Kind kind toch! Waaaat een leven!quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Terug naar bed gaat 'm niet worden. Over een kwartier moet ik miniatuurtje de deur uit schoffelen en dan weer 3 kwartier later komt de beeb thuis van de nacht (dus dan moeten we weer koffiedrinken). En dan weer een uur later moet ik naar de kapper...
Maar kost die service dan niks, dat zij het voor je uitzoeken en in een krat stoppen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:15 schreef tombolafan het volgende:
Hoiiii
Weekboodschappen schelen hier ook veel idd, maar ook AH-pickuppoint bv: alleen bestellen wat je nodig hebt, makkelijk de goedkoopste kiezen en niet in de verleiding komen extra spullen in je kar te donderen want je haalt gewoon een krat af bij de balie
Niet als je voor meer dan 70 euro bestelt. Daaronder is het een euro (waaaarom weet ik ditquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar kost die service dan niks, dat zij het voor je uitzoeken en in een krat stoppen?
idd 1 euro ofzo maar dat bespaar ik sowieso doordat ik niet 10 extra dingen in de kar kieperquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar kost die service dan niks, dat zij het voor je uitzoeken en in een krat stoppen?
Stel jij altijd zoveel vragen bij simpele dingen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:18 schreef Greys het volgende:
Het is een goede tip, maar ik denk dat ik er dan ver voor moet rijden
Ik ga eens kijken... Dat is dan mss handig voor de verse dingen. Of hoewel, nee, koelingdingen zitten er dan niet bij zeker? Want hoe bewaren ze dat? Hoe lang van te voren maken ze je bestelling klaar?
Eh... kennelijk?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Stel jij altijd zoveel vragen bij simpele dingen?![]()
Zo'n rare vraag is het toch niet? Het kon toch zijn dat vers/koel/vrieswaren ervan uitgesloten zijn? Dat het voor de houdbare zware dingen is.quote:AH bied de service aan, dan zullen zij toch regelen dat je producten goed zijn? Anders krijgt die service toch een slechte naam?
Het viel me gewoon op bij posts van gisteravond ook. Maar kan ook aan mij liggen hoorquote:
Waarschijnlijk zetten ze op 2 plaatsen je boodschappen verzameld klaar. Gedeelte in de koeling/vriezer en gedeelte gewoon in het magazijn oid.quote:[..]
Zo'n rare vraag is het toch niet? Het kon toch zijn dat verswaren ervan uitgesloten zijn?
je krijgt gekoelde dingen vanuit een koelbox in je krat, en bevroren dingen vanuit een vriezerquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh... kennelijk?
[..]
Zo'n rare vraag is het toch niet? Het kon toch zijn dat verswaren ervan uitgesloten zijn?
is ook echt geen rare vraag.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh... kennelijk?
[..]
Zo'n rare vraag is het toch niet? Het kon toch zijn dat vers/koel/vrieswaren ervan uitgesloten zijn? Dat het voor de houdbare zware dingen is.
Imho kan je beter veel vragen zodat je weet waar je aan toe bentquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Het viel me gewoon op bij posts van gisteravond ook. Maar kan ook aan mij liggen hoor
[..]
Waarschijnlijk zetten ze op 2 plaatsen je boodschappen verzameld klaar. Gedeelte in de koeling/vriezer en gedeelte gewoon in het magazijn oid.
Ik denk dat ik gewoon een stuk dommer of onwetender ben dan jij/jullie?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Het viel me gewoon op bij posts van gisteravond ook. Maar kan ook aan mij liggen hoor
Dat zal dan wel. Maar ik zal voortaan alles Googlen en niets hier vragen, al vond ik het zelf best gezellig op deze manierquote:Waarschijnlijk zetten ze op 2 plaatsen je boodschappen verzameld klaar. Gedeelte in de koeling/vriezer en gedeelte gewoon in het magazijn oid.
hahahaha ik denk t niet hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon een stuk dommer of onwetender ben dan jij/jullie?
wat een onzin. Je bent niet dommer of onwetender.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dat zal dan wel. Maar ik zal voortaan alles Googlen en niets hier vragen, al vond ik het zelf best gezellig op deze manier
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dat zal dan wel. Maar ik zal voortaan alles Googlen en niets hier vragen, al vond ik het zelf best gezellig op deze manier
Wow ik maakte maar een opmerking. MEer niet. Ik vroeg het me echt gewoon maar af. Je hoeft je ook niet gelijk zo ontzettend gigantisch aangevallen te voelen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
oh en ik vind je niet cranky hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:24 schreef Greys het volgende:
Nee ho stop, ik moet niet cranky doen.
Sorry. Toch een pietsie tandartszenuwen![]()
Maar ik had het idd ook best allemaal op kunnen zoeken.
Ik vind soms veel vragen leuker aan 'gebruiksdeskundigen'.
zo als jij nu?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Wow ik maakte maar een opmerking. MEer niet. Ik vroeg het me echt gewoon maar af. Je hoeft je ook niet gelijk zo ontzettend gigantisch aangevallen te voelen?
ja ditquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een onzin. Je bent niet dommer of onwetender.
Iedereen weet wel weer andere dingen. En eerlijk gezegd vind ik t best vervelend dat jij nu zo neergezet word .
Tof dit.
Dank je!quote:
Durf je nog wel naar de wc enzo? Ik durf meestal amper de hond uit te laten als ik wacht op een pakketje haha. Doe ik dan wel hoor, maar wel zodat ik nog steeds mijn huis kan zienquote:K zit te popelen tot de post komt. Kan ik mn expo foto's gaan inlijsten
Whahahaha en dan vind je dat Greys overdreven reageert?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:26 schreef Puala het volgende:
Zo, dat was de zoveelste keer dat ik iets zeg, het niet slecht bedoel en gelijk iedereen over me heen krijg. Ik zal mijn SS cadeautje afmaken en daarna hou ik het voor gezien hier in de SC. Wat mij betreft is de lol er af, het gaat jullie goed
Ik laat echt vaak zat dit soort opmerkingen over mijn kant gaan. Prima dat jij vind dat ik me aanstel, ik blijf dit gezeik niet accepteren. Er zijn wmb grenzen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahaha en dan vind je dat Greys overdreven reageert?
Nou het ga je goed en succes dan maar
nee, ben extra vroeg opgestaan om te douchen enzo zodat ik tenminste de deur open kan doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Durf je nog wel naar de wc enzo? Ik durf meestal amper de hond uit te laten als ik wacht op een pakketje haha. Doe ik dan wel hoor, maar wel zodat ik nog steeds mijn huis kan zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |