Ja mijn vader ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat met alles wat digitaal kan, maar nu ze ook negentig wil worden vraag ik me af hoe realistisch dat standpunt in de toekomst zal zijn.... ze moet nog even, zeg maar..........
Ik heb gelukkig nooit papieren aangifte moeten doen, ik vind het op de computer al moeilijk genoegquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik durfde het al niet te zeggen
[..]
Mijn vader weigert hem aan te vragen , hij zegt zolang ik leef sturen ze maar een papieren aangifte, al zeg ik hem dat het zoveel gemakkelijker per computer gaat
Ja dat is ook achterlijk, dat dat zo lang duurtquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik krijg een soort deja vu greys.....
O , ik kon het ook al niet vinden met google .quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:19 schreef tombolafan het volgende:
Oh t is een cvaof herseninfarct...
Ja kan ookquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja kan ook
Maar ik wilde eerst nog even het hotel bellen waar ik met mijn zusje heen ga op haar verjaardag, want ik had geen boekingsbevestiging per mail gehad wat ze wel zouden sturen. Maar die heb ik net gebeld. Dus nu ga ik de papieren van Whirlpool effe pakken
Ik heb in het verleden een aantal maal via de papieren manier belastingaangifte gedaan, maar dan kreeg ik op een paar tientjes na verder niets terug. Heb ook geen hoog inkomen en/of eigen vermogen en ik heb een huurwoning, de belasting die ik moet betalen gaat allemaal via de loonheffing. Krijg ook nooit automatisch bericht dat ik aangifte moet doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je nog nooit eerder een DigiD gehad?die heb je toch ook nodig bij de belastingaangifte?
Nog een spuit 11 reactie van mij dusquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:19 schreef tombolafan het volgende:
Oh t is een cvaof herseninfarct...
Wat een goed ideequote:Op dinsdag 5 november 2013 12:31 schreef Greys het volgende:
Vraag voor je Sint/Kerst/SS/verjaardag!![]()
Dan neem ik er eentje met alleen een vraagteken
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
Er is mij inmiddels al 63 keer door een Belgisch klinkende dame ingetetterd dat ik aan de lijn moet blijven en doorverbonden wordt met de eerst vrij komende medewerker. Het is druk bij Whirlpool...
Je bent op dreef Greys!quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
Er is mij inmiddels al 63 keer door een Belgisch klinkende dame ingetetterd dat ik aan de lijn moet blijven en doorverbonden wordt met de eerst vrij komende medewerker. Het is druk bij Whirlpool...
Nee nog niets, maar dat duurt altijd lang eer ze de hele riedel onderzocht hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je bent op dreef Greys!![]()
![]()
Indaha, inmiddels al wat meer bekend?
Thanks , hoe gaat het met jou ?quote:
Ikeaquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
Michael van Whirlpool gaat mij nu doorverbinden met IKEA
Christus...
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
Michael van Whirlpool gaat mij nu doorverbinden met IKEA
Christus...
Da's waarquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee nog niets, maar dat duurt altijd lang eer ze de hele riedel onderzocht hebben.
Voorlopig is geen nieuws goed nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |