quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ze is weer terug met haar oude strekenquote:
quote:
Een Tombolofan verliest misschien wel haar haren maar niet haar strekenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze is weer terug met haar oude streken, ik dacht al dat ze het verleerd had
ah, vandaar die kale plekkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een Tombolofan verliest misschien wel haar haren maar niet haar streken![]()
Of was het andersom....ze kan beter haar streken verliezen geloof ik
ik slootquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat Tombo zou sluiten? denk het niet
Thanksquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:54 schreef MissBliss het volgende:
Sterkte Indaha, wat engHopelijk is er niks aan de hand
nee ik heb post 301 das de laatste niet dat t wat boeitquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor....jij postte door het slotje
Een tia is een hersenbloeding? Kan dat zomaar wegtrekken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:56 schreef indaha het volgende:
Thanks
Het kan een Tia zijn natuurlijk en dat het weer wegtrekt, heeft mijn man ook ooit eens gehad.
Maar de goede man is 85 en dan loop je toch een groter risico .
Bij mij heb je 302quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ik heb post 301 das de laatste niet dat t wat boeit
toch altijd heftig!quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Thanks
Het kan een Tia zijn natuurlijk en dat het weer wegtrekt, heeft mijn man ook ooit eens gehad.
Maar de goede man is 85 en dan loop je toch een groter risico .
quote:
Ja mijn man heeft jaren geleden ineens een lamme arm gehad en is toen ook doorverwezen naar de neuroloog maar soms kunnen ze dan helemaal niets van terugvinden omdat het heel klein is .quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een tia is een hersenbloeding? Kan dat zomaar wegtrekken?
Het klinkt zo heftig, maar mijn oma heeft kennelijk ook een aantal (kleine) hersenbloedingen gehad waar niks van gemerkt is toen. Daar werd ze later wel dement van.
Nou ja, ik duim iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |