abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132920021
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:57 schreef Greys het volgende:
Puala, omdat ik er dus soms in duik en niet alles terug lees steeds, hoe gaat het nu met Noortje?
Het laatste dat ik gelezen had was dat je daarna nog naar een andere DA ging die zou controleren op parasieten.
Net Noortje ging en gaat het fantastisch. Dat is het stomme: je merkt niets aan haar.

Maar de DA heeft antibiotica, spul tegen misselijkheid en buisjes om de ontlasting te onderzoeken meegegeven. Het spul voor de misselijkheid is op, dus het is afwachten hoe het vandaag/komende nacht gaat. De antibiotica is morgen voor het laatst en dan is het afwachten hoe het daar weer mee gaat. En de buisjes van de ontlasting.. die dame gaat het liefst naar de bak als ik naar bed ga, dus ik heb haar sinds zaterdag 11 uur pas 1x onderschept en een monster kunnen nemen. Nu nog 2 te gaan :D

Maar de ontlasting is van enkel bloed naar relatief normaal gegaan. Dus ik heb goede hoop dat we de betere kant uit gaan.
pi_132920040
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef indaha het volgende:

[..]

Ja mijn man heeft jaren geleden ineens een lamme arm gehad en is toen ook doorverwezen naar de neuroloog maar soms kunnen ze dan helemaal niets van terugvinden omdat het heel klein is .
Hij heeft toen wel bloedverdunners gehad en na een dag of 2 was het weg en ook nooit meer gehad
Ik hoop dat het voor je schoonvader ook mee zal vallen....bah jullie rollen ook ven het 1 naar het ander.
:*
pi_132920045
quote:

[..]

Ja mijn man heeft jaren geleden ineens een lamme arm gehad en is toen ook doorverwezen naar de neuroloog maar soms kunnen ze dan helemaal niets van terugvinden omdat het heel klein is .
Hij heeft toen wel bloedverdunners gehad en na een dag of 2 was het weg en ook nooit meer gehad
En hij merkt zelf ook geen verschil tussen voor en na dat incident? Want dan heeft hij echt geluk gehad _O_
pi_132920046
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

_O- k kan niet meer lezen :')
ja beetje mijn lapo proberen te stelen :(

Kom! Met zn allen op Yns *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_132920053
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:01 schreef Puala het volgende:

[..]

Net Noortje ging en gaat het fantastisch. Dat is het stomme: je merkt niets aan haar.

Maar de DA heeft antibiotica, spul tegen misselijkheid en buisjes om de ontlasting te onderzoeken meegegeven. Het spul voor de misselijkheid is op, dus het is afwachten hoe het vandaag/komende nacht gaat. De antibiotica is morgen voor het laatst en dan is het afwachten hoe het daar weer mee gaat. En de buisjes van de ontlasting.. die dame gaat het liefst naar de bak als ik naar bed ga, dus ik heb haar sinds zaterdag 11 uur pas 1x onderschept en een monster kunnen nemen. Nu nog 2 te gaan :D

Maar de ontlasting is van enkel bloed naar relatief normaal gegaan. Dus ik heb goede hoop dat we de betere kant uit gaan.
We duimen nog even door, maar fijn dat het de goede kant uit gaat :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 november 2013 @ 12:02:21 #31
163650 Greys
pi_132920061
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

_O- k kan niet meer lezen :')
Kijk eens in de reeks, ik moest hardop lachen _O-
Elke keer als er 301 staat in de lijst ipv 300 ben jij door het slotje :D :'( :D

Topicreeks: F&F Slowchat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:02:27 #32
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_132920066
quote:

[..]

Oh nou, dat wist ik niet dat dat kon. Hopelijk voor je schoonvader ook zo'n scenario.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_132920079
quote:

[..]

mijn vader heeft ook zoiets gehad, maar dat was een VGA dacht ik?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 november 2013 @ 12:03:31 #34
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132920094
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Kijk eens in de reeks, ik moest hardop lachen _O-
Elke keer als er 301 staat in de lijst ipv 300 ben jij door het slotje :D :'( :D

Topicreeks: F&F Slowchat
:o :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_132920097
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:01 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik hoop dat het voor je schoonvader ook mee zal vallen....bah jullie rollen ook ven het 1 naar het ander.
:*
Ja niets aan te doen , maar daar weet jij ook alles van :*

quote:

[..]

En hij merkt zelf ook geen verschil tussen voor en na dat incident? Want dan heeft hij echt geluk gehad _O_
Nee helemaal niets :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 november 2013 @ 12:03:49 #36
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132920104
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:03 schreef tombolafan het volgende:

[..]

wat is dat dan?
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 november 2013 @ 12:03:59 #37
163650 Greys
pi_132920109
quote:

[..]

Maar ze deed die bewuste avond veel overgeven, dat is dus sowieso niet meer geweest? :) Dan idd hopen en duimen dat het zo blijft nu het anti misselijk spul op is (goede kans van wel hoor!). En ook fijn dat er geen/weinig bloed meer bij de ontlasting zit, klinkt idd veel beter, gelukkig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132920114
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:03 schreef indaha het volgende:

[..]

Nee helemaal niets :)
Wow dan heeft hij echt geluk gehad O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 november 2013 @ 12:04:48 #39
163650 Greys
pi_132920130
Even een rondje met La Biet, nu het droog is!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132920134
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:03 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik weet niet wat een VGA is :@
pi_132920143
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ze deed die bewuste avond veel overgeven, dat is dus sowieso niet meer geweest? :) Dan idd hopen en duimen dat het zo blijft nu het anti misselijk spul op is (goede kans van wel hoor!). En ook fijn dat er geen/weinig bloed meer bij de ontlasting zit, klinkt idd veel beter, gelukkig!
Ze heeft enkel nog overgegeven toen we vrijdagavond thuis kwamen en ze bij thuiskomt direct zichzelf vol ging eten. Maar daarna heeft ze niet meer over gegeven. Maar vaak werkt dat misselijkheidsspul wel, maar ze braakt sowieso gewoon heel vaak. Dus daar onderzoek naar laten doen vind ik eigenlijk wel als een goed plan klinken. Maar eerst even afwachten wat er uit dit onderzoek komt voor we het volgende onderzoek starten.
pi_132920162
ik ga er van tussen....doei :W
En succes straks Greys
pi_132920226
:* Voor Indaha en Puala, of eigenlijk Noortje maar dan moet Puala die zelf maar doorgeven ;)

Eerst maar een DigiD aanvragen. Net het UWV gebeld, maar je kan tegenwoordig alleen nog maar digitaal een uitkering aanvragen, kost me weer 5 werkdagen }:|
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 november 2013 @ 12:09:07 #44
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132920250
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:08 schreef Kper_Norci het volgende:
:* Voor Indaha en Puala, of eigenlijk Noortje maar dan moet Puala die zelf maar doorgeven ;)

Eerst maar een DigiD aanvragen. Net het UWV gebeld, maar je kan tegenwoordig alleen nog maar digitaal een uitkering aanvragen, kost me weer 5 werkdagen }:|
heb je nog nooit eerder een DigiD gehad?die heb je toch ook nodig bij de belastingaangifte?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:09:13 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132920254
Indaha :*

Ooh en greys, haal je aanbiedingen wel bij ah :P EN LAAT JE OVEN MAKEN
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  † In Memoriam † dinsdag 5 november 2013 @ 12:10:18 #46
43556 miss_dynastie
pi_132920280
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:09 schreef Qwea het volgende:
Indaha :*

Ooh en greys, haal je aanbiedingen wel bij ah :P EN LAAT JE OVEN MAKEN
Ik krijg een soort deja vu greys.....
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:10:18 #47
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_132920281
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

heb je nog nooit eerder een DigiD gehad?die heb je toch ook nodig bij de belastingaangifte?
Dat vind ik ook wel bizar ja, ik heb al jaren zo'n ding.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_132920359
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik krijg een soort deja vu greys.....
Ik durfde het al niet te zeggen :P

quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:10 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel bizar ja, ik heb al jaren zo'n ding.
Mijn vader weigert hem aan te vragen , hij zegt zolang ik leef sturen ze maar een papieren aangifte, al zeg ik hem dat het zoveel gemakkelijker per computer gaat :)
  † In Memoriam † dinsdag 5 november 2013 @ 12:14:57 #49
43556 miss_dynastie
pi_132920394
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:13 schreef indaha het volgende:
Mijn vader weigert hem aan te vragen , hij zegt zolang ik leef sturen ze maar een papieren aangifte, al zeg ik hem dat het zoveel gemakkelijker per computer gaat
Mijn moeder heeft dat met alles wat digitaal kan, maar nu ze ook negentig wil worden vraag ik me af hoe realistisch dat standpunt in de toekomst zal zijn.... ze moet nog even, zeg maar..........
pi_132920407
VGA weet ik ook niet 100% zeker wat t is :@

Ff zoeken :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')