Ik zou serieus webcare proberen straks van zowel WP als Ikea, en bij WP/ikea een klacht indienen en je belkosten terug vragen.quote:
Weet je wat het is?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou serieus webcare proberen straks van zowel WP als Ikea, en bij WP/ikea een klacht indienen en je belkosten terug vragen.
Dan doe je je boodschapjes maar nadat je hebt getandartst, kun je direct een stukkie shortbread voor jezelf meenemen om de goede afloop te vierenquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:54 schreef Greys het volgende:
Maar dit is dus waarom ik donderdag pas weer wilde bellen, dan heb ik vrij. Nu moet ik over een uur naar de tandarts en moet nog boodschappen doen en ik sta nog weer in de wacht
*duimt dat ze zo opnemen*
Hehequote:Op dinsdag 5 november 2013 12:57 schreef Greys het volgende:
Ik krijg nu bij Whirlpool een mevrouw, ik vraag naar Michael, ze zegt dat ze niet kan doorverbinden en of ik het hele verhaal weer wil doen. Wilde ze me weer doorverbinden met IKEA. Ik heb echt gegild dat ze me Michael moest geven. Ze is hem nu aan het roepen geloof ik
Tell themquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:57 schreef Greys het volgende:
JEZUS FUCK GLOEIENDE
Ik krijg nu bij Whirlpool een mevrouw, ik vraag naar Michael, ze zegt dat ze niet kan doorverbinden en of ik het hele verhaal weer wil doen. Wilde ze me weer doorverbinden met IKEA. Ik heb echt gegild dat ze me Michael moest geven. Ze is hem nu aan het roepen geloof ik
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:57 schreef Greys het volgende:
JEZUS FUCK GLOEIENDE
TREURWILG!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Volgens mij kan je met Greys wel een leuk wedstrijdje vloeken doen
Moet ik bellen voor je? Ben er van verzekerd dat ik het in 10 min heb geregeldquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:01 schreef Greys het volgende:
Ik hoor van die intoets-geluiden door de wachtmuziek, volgens mij gaat er weer iets fout
Ik heb er een paar geprobeerd, maar die zeiden dat ik Whirlpool moest hebben vanwege de onderdelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er geen regionale klusjesman? Sowieso goedkoper qua voorrijkosten en ik gok ook zomaar dat 'ie er misschien nog meer verstand van heeft ook
Hoezo, ik doe het toch goed?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet ik bellen voor je? Ben er van verzekerd dat ik het in 10 min heb geregeld
Nou jaaaa, wat stom... die kan je toch gewoon op internet bestellen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er een paar geprobeerd, maar die zeiden dat ik Whirlpool moest hebben vanwege de onderdelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |