Snap het wel ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef Greys het volgende:
Ach, hij is al uit 2006, dus nul garantie meer (logisch).
En ik wil gewoon perse perse perse dat het ding weer gaat werken na al die tijd, niet dat ik dat hele ding door 1 stomme knop weg hoef te gooien. Dus als het weer werkt na 107 euro, dan toch maar graag
Dat geloof ik dus niet meer he. Waarom doet mijn kies zonder zenuw dan nu met noodkroon nog ontzettend veel pijn. nou nou????quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Snap het wel ja.
Maar succes bij de tandarts! Gaat hij nu stiftjes plaatsen voor een kroon? (Of heb ik dat verkeerd begrepen?). Daar voel je echt niks van. (Want dan heeft 'ie je zenuwen al doodvermoordt)
Geen idee. Zit er niet iets van een ontsteking of een stuk ontstoken tandvlees?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet meer he. Waarom doet mijn kies zonder zenuw dan nu met noodkroon nog ontzettend veel pijn. nou nou????
Niet fokken onder het rijden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:15 schreef Greys het volgende:
Zit ik alsnog met stress id auto
Jezus wat dom.
Jij gaat het helemaal maken vrouwkequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:55 schreef Greys het volgende:
Ik gaaaaaaaaaa
(zie mij even-en
).
Huuuuuuuuuuu. Toch wel eng. Maar al die ovenstress was wel een leuke afleiding haha. Dakn allemaal en tot straks!
Het is gewoon je zwager , ik denk niet dat je werkgever je er vrij voor moet geven want het is niet "dichtbij" genoeg , maar je kunt altijd vragen of je vrij kunt krijgen .quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:34 schreef Candaasje het volgende:
Oh, herkenbaar Greys
(Ja, ook wel eens gehad. Maar niet 10x erger dan jij hoor)
Even heel wat anders (alweer..) : mijn vriend heeft een zus, en die zus heeft ook een vriend (partner). Dus van mijn vriend is dat (onofficieel, want niet getrouwd?) een zwager...maar wat is hij van mij? Ook zwager? ('t klinkt gelijk wel weer een beetje 'oud' zo.. )
Ik wil namelijk graag naar de begrafenis van zijn vader a.s. vrijdag (vooral voor die jongen dus, hij is nog geen 30 en nu al zijn vader kwijt, en het is idioot snel gegaan...) maar ik moet er voor vrij vragen. En nouja, het is en blijft natuurlijk geen directe familie, maar 'De vader van mijn zwager is overleden' klinkt toch iets dichterbij dan 'De vader van de vriend van de zus van mijn vriend is overleden..'
(Dat laatste is ook zo'n mond vol)
Er is geen condoleance, en ik wil er gewoon bij zijn voor die jongen als steun. We (mijn vriend en ik) gaan veel met hem en mijn schoonzusje om. Maar ja, of ik er vrij voor kan krijgen.....geen idee...
(Later of eerder beginnen heeft geen zin, want de begrafenis is midden op de dag.)
Nee ik verwacht ook niet dat het lukt, maar vragen kan altijd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is gewoon je zwager , ik denk niet dat je werkgever je er vrij voor moet geven want het is niet "dichtbij" genoeg , maar je kunt altijd vragen of je vrij kunt krijgen .
Sterkte
gecondoleerd en zwager idd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:34 schreef Candaasje het volgende:
Oh, herkenbaar Greys
(Ja, ook wel eens gehad. Maar niet 10x erger dan jij hoor)
Even heel wat anders (alweer..) : mijn vriend heeft een zus, en die zus heeft ook een vriend (partner). Dus van mijn vriend is dat (onofficieel, want niet getrouwd?) een zwager...maar wat is hij van mij? Ook zwager? ('t klinkt gelijk wel weer een beetje 'oud' zo.. )
Ik wil namelijk graag naar de begrafenis van zijn vader a.s. vrijdag (vooral voor die jongen dus, hij is nog geen 30 en nu al zijn vader kwijt, en het is idioot snel gegaan...) maar ik moet er voor vrij vragen. En nouja, het is en blijft natuurlijk geen directe familie, maar 'De vader van mijn zwager is overleden' klinkt toch iets dichterbij dan 'De vader van de vriend van de zus van mijn vriend is overleden..'
(Dat laatste is ook zo'n mond vol)
Er is geen condoleance, en ik wil er gewoon bij zijn voor die jongen als steun. We (mijn vriend en ik) gaan veel met hem en mijn schoonzusje om. Maar ja, of ik er vrij voor kan krijgen.....geen idee...
(Later of eerder beginnen heeft geen zin, want de begrafenis is midden op de dag.)
Ik ga dat inderdaad voorstellen, en daarbij ook dat ik volgende week eventueel wel een dag extra wil werken. Meestal doen ze niet heel erg moeilijk als ze wat kunnen regelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:43 schreef Puala het volgende:
Gecondoleerd Candaasje. Ik denk dat je werkgever je wel vrij geeft op basis dat je zelf een vrije dag inlevert. Vaak begrijpen ze wel dat je naar een begrafenis toe wilt.
Ah okquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Je zal daar over het algemeen geen 'gratis' vrij voor krijgen, maar een 'ik wil graag vrij nemen om naar een begrafenis te gaan' zal geen goede werkgever weigeren hoor! Die hele uitleg zou ik erbij achterwege laten, ze snappen wel dat je een begrafenis niet plant en dat je er graag heen wil.
Kan je eventueel niet met de client regelen dat je op een andere dag/ander moment komt? Dan kun je je baas alleen een kennisgeving sturen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah okIk was al aan het worstelen met de tekst, maar mooi dat ik nu gewoon de helft schrap
.
Het zal er bij dit werk (thuiszorg) meer vanaf hangen of ze vervanging kunnen regelen, hoewel ik wel kan vermelden in mijn mail dat mijn adres op vrijdag vaak liever geen vervanging heeft als het eenmalig is.
Poef, weg!quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan je eventueel niet met de client regelen dat je op een andere dag/ander moment komt? Dan kun je je baas alleen een kennisgeving sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |