Net Noortje ging en gaat het fantastisch. Dat is het stomme: je merkt niets aan haar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:57 schreef Greys het volgende:
Puala, omdat ik er dus soms in duik en niet alles terug lees steeds, hoe gaat het nu met Noortje?
Het laatste dat ik gelezen had was dat je daarna nog naar een andere DA ging die zou controleren op parasieten.
Ik hoop dat het voor je schoonvader ook mee zal vallen....bah jullie rollen ook ven het 1 naar het ander.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja mijn man heeft jaren geleden ineens een lamme arm gehad en is toen ook doorverwezen naar de neuroloog maar soms kunnen ze dan helemaal niets van terugvinden omdat het heel klein is .
Hij heeft toen wel bloedverdunners gehad en na een dag of 2 was het weg en ook nooit meer gehad
En hij merkt zelf ook geen verschil tussen voor en na dat incident? Want dan heeft hij echt geluk gehadquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja mijn man heeft jaren geleden ineens een lamme arm gehad en is toen ook doorverwezen naar de neuroloog maar soms kunnen ze dan helemaal niets van terugvinden omdat het heel klein is .
Hij heeft toen wel bloedverdunners gehad en na een dag of 2 was het weg en ook nooit meer gehad
ja beetje mijn lapo proberen te stelenquote:
We duimen nog even door, maar fijn dat het de goede kant uit gaatquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Net Noortje ging en gaat het fantastisch. Dat is het stomme: je merkt niets aan haar.
Maar de DA heeft antibiotica, spul tegen misselijkheid en buisjes om de ontlasting te onderzoeken meegegeven. Het spul voor de misselijkheid is op, dus het is afwachten hoe het vandaag/komende nacht gaat. De antibiotica is morgen voor het laatst en dan is het afwachten hoe het daar weer mee gaat. En de buisjes van de ontlasting.. die dame gaat het liefst naar de bak als ik naar bed ga, dus ik heb haar sinds zaterdag 11 uur pas 1x onderschept en een monster kunnen nemen. Nu nog 2 te gaan![]()
Maar de ontlasting is van enkel bloed naar relatief normaal gegaan. Dus ik heb goede hoop dat we de betere kant uit gaan.
Kijk eens in de reeks, ik moest hardop lachenquote:
Oh nou, dat wist ik niet dat dat kon. Hopelijk voor je schoonvader ook zo'n scenario.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef indaha het volgende:
[..]
mijn vader heeft ook zoiets gehad, maar dat was een VGA dacht ik?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef indaha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk eens in de reeks, ik moest hardop lachen
Elke keer als er 301 staat in de lijst ipv 300 ben jij door het slotje![]()
![]()
Topicreeks: F&F Slowchat
Ja niets aan te doen , maar daar weet jij ook alles vanquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoop dat het voor je schoonvader ook mee zal vallen....bah jullie rollen ook ven het 1 naar het ander.
Nee helemaal nietsquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
En hij merkt zelf ook geen verschil tussen voor en na dat incident? Want dan heeft hij echt geluk gehad
wat is dat dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mijn vader heeft ook zoiets gehad, maar dat was een VGA dacht ik?
Maar ze deed die bewuste avond veel overgeven, dat is dus sowieso niet meer geweest?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Net Noortje ging en gaat het fantastisch. Dat is het stomme: je merkt niets aan haar.
Maar de DA heeft antibiotica, spul tegen misselijkheid en buisjes om de ontlasting te onderzoeken meegegeven. Het spul voor de misselijkheid is op, dus het is afwachten hoe het vandaag/komende nacht gaat. De antibiotica is morgen voor het laatst en dan is het afwachten hoe het daar weer mee gaat. En de buisjes van de ontlasting.. die dame gaat het liefst naar de bak als ik naar bed ga, dus ik heb haar sinds zaterdag 11 uur pas 1x onderschept en een monster kunnen nemen. Nu nog 2 te gaan![]()
Maar de ontlasting is van enkel bloed naar relatief normaal gegaan. Dus ik heb goede hoop dat we de betere kant uit gaan.
Ik weet niet wat een VGA isquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mijn vader heeft ook zoiets gehad, maar dat was een VGA dacht ik?
Ze heeft enkel nog overgegeven toen we vrijdagavond thuis kwamen en ze bij thuiskomt direct zichzelf vol ging eten. Maar daarna heeft ze niet meer over gegeven. Maar vaak werkt dat misselijkheidsspul wel, maar ze braakt sowieso gewoon heel vaak. Dus daar onderzoek naar laten doen vind ik eigenlijk wel als een goed plan klinken. Maar eerst even afwachten wat er uit dit onderzoek komt voor we het volgende onderzoek starten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze deed die bewuste avond veel overgeven, dat is dus sowieso niet meer geweest?Dan idd hopen en duimen dat het zo blijft nu het anti misselijk spul op is (goede kans van wel hoor!). En ook fijn dat er geen/weinig bloed meer bij de ontlasting zit, klinkt idd veel beter, gelukkig!
heb je nog nooit eerder een DigiD gehad?die heb je toch ook nodig bij de belastingaangifte?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Voor Indaha en Puala, of eigenlijk Noortje maar dan moet Puala die zelf maar doorgeven
Eerst maar een DigiD aanvragen. Net het UWV gebeld, maar je kan tegenwoordig alleen nog maar digitaal een uitkering aanvragen, kost me weer 5 werkdagen
Ik krijg een soort deja vu greys.....quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:09 schreef Qwea het volgende:
Indaha
Ooh en greys, haal je aanbiedingen wel bij ahEN LAAT JE OVEN MAKEN
Dat vind ik ook wel bizar ja, ik heb al jaren zo'n ding.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je nog nooit eerder een DigiD gehad?die heb je toch ook nodig bij de belastingaangifte?
Ik durfde het al niet te zeggenquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik krijg een soort deja vu greys.....
Mijn vader weigert hem aan te vragen , hij zegt zolang ik leef sturen ze maar een papieren aangifte, al zeg ik hem dat het zoveel gemakkelijker per computer gaatquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel bizar ja, ik heb al jaren zo'n ding.
Mijn moeder heeft dat met alles wat digitaal kan, maar nu ze ook negentig wil worden vraag ik me af hoe realistisch dat standpunt in de toekomst zal zijn.... ze moet nog even, zeg maar..........quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:13 schreef indaha het volgende:
Mijn vader weigert hem aan te vragen , hij zegt zolang ik leef sturen ze maar een papieren aangifte, al zeg ik hem dat het zoveel gemakkelijker per computer gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |