Bestáát er serieus los vaatwasmiddelpoeder?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Los poeder. Grote dinges uit de aanbieding. Ik heb het een keer uitgerekend; scheelde bijna 70% in de kosten
[..]
Psies
OMGquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Bestáát er serieus los vaatwasmiddelpoeder?![]()
![]()
En dat frommel je dan in dat klepje waar normaal je tablet in gaat?
Hallo, welkom in 2013quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Bestáát er serieus los vaatwasmiddelpoeder?![]()
![]()
En dat frommel je dan in dat klepje waar normaal je tablet in gaat?
Klokthermostaat FTWquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:14 schreef Queller het volgende:
Ik ga ook slapen. Ook een hele goede manier van besparen, want als ik slaap staat de verwarming (tegenwoordig) op 15 graden, eet ik niets en drink ik niets
Welterusten
Wij hebben het bij de AH van Sunquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:15 schreef Greys het volgende:
En dat is veel goedkoper dan vaatwastabletten?
Hoe heet het en waar koop ik het???
17quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:16 schreef Greys het volgende:
Trusten Queller! Bedankt ook!
En ik heb een half uur geleden de verwarming laag gezet.
Alleen is 'laag' hier 18 gradenOmdat ik niet wil dat Boor en de vogels het koud hebben 's nachts
Hoe laag staat jullie verwarming in de nacht?
Ja, maar niet met ons dag/nachtritme. De ene dag gaan we om 22:00, de andere dag om 05:00. De ene dag staan we er om 6:30 naast, de andere om 14:30...quote:
Jup, da's waar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, maar niet met ons dag/nachtritme. De ene dag gaan we om 22:00, de andere dag om 05:00. De ene dag staan we er om 6:30 naast, de andere om 14:30...
Trouwens, die TT van mij dekt perfect de lading!
* trots is
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:15 schreef Greys het volgende:
En dat is veel goedkoper dan vaatwastabletten?
Hoe heet het en waar koop ik het???
Ok! Ik ga er naar kijkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:19 schreef Queller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een keer in de aanbieding kopen. Losse fles glansspoel (ook op de aanbiedingen letten), los zout (gewoon kopen, kost geen drol). Sligro heeft soms de échte grote flessen poeder. Doen wij zo ongeveer een half jaar mee
Als beste getest, die van Lidlquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok! Ik ga er naar kijken
En anders morgen de Lidl tabletten kopen! Dank!
Ah top! En ik wist dus idd ook niet dat Lidl ook dingen als glansspoelmiddel heeftquote:
Kattenspul koop ik alleen maar bij Zooplus, want geen zin om er mee te sjouwenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah top! En ik wist dus idd ook niet dat Lidl ook dingen als glansspoelmiddel heeft
S zei net ook dat ik gewoon Boor zijn kattenvoerblikjes (gourmet wit vis blikjes, anders krijgt ie kale plekken en jeuk, heel apart...) voor een maand tegelijk moet inslaan. Misschien dat Zooplus dat wel eens in de aanbieding heeft per 50 stuks ofzo, zal eens kijken.
Zodat ik dan niet meer steeds naar de Jumbo of AH ga om boodschappen te doen 'omdat ze Boor zn voer niet hebben bij de Lidl'
Gewoon 1 flits en mega dreun, vanuit het nietsquote:
Dit klinkt wel een klein beetje discutabel hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga al mijn hyper-energie ook maar eens onder een dekbed gooien
Ik vond het helemaal niet handig. In tegendeelquote:Op dinsdag 5 november 2013 07:07 schreef Cat22 het volgende:
Ik had hetzelfde!![]()
Maar dan met mijn wekker. Wel handig heur, over een kwartiertje mot ik werkwaarts.
Daar gáát je dag.quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet handig. In tegendeel
Ik had nog úren en úren kunnen slapen. Hypothetisch dan hè...
Terug naar bed gaat 'm niet worden. Over een kwartier moet ik miniatuurtje de deur uit schoffelen en dan weer 3 kwartier later komt de beeb thuis van de nacht (dus dan moeten we weer koffiedrinken). En dan weer een uur later moet ik naar de kapper...quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:35 schreef indaha het volgende:
Goedemorgen
Q gauw wat eten en dan lekker teug naar bed of kun je dat niet .
Hier ongeveer 50 euro per week voor 2 personen, dat is buiten de katten want die eten me arm
Dan vanavond maar met de kippen op stok.quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Terug naar bed gaat 'm niet worden. Over een kwartier moet ik miniatuurtje de deur uit schoffelen en dan weer 3 kwartier later komt de beeb thuis van de nacht (dus dan moeten we weer koffiedrinken). En dan weer een uur later moet ik naar de kapper...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |