heb hier de complete gebruiksaanwijzing en aankoopbon en op beiden staat hetzelfde artikelnummer, een plaatje van de oven en 'FROM IKEA FROM WHIRLPOOL".
Zij: "mevrouw ik zeg u wij hebben dit nummer niet".
Ik: "Dat kan kloppen, hij wordt nu misschien niet meer verkocht, maar de meneer van Whirlpool zei dat ik ook gewoon voor een oudere reparatie bij u moet zijn".
Zij: "IK ZEG MEVROUW WIJ HEBBEN DIT NIET!".
Klik, ze hangt op.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga Michael maar weer terugbellen.
Ik word gek.
OMG dit wordt weer zo'n eindeloos dingetje van kast naar muurquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:45 schreef Greys het volgende:
TYFUS TYFYS TYFUS
Bij IKEA neemt een buitenlandse dame op die amper verstaanbaar Nederlands spreekt.
Ik: "Dat is gek, want ik heb hier de complete gebruiksaanwijzing en aankoopbon en op beiden staat hetzelfde artikelnummer, een plaatje van de oven en 'FROM IKEA FROM WHIRLPOOL".
Ik: "Dat kan kloppen, hij wordt nu misschien niet meer verkocht, maar de meneer van Whirlpool zei dat ik ook gewoon voor een oudere reparatie bij u moet zijn".
Klik, ze hangt op.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word gek.
Dit heb ik letterlijk gezegd. Michael van Whirlpool zei dat de 'For IKEA from Whirlpool' apparatuur soms net iets anders is en dat je dan andere monteurs moet hebben. DIE VAN DE IKEA. Ook al komt het ding uit 2006...quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whirlpool bellen, zeggen dat ze moeten ophoeren met ikea, want de winkelgarantie is al verlopen en dus moet je bij WHIRLPOOL zijn voor de service.
Vooral dat ophangen zou ik kwaad om zijn, shitquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:45 schreef Greys het volgende:
TYFUS TYFYS TYFUS
Klik, ze hangt op.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word gek.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:45 schreef Greys het volgende:
TYFUS TYFYS TYFUS
Klik, ze hangt op.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word gek.
En anders maken we er een Facebook dingetje van , dan reageren ze misschien wat snellerquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit heb ik letterlijk gezegd. Michael van Whirlpool zei dat de 'For IKEA from Whirlpool' apparatuur soms net iets anders is en dat je dan andere monteurs moet hebben. DIE VAN DE IKEA. Ook al komt het ding uit 2006...
Toen riep ik dat ik dat al meerdere keren geprobeerd heb en het door het gezeik steeds maar weer opgeef. En toen zei hij dat als het niet lukte ik hem maar weer terug moest bellen. Ik had alleen een rechtstreeks nr moeten vragen, want nu sta ik weer in de wachtMet mijn mobiel, want ik heb geen vaste lijn.
Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach, je maakt mij niet wijs dat je voor jullie oven net ff een andere opleiding gehad moet hebben![]()
Als je Arie de Klussenkerel belt, dan kan hij ook fixen, zeker weten
Klacht indienenquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:50 schreef Greys het volgende:
Ze mompelde nog ergens tussendoor 'U bent in de war, dit is niet van IKEA of Whirlpool'.
Nee, daarom zit er op de oven zelf een logo met For IKEA From Whirlpool![]()
Nee, daarom staat er IKEA bovenaan mijn bon en bestellijst.
Maar maak me vooral verkapt voor leugenaar uit
Ik zou serieus webcare proberen straks van zowel WP als Ikea, en bij WP/ikea een klacht indienen en je belkosten terug vragen.quote:
Weet je wat het is?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou serieus webcare proberen straks van zowel WP als Ikea, en bij WP/ikea een klacht indienen en je belkosten terug vragen.
Dan doe je je boodschapjes maar nadat je hebt getandartst, kun je direct een stukkie shortbread voor jezelf meenemen om de goede afloop te vierenquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:54 schreef Greys het volgende:
Maar dit is dus waarom ik donderdag pas weer wilde bellen, dan heb ik vrij. Nu moet ik over een uur naar de tandarts en moet nog boodschappen doen en ik sta nog weer in de wacht
*duimt dat ze zo opnemen*
Hehequote:Op dinsdag 5 november 2013 12:57 schreef Greys het volgende:
Ik krijg nu bij Whirlpool een mevrouw, ik vraag naar Michael, ze zegt dat ze niet kan doorverbinden en of ik het hele verhaal weer wil doen. Wilde ze me weer doorverbinden met IKEA. Ik heb echt gegild dat ze me Michael moest geven. Ze is hem nu aan het roepen geloof ik
Tell themquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:57 schreef Greys het volgende:
JEZUS FUCK GLOEIENDE
Ik krijg nu bij Whirlpool een mevrouw, ik vraag naar Michael, ze zegt dat ze niet kan doorverbinden en of ik het hele verhaal weer wil doen. Wilde ze me weer doorverbinden met IKEA. Ik heb echt gegild dat ze me Michael moest geven. Ze is hem nu aan het roepen geloof ik
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:57 schreef Greys het volgende:
JEZUS FUCK GLOEIENDE
TREURWILG!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Volgens mij kan je met Greys wel een leuk wedstrijdje vloeken doen
Moet ik bellen voor je? Ben er van verzekerd dat ik het in 10 min heb geregeldquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:01 schreef Greys het volgende:
Ik hoor van die intoets-geluiden door de wachtmuziek, volgens mij gaat er weer iets fout
Ik heb er een paar geprobeerd, maar die zeiden dat ik Whirlpool moest hebben vanwege de onderdelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er geen regionale klusjesman? Sowieso goedkoper qua voorrijkosten en ik gok ook zomaar dat 'ie er misschien nog meer verstand van heeft ook
Hoezo, ik doe het toch goed?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet ik bellen voor je? Ben er van verzekerd dat ik het in 10 min heb geregeld
Nou jaaaa, wat stom... die kan je toch gewoon op internet bestellen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er een paar geprobeerd, maar die zeiden dat ik Whirlpool moest hebben vanwege de onderdelen
NIET OPHANGEN!!!!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
Als ik nu ophang kan ik weer opnieuw beginnen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef Greys het volgende:
En Boor loopt er maar doorheen te loeien, ik ben een zenuwinzinking nabij
Q roept gewoon: 'WAAG HET NIET om me in de wacht te...' *insert sky radio-muziekjequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, ik doe het toch goed?Lief van je hoor, maar hoe wilde jij dwars door wachtmuziek heen komen dan? Ik sta in de wacht, daar kan ik niet 'uit' komen.
Oooooh ik dacht dat ze je alweer hadden opgehangenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, ik doe het toch goed?Lief van je hoor, maar hoe wilde jij dwars door wachtmuziek heen komen dan? Ik sta in de wacht, daar kan ik niet 'uit' komen.
Ja daar was ik ook net achterquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou jaaaa, wat stom... die kan je toch gewoon op internet bestellen?
Dat heb ik dus 3x gehad he. Bij het ziekenhuis hier. De 4de keer was ik er helemaal klaar mee en ben ik heen gestampt naar de baliequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Q roept gewoon: 'WAAG HET NIET om me in de wacht te...' *insert sky radio-muziekje
Doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:07 schreef Candaasje het volgende:
Toch ook even snel klagen; krijg net een mailtje van studielink, dat mijn verzoek tot uitschrijven pas behandeld kan worden als ze een getuigschrift (diploma) hebben ontvangen.....
En dat diploma is natuurlijk wel aangevraagd, en is onderweg, maar dit betekent dus weer een maand extra betalen voor een schooljaar dat ik niet volg....
*Gaat er maar even snel een mail achteraan sturen*
Ik had er even overheen gelezen, maar is er al nieuws van je schoonvader? Hopelijk komt het goed!quote:
SCHORRIEMORRIE!quote:
Maar dan word je toch uitgeschreven per afstudeerdatum als op of voor die dag je uitschrijving is gedaan? Bij ons wel, althans.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:07 schreef Candaasje het volgende:
En dat diploma is natuurlijk wel aangevraagd, en is onderweg, maar dit betekent dus weer een maand extra betalen voor een schooljaar dat ik niet volg....*Gaat er maar even snel een mail achteraan sturen*
Maar je bent er mee bezig dus, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
SCHORRIEMORRIE!
Wel fijn, heb al van een aantal collega's wat steunbetuigingen gehad, helaas gaan ze nu ook allemaal vragen hoe, wat en waarom, ga dat nog maar even voor me houden denk ik.
Nog geen nieuwsquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had er even overheen gelezen, maar is er al nieuws van je schoonvader? Hopelijk komt het goed!
Ja, en ik merk nu al hoe een hekel ik aan wachten heb. Ook al is het pas een paar dagen geleden, het duurt me nu al te lang. Zit ook nog op reactie van werkgever te wachten, ben benieuwd wanneer dat komt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar je bent er mee bezig dus, ik ben benieuwd
Paar topics maarquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij moet ik even terug gaan lezen.
Komen gipsplaten tegenaan met isolatie wol, de muren worden gestuukt en gewit en dan komt er een 1 pers bed een tv en allemaal nintendo'squote:
Zou dat zo zijn? Ze hebben in het mailtje erover dat ze het pas kunnen verwerken als ze dat diploma hebben. Maar als ze met terugwerkende kracht terugbetalen vind ik het ook prima.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan word je toch uitgeschreven per afstudeerdatum als op of voor die dag je uitschrijving is gedaan? Bij ons wel, althans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zou dat zo zijn? Ze hebben in het mailtje erover dat ze het pas kunnen verwerken als ze dat diploma hebben. Maar als ze met terugwerkende kracht terugbetalen vind ik het ook prima.
(Dewas niet zozeer naar het service centrum gericht, maar meer naar dat ellendige lange gedoe voordat ik eens dat diploma aan de muur kan hangen en er helemaal KLAAR mee ben. )
Dit was het mailtje:Pin me er niet op vast, maar bij ons werkt dat wel zo. Al is de datum van uitschrijving leidend. Dus stel: je studeert op 12 oktober af, maar je dient pas op 20 oktober het verzoek tot uitschrijving in, dan krijg je pas per 20 oktober je geld terug (en niet zoals tot 1 september van dit jaar per afstudeerdatum). Ik heb ook een rekeningnummer moeten opgeven voor restitutie collegegelden, jij niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat
Voor de regenachtige zondagenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Komen gipsplaten tegenaan met isolatie wol, de muren worden gestuukt en gewit en dan komt er een 1 pers bed een tv en allemaal nintendo's
Nee. Want ik heb geen zin er weken over te gaan doen.quote:
Maar ik bedoelde als het klaar isquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Want ik heb geen zin er weken over te gaan doen.
Die link werkt hier niet, of iig ik zie wel iets met 'hieronder ziet u de typenrs', maar naar onder scrollen lukt niet....quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook net achter![]()
http://oven-inbouw-elektr(...).nl/ikea-onderdelen/
Misschien dat dat sneller gaat en dan een gewone handige kusjesman
Nou dan kan de kalkoen erin met kerstquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:23 schreef Greys het volgende:
Kreeg een
[..]
Die link werkt hier niet, of iig ik zie wel iets met 'hieronder ziet u de typenrs', maar naar onder scrollen lukt niet....
De monteur van Whirlpool komt 19 november
Dat ligt er aan, want ze konden bij Whirlpool ook niet één van de nummers die ik op de oven heb staan en op de bestelbon terug vinden. Dus straks bestaan de onderdelen ook niet meer. Hij had nog nooit van dat apparaat gehoord. En er staat toch ECHT whirlpool op gedrukt, echt in het glas van de deur zeg maar. Ik snap er echt geen reet meer van.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dan kan de kalkoen erin met kerst
Ja, dat rekeningnr. heb ik ook moeten opgeven ja. Ik heb een mail gehad van school (op 23 oktober) dat alles in kannen en kruiken was, en het diploma ook aangevraagd was. Ik kon me dan per 31 oktober uitschrijven. (Dat heb ik ook die 31ste gedaan, en niet pas later - althans, dat verzoek heb ik dus ingediend - omdat ze bij de HKU vanaf de eerste van de maand rekenen. Dus november zou ik dan als het goed is niet meer hoeven te betalen.)quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast, maar bij ons werkt dat wel zo. Al is de datum van uitschrijving leidend. Dus stel: je studeert op 12 oktober af, maar je dient pas op 20 oktober het verzoek tot uitschrijving in, dan krijg je pas per 20 oktober je geld terug (en niet zoals tot 1 september van dit jaar per afstudeerdatum). Ik heb ook een rekeningnummer moeten opgeven voor restitutie collegegelden, jij niet?
Wat wil je scrollen, gewoon op die link klikken op meer zoeken klikken en nummer invoeren tochquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
http://oven-inbouw-elektr(...).nl/ikea-onderdelen/
Kunnen jullie hier wel gewoon naar beneden scrollen?
En zo ja, waarom werkt er dan niets hier
ooooooooh`1quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde als het klaar is
Dat kan toch niet waar zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, want ze konden bij Whirlpool ook niet één van de nummers die ik op de oven heb staan en op de bestelbon terug vinden. Dus straks bestaan de onderdelen ook niet meer. Hij had nog nooit van dat apparaat gehoord. En er staat toch ECHT whirlpool op gedrukt, echt in het glas van de deur zeg maar. Ik snap er echt geen reet meer van.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:25 schreef Greys het volgende:
Kortom, ze komen kijken en wisten niet zeker of de onderdelen nog bestaan.
Dat ding kostte 1300 eu
Heb jij een typenr van je oven? Geef es?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, want ze konden bij Whirlpool ook niet één van de nummers die ik op de oven heb staan en op de bestelbon terug vinden. Dus straks bestaan de onderdelen ook niet meer. Hij had nog nooit van dat apparaat gehoord. En er staat toch ECHT whirlpool op gedrukt, echt in het glas van de deur zeg maar. Ik snap er echt geen reet meer van.
Als ik op die link klik, staat er 'Hieronder ziet u de typenummers van...' etc.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat wil je scrollen, gewoon op die link klikken op meer zoeken klikken en nummer invoeren toch
Welke browser gebruik je?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik op die link klik, staat er 'Hieronder ziet u de typenummers van...' etc.
Maar ik heb geen 'hieronder'.
Is het niet zo dat de datum op je diploma leidend is? Dus dat je met terugwerkende kracht wordt uitgeschreven? En vergeet je ov niet in te leveren als je die nog hebt dat is anders een duur geintje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, dat rekeningnr. heb ik ook moeten opgeven ja. Ik heb een mail gehad van school (op 23 oktober) dat alles in kannen en kruiken was, en het diploma ook aangevraagd was. Ik kon me dan per 31 oktober uitschrijven. (Dat heb ik ook die 31ste gedaan, en niet pas later - althans, dat verzoek heb ik dus ingediend - omdat ze bij de HKU vanaf de eerste van de maand rekenen. Dus november zou ik dan als het goed is niet meer hoeven te betalen.)
DAT HEB IK DUS NIETquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij een typenr van je oven? Geef es?
Aha, oke, bij ons zeggen ze wat anders:quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:25 schreef Candaasje het volgende:
Ja, dat rekeningnr. heb ik ook moeten opgeven ja. Ik heb een mail gehad van school (op 23 oktober) dat alles in kannen en kruiken was, en het diploma ook aangevraagd was. Ik kon me dan per 31 oktober uitschrijven. (Dat heb ik ook die 31ste gedaan, en niet pas later - althans, dat verzoek heb ik dus ingediend - omdat ze bij de HKU vanaf de eerste van de maand rekenen. Dus november zou ik dan als het goed is niet meer hoeven te betalen.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk heb ik zelf pas de dag voor het afstuderen uitgeschreven, want ik dacht dat dat nog met terugwerkende kracht kon. Maar ik reken erop dat ze de datum op je diploma aanhouden en je per 1 november niet meer hoeft te betalen!
WTF hoe kan datquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:31 schreef Greys het volgende:
En als ik PRO A60 intyp op die link krijg ik een laptop van Hewlet Packard
Ik hoop het wel ja, dat die datum leidend is. Ik weet alleen niet welke datum er op staat, want ik heb het diploma nog niet. (Ik weet eigenlijk niet eens of er voor moet langskomen of te tekenen...vast wel... maar eens even informerenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de datum op je diploma leidend is? Dus dat je met terugwerkende kracht wordt uitgeschreven? En vergeet je ov niet in te leveren als je die nog hebt dat is anders een duur geintje.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aha, oke, bij ons zeggen ze wat anders:Ja, dat is het maffe; het moet bij ons ook via Studielink, en die tekst komt me ook bekend voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk heb ik zelf pas de dag voor het afstuderen uitgeschreven, want ik dacht dat dat nog met terugwerkende kracht kon. Maar ik reken erop dat ze de datum op je diploma aanhouden en je per 1 november niet meer hoeft te betalen!
Maar ik heb me 31 oktober uitgeschreven (of nouja, dat verzoek dus ingediend), omdat de school zei dat het per die datum kon, en ik zelf vond het ook wel een mooie want dan zou ik net voor november er tussenuit piepen.
Moet alleen wel mijn diploma door school wel aangeleverd zijn....![]()
Sinds 1 september jongstleden is de datum in Studielink leidend. Dus als je per 18 oktober bent afgestudeerd, maar pas op de 20ste doorgeeft, dan houden ze 20 oktober aan. Ik kwam daar ook net op tijd achterquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de datum op je diploma leidend is? Dus dat je met terugwerkende kracht wordt uitgeschreven? En vergeet je ov niet in te leveren als je die nog hebt dat is anders een duur geintje.
Volgens mij had je die klacht beter bij de betreffende BV in kunnen dienen ipv BAM Nederlandquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je wat het is?
Ik heb laatst ook al een klacht ingediend bij BAM Nederland die een oranje deurhanger ophing (hoera voor inbrekers), een klacht bij de Zoetermeerse tandarts. Ik word een beetje moe van dat klachten indienenIk wil gewoon dat het klaar is.
Opgeslagen, dank jequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een timer gevonden voor je oven, greys
http://www.europart.nl/on(...)agnetron/-id-406547/
Nee, klopt, je bent niet gek, je komt op internet meer mensen tegen met die oven allemaal wel met problemen trouwensquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Opgeslagen, dank je
Het apparaat heeft echt bestaan, want kijk:
http://www.klusidee.nl/Forum/about63141.html
Dus ik ben echt echt echt niet gek. Maar zowel IKEA als Whirlpool doen mij anders geloven
Maar de hangers waren van BAM Nederland zelf, tenminste, dat stond er opquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij had je die klacht beter bij de betreffende BV in kunnen dienen ipv BAM Nederland
Oh ok, nou ja de hangers ken ik niet direct. Het bedrijf wel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de hangers waren van BAM Nederland zelf, tenminste, dat stond er op
En ze wisten er van, begreep ik uit hun mailreactie. Alleen ze snapten niet zo goed hoe dat slecht voor inbrekers was
Ohhh jij bedoelde mss niet bij de grote 'Nederland' afdeling, maar bij het goede onderdeel van BAM?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh ok, nou ja de hangers ken ik niet direct. Het bedrijf wel.
Maar wel vervelend dat ze je klacht niet snapten
Ja dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh jij bedoelde mss niet bij de grote 'Nederland' afdeling, maar bij het goede onderdeel van BAM?
Ik kreeg een reactie met 'Bedankt voor uw bericht, deze hangers zijn inderdaad van ons, ik zal uw bericht doorsturen en u krijgt dan een reactie van *insert naam van een meneer*". Die heeft alleen nooit meer iets laten horen, ook niet toen ik een week later terugmailde naar de eerste meneer met 'U zei dat dhr. ... iets zou laten horen, maar nog niets vernomen'.
Ik zal zo ff foto uppen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:44 schreef indaha het volgende:
Hoe ziet die knop eruit Greys ?
Ik heb ergens een knop gevonden voor wirlpoolovens ook voor Ikea modellen staat erbij .
Ja, het kost me 107,80 alleen aan voorrijkosten, maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:50 schreef indaha het volgende:
O maar dan is het goed dat er een monteur van hunzelf komt , dat die maar kijkt hoe die erbij komt
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het kost me 107,80 alleen aan voorrijkosten, maar dan heb je ook wat![]()
Nou ik vind dat dit wel onder de service mag vallen voor zo'n dure ovenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het kost me 107,80 alleen aan voorrijkosten, maar dan heb je ook wat![]()
Doe haar de groetjes en succesquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:51 schreef Greys het volgende:
OMG ik moet al bijna weg![]()
![]()
Ik heb eerst nog een minimeetje met Knoblauch bij de tandarts voor de deur
Snap het wel ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef Greys het volgende:
Ach, hij is al uit 2006, dus nul garantie meer (logisch).
En ik wil gewoon perse perse perse dat het ding weer gaat werken na al die tijd, niet dat ik dat hele ding door 1 stomme knop weg hoef te gooien. Dus als het weer werkt na 107 euro, dan toch maar graag
Dat geloof ik dus niet meer he. Waarom doet mijn kies zonder zenuw dan nu met noodkroon nog ontzettend veel pijn. nou nou????quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Snap het wel ja.
Maar succes bij de tandarts! Gaat hij nu stiftjes plaatsen voor een kroon? (Of heb ik dat verkeerd begrepen?). Daar voel je echt niks van. (Want dan heeft 'ie je zenuwen al doodvermoordt)
Geen idee. Zit er niet iets van een ontsteking of een stuk ontstoken tandvlees?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet meer he. Waarom doet mijn kies zonder zenuw dan nu met noodkroon nog ontzettend veel pijn. nou nou????
Niet fokken onder het rijden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:15 schreef Greys het volgende:
Zit ik alsnog met stress id auto
Jezus wat dom.
Jij gaat het helemaal maken vrouwkequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:55 schreef Greys het volgende:
Ik gaaaaaaaaaa
(zie mij even-en
).
Huuuuuuuuuuu. Toch wel eng. Maar al die ovenstress was wel een leuke afleiding haha. Dakn allemaal en tot straks!
Het is gewoon je zwager , ik denk niet dat je werkgever je er vrij voor moet geven want het is niet "dichtbij" genoeg , maar je kunt altijd vragen of je vrij kunt krijgen .quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:34 schreef Candaasje het volgende:
Oh, herkenbaar Greys
(Ja, ook wel eens gehad. Maar niet 10x erger dan jij hoor)
Even heel wat anders (alweer..) : mijn vriend heeft een zus, en die zus heeft ook een vriend (partner). Dus van mijn vriend is dat (onofficieel, want niet getrouwd?) een zwager...maar wat is hij van mij? Ook zwager? ('t klinkt gelijk wel weer een beetje 'oud' zo.. )
Ik wil namelijk graag naar de begrafenis van zijn vader a.s. vrijdag (vooral voor die jongen dus, hij is nog geen 30 en nu al zijn vader kwijt, en het is idioot snel gegaan...) maar ik moet er voor vrij vragen. En nouja, het is en blijft natuurlijk geen directe familie, maar 'De vader van mijn zwager is overleden' klinkt toch iets dichterbij dan 'De vader van de vriend van de zus van mijn vriend is overleden..'
(Dat laatste is ook zo'n mond vol)
Er is geen condoleance, en ik wil er gewoon bij zijn voor die jongen als steun. We (mijn vriend en ik) gaan veel met hem en mijn schoonzusje om. Maar ja, of ik er vrij voor kan krijgen.....geen idee...
(Later of eerder beginnen heeft geen zin, want de begrafenis is midden op de dag.)
Nee ik verwacht ook niet dat het lukt, maar vragen kan altijd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is gewoon je zwager , ik denk niet dat je werkgever je er vrij voor moet geven want het is niet "dichtbij" genoeg , maar je kunt altijd vragen of je vrij kunt krijgen .
Sterkte
gecondoleerd en zwager idd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:34 schreef Candaasje het volgende:
Oh, herkenbaar Greys
(Ja, ook wel eens gehad. Maar niet 10x erger dan jij hoor)
Even heel wat anders (alweer..) : mijn vriend heeft een zus, en die zus heeft ook een vriend (partner). Dus van mijn vriend is dat (onofficieel, want niet getrouwd?) een zwager...maar wat is hij van mij? Ook zwager? ('t klinkt gelijk wel weer een beetje 'oud' zo.. )
Ik wil namelijk graag naar de begrafenis van zijn vader a.s. vrijdag (vooral voor die jongen dus, hij is nog geen 30 en nu al zijn vader kwijt, en het is idioot snel gegaan...) maar ik moet er voor vrij vragen. En nouja, het is en blijft natuurlijk geen directe familie, maar 'De vader van mijn zwager is overleden' klinkt toch iets dichterbij dan 'De vader van de vriend van de zus van mijn vriend is overleden..'
(Dat laatste is ook zo'n mond vol)
Er is geen condoleance, en ik wil er gewoon bij zijn voor die jongen als steun. We (mijn vriend en ik) gaan veel met hem en mijn schoonzusje om. Maar ja, of ik er vrij voor kan krijgen.....geen idee...
(Later of eerder beginnen heeft geen zin, want de begrafenis is midden op de dag.)
Ik ga dat inderdaad voorstellen, en daarbij ook dat ik volgende week eventueel wel een dag extra wil werken. Meestal doen ze niet heel erg moeilijk als ze wat kunnen regelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:43 schreef Puala het volgende:
Gecondoleerd Candaasje. Ik denk dat je werkgever je wel vrij geeft op basis dat je zelf een vrije dag inlevert. Vaak begrijpen ze wel dat je naar een begrafenis toe wilt.
Ah okquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Je zal daar over het algemeen geen 'gratis' vrij voor krijgen, maar een 'ik wil graag vrij nemen om naar een begrafenis te gaan' zal geen goede werkgever weigeren hoor! Die hele uitleg zou ik erbij achterwege laten, ze snappen wel dat je een begrafenis niet plant en dat je er graag heen wil.
Kan je eventueel niet met de client regelen dat je op een andere dag/ander moment komt? Dan kun je je baas alleen een kennisgeving sturen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah okIk was al aan het worstelen met de tekst, maar mooi dat ik nu gewoon de helft schrap
.
Het zal er bij dit werk (thuiszorg) meer vanaf hangen of ze vervanging kunnen regelen, hoewel ik wel kan vermelden in mijn mail dat mijn adres op vrijdag vaak liever geen vervanging heeft als het eenmalig is.
Poef, weg!quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan je eventueel niet met de client regelen dat je op een andere dag/ander moment komt? Dan kun je je baas alleen een kennisgeving sturen.
Ja, da-aggggquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon een stuk dommer of onwetender ben dan jij/jullie?
[..]
Dat zal dan wel. Maar ik zal voortaan alles Googlen en niets hier vragen, al vond ik het zelf best gezellig op deze manier
Haaai Queller!quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, da-agggg
Wat nou als de kans bestaat dat ik het antwoord weet? Dan is het toch zonde om Google-credits te gebruiken
Dus
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:18 schreef Queller het volgende:
Een kusje voor indaha
En wie verder nog een kusje wil: ik kondig het wel aan als ik ze ga uitdelen. Ik moet nu even mooi blijven voor in beperkte kring, dus kan het me niet veroorloven maar gewoon in de rondte te gaan delen. Dus
Beterquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef indaha het volgende:
Nou schoonvader heeft geen hersenbloeding want ze hebben een scan gemaakt , maar hij heeft uitval en trekt naar 1 kant met lopen dus het kan ook een klein bloedpropje in de aderen van de nek zijn of misschien een nekhernia.
Hij moet in ieder geval in het zieken huis blijven voor verder onderzoek maar er is in ieder geval niets acuuts, dus toch een beetje opluchting
[..]
Dat is in elk geval al iets positiever!quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef indaha het volgende:
Nou schoonvader heeft geen hersenbloeding want ze hebben een scan gemaakt , maar hij heeft uitval en trekt naar 1 kant met lopen dus het kan ook een klein bloedpropje in de aderen van de nek zijn of misschien een nekhernia.
Hij moet in ieder geval in het zieken huis blijven voor verder onderzoek maar er is in ieder geval niets acuuts, dus toch een beetje opluchting
[..]
Een gaatje in een shirt, dat doet me denken aan die vriend van me die een keer bij een bbq zo'n vonkje tegen zijn shirt aan kreeg waardoor er een gaatje in zat. Zijn vrouw over de zeik, omdat ze al had gewaarschuwd om niet zo'n duur shirt aan te doen voor de bbq, zegt ie met zijn dronken hoofd om zijn vrouw te kalmeren "ach, dat was ik er wel uit"quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:
het begin is positief indaha.
ik was mijn uv kastje aan het opruimen. sac lag lekker op bed. rossi maakt de kast open en hengeld zo een shirtje uit een la. en nu zitten er gaatjes in.
O daar heb ik zo'n hekel aan als mijn man me gaat vergelijken met zijn moederquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:44 schreef ferrari_rood het volgende:
hier een vriend die met zijn nieuwe witte trui aan een auto gaat "sleutelen" Die zei ook droog over de smeer vlekken dat was je er toch wel uit? Op mijn![]()
![]()
gaf hij als reactie dan mijn moeder wel
Nee geen juwelen hierquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Hebben jullie nog ergens oude familiejuwelen waar je niks mee doet? Geef maar aan mij, ik weet wel waar ik er mee terecht kan, goeiemiddag
Hij heeft 1x gezegd nadat ik gestreken had. Dat is niet netjes dat doet mijn moeder beter. Toen heb ik hem toe gesnauwd dat hij dan maar gauw naar zijn moeder moest en of ik zijn koffer vast moest pakken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:57 schreef indaha het volgende:
[..]
O daar heb ik zo'n hekel aan als mijn man me gaat vergelijken met zijn moeder( wat een schat van een vrouw is en waar ik het goed mee kan vinden overigens
)
Vooral toen we elkaar nog niet zo lang kenden en zijn moeder is een kookwonderen ik niet zo erg dus
dan weet je het wel.
![]()
Maar na 19 jaar is hij nu wel wijzer
hier niks helaas.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Hebben jullie nog ergens oude familiejuwelen waar je niks mee doet? Geef maar aan mij, ik weet wel waar ik er mee terecht kan, goeiemiddag
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hij heeft 1x gezegd nadat ik gestreken had. Dat is niet netjes dat doet mijn moeder beter. Toen heb ik hem toe gesnauwd dat hij dan maar gauw naar zijn moeder moest en of ik zijn koffer vast moest pakken.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:16 schreef Queller het volgende:
[..]
De téring zeg
Een vrouw kan niet eens even rustig naar de kapper en de schoonheidsspecialiste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze niet gezien. Maar er is daar zoveel te zien, best kans dat ik er finaal overheen heb gekekenquote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef Bamba het volgende:
Die kokos m&m's hebben ze vast ook wel in de M&M's store in Londen he? *Schrijft erbij voor het shoplijstje*
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:45 schreef roos85 het volgende:
Danku Q! Had het even nodig..Hij is je van harte gegundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boewhahahahahahaquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb een afgrijselijke foto van mij en hem samen![]()
Hij staat er heel leuk op maar ik zie er uit als een debiel want ik lach, maar mijn rechter mondhoek lacht niet mee omdat verdovingZal hem zo gewoon op FB zetten, kan mij het schelen.
En hij vond het enig om op Facebook te komen, dus ik moet wel, want dat had ik beloofd. Maar toen had ik de foto nog niet in het groot gezien whehehe.
Ik zie Greys nu in paniekmodus schieten omdat ze dat vergeten isquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:28 schreef Laysa het volgende:
En heb je de tandarts en ass geknuffeld voor je lijstje?
Ik ook...daarom zeg ik het ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zie Greys nu in paniekmodus schieten omdat ze dat vergeten is![]()
Ik wilde al voorstellen een van je tanden uit je mond te slaan, maar dit is net zo effectief natuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben idd vergeten te knuffelen op de foto
MAARRRRRRRRRRRRR ik ga naar de Open Dag (toch, Queller??) op 9 november, dus dan maak ik die pics alsnog! Dan heb ik Queller ook om me er aan te herinneren (en de foto te maken) whehehe
Dat was zó geinig, ze komt aanrijden, we zwaaiden al naar elkaar, even begroeten, beetje hyper Greysje ivm met die huissleutel en naar binnen. Moesten boven zijn en Greys gilt: ik moet plassen, ik ga plassen want anders moet ik straks, kwakt tas op tafel, rent naar de plee en komt daar behoorlijk ontspannenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:33 schreef Greys het volgende:
Hahahaha, wat was ik zenuwachtig aan het ratelen he Knoblauch
"IK MOET NOG PLASSEN!!!!!"![]()
Goed gedaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Indaha, fijn dat het op zich niet heel acuut blijkt, maar ik blijf duimen
Roos, dikke kus![]()
Nou, ik ging om twee uur naar de tandarts en ben nu terug![]()
Maar dat was niet de tandarts z'n schuld, want die begon te vroeg (!) en dat duurde 'maar' 70 minuten (godskolere, 70 minuten stijf van de spanning is vermoeiend haha!).
IK HEB WEER NIETS GEVOELDEn hij heeft me er met enge dunne puntige dingen in lopen poeren zeg, maar niets!
![]()
Knoblauch was zo schattig! En ik heb ovenwanten van haar gehad, gek wiefVoor als mijn oven het weer doet whoehahahaha! Wat attent! Dankjewel
En heel lief dat je er was!
Daarna belde ik de buuf hoe laat ze thuis was (omdat ik dus de huissleutel was vergeten...) maar die was pas om zes uur thuis. Dus toen ging ik 'even' de sleutel halen bij S op zijn werk en heeeeel veel files later was ik uiteindelijk alsnog om zes uur thuis.
Maar het zit er op! Volgende dinsdag weer naar de tandarts (abonnementje heb ik nu...) want dan gewone controle... En daarna nog twee gaatjes vullen.
sinds The Voice vind ik haar zo'n aanstelster. Maarja blijft een lekker ding natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:36 schreef indaha het volgende:
Greys op Boulevard wordt gezegd dat Ilse de Lange naar het songfestival gaat
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:36 schreef indaha het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:45 schreef roos85 het volgende:
Danku Q! Had het even nodig..Nog een van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Albert is er zeker van en heeft rondgebeld dus ik denk wel dat het klopt officieel maakt de tros het 25 november bekendquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Al echt bevestigd enzo, of een gok?
De Ilse de Lange-kloon die een paar jaar geleden meedeed voor Denemarken presteerde ook fantastisch, dus dat wordt een grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooot succesquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:36 schreef indaha het volgende:
Verlinde is een eng nek maar heeft dit wel vaker goed gehad toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Albert is er zeker van en heeft rondgebeld dus ik denk wel dat het klopt officieel maakt de tros het 25 november bekend
Ik vind haar een goede zangeres maar of ze voor het songfestival het beste is weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De Ilse de Lange-kloon die een paar jaar geleden meedeed voor Denemarken presteerde ook fantastisch, dus dat wordt een grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooot succes![]()
Ja en hij maakte ook geen enkel voorbehoud dus hij gaat af als het niet zou kloppenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Verlinde is een eng nek maar heeft dit wel vaker goed gehad toch?
precies!quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja en hij maakte ook geen enkel voorbehoud dus hij gaat af als het niet zou kloppen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Knoblauch was zo schattig! En ik heb ovenwanten van haar gehad, gek wiefVoor als mijn oven het weer doet whoehahahaha! Wat attent! Dankjewel
En heel lief dat je er was!
Briljant he? Ik vond het zo leukquote:
Wisten we van Anouk ook niet zeker, met dat nummer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik vind haar een goede zangeres maar of ze voor het songfestival het beste is weet ik niet.
Ik vind het jammer van de voorrondes dat die er niet zijn .
Gaan we dit jaar allemaal als cowboy en cowgirl verkleed , een hoed heb ik al
Mhihihi, "Mocht ik u slaan, dan komt het iig niet hard aan!"quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Briljant he? Ik vond het zo leuk![]()
En een minuut later moest ik dus met die ovenwanten de behandelkamer in![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |