WTF hoe kan datquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:31 schreef Greys het volgende:
En als ik PRO A60 intyp op die link krijg ik een laptop van Hewlet Packard
Ik hoop het wel ja, dat die datum leidend is. Ik weet alleen niet welke datum er op staat, want ik heb het diploma nog niet. (Ik weet eigenlijk niet eens of er voor moet langskomen of te tekenen...vast wel... maar eens even informerenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de datum op je diploma leidend is? Dus dat je met terugwerkende kracht wordt uitgeschreven? En vergeet je ov niet in te leveren als je die nog hebt dat is anders een duur geintje.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aha, oke, bij ons zeggen ze wat anders:Ja, dat is het maffe; het moet bij ons ook via Studielink, en die tekst komt me ook bekend voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk heb ik zelf pas de dag voor het afstuderen uitgeschreven, want ik dacht dat dat nog met terugwerkende kracht kon. Maar ik reken erop dat ze de datum op je diploma aanhouden en je per 1 november niet meer hoeft te betalen!
Maar ik heb me 31 oktober uitgeschreven (of nouja, dat verzoek dus ingediend), omdat de school zei dat het per die datum kon, en ik zelf vond het ook wel een mooie want dan zou ik net voor november er tussenuit piepen.
Moet alleen wel mijn diploma door school wel aangeleverd zijn....![]()
Sinds 1 september jongstleden is de datum in Studielink leidend. Dus als je per 18 oktober bent afgestudeerd, maar pas op de 20ste doorgeeft, dan houden ze 20 oktober aan. Ik kwam daar ook net op tijd achterquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de datum op je diploma leidend is? Dus dat je met terugwerkende kracht wordt uitgeschreven? En vergeet je ov niet in te leveren als je die nog hebt dat is anders een duur geintje.
Volgens mij had je die klacht beter bij de betreffende BV in kunnen dienen ipv BAM Nederlandquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je wat het is?
Ik heb laatst ook al een klacht ingediend bij BAM Nederland die een oranje deurhanger ophing (hoera voor inbrekers), een klacht bij de Zoetermeerse tandarts. Ik word een beetje moe van dat klachten indienenIk wil gewoon dat het klaar is.
Opgeslagen, dank jequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een timer gevonden voor je oven, greys
http://www.europart.nl/on(...)agnetron/-id-406547/
Nee, klopt, je bent niet gek, je komt op internet meer mensen tegen met die oven allemaal wel met problemen trouwensquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Opgeslagen, dank je
Het apparaat heeft echt bestaan, want kijk:
http://www.klusidee.nl/Forum/about63141.html
Dus ik ben echt echt echt niet gek. Maar zowel IKEA als Whirlpool doen mij anders geloven
Maar de hangers waren van BAM Nederland zelf, tenminste, dat stond er opquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij had je die klacht beter bij de betreffende BV in kunnen dienen ipv BAM Nederland
Oh ok, nou ja de hangers ken ik niet direct. Het bedrijf wel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de hangers waren van BAM Nederland zelf, tenminste, dat stond er op
En ze wisten er van, begreep ik uit hun mailreactie. Alleen ze snapten niet zo goed hoe dat slecht voor inbrekers was
Ohhh jij bedoelde mss niet bij de grote 'Nederland' afdeling, maar bij het goede onderdeel van BAM?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh ok, nou ja de hangers ken ik niet direct. Het bedrijf wel.
Maar wel vervelend dat ze je klacht niet snapten
Ja dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh jij bedoelde mss niet bij de grote 'Nederland' afdeling, maar bij het goede onderdeel van BAM?
Ik kreeg een reactie met 'Bedankt voor uw bericht, deze hangers zijn inderdaad van ons, ik zal uw bericht doorsturen en u krijgt dan een reactie van *insert naam van een meneer*". Die heeft alleen nooit meer iets laten horen, ook niet toen ik een week later terugmailde naar de eerste meneer met 'U zei dat dhr. ... iets zou laten horen, maar nog niets vernomen'.
Ik zal zo ff foto uppen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:44 schreef indaha het volgende:
Hoe ziet die knop eruit Greys ?
Ik heb ergens een knop gevonden voor wirlpoolovens ook voor Ikea modellen staat erbij .
Ja, het kost me 107,80 alleen aan voorrijkosten, maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:50 schreef indaha het volgende:
O maar dan is het goed dat er een monteur van hunzelf komt , dat die maar kijkt hoe die erbij komt
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het kost me 107,80 alleen aan voorrijkosten, maar dan heb je ook wat![]()
Nou ik vind dat dit wel onder de service mag vallen voor zo'n dure ovenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het kost me 107,80 alleen aan voorrijkosten, maar dan heb je ook wat![]()
Doe haar de groetjes en succesquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:51 schreef Greys het volgende:
OMG ik moet al bijna weg![]()
![]()
Ik heb eerst nog een minimeetje met Knoblauch bij de tandarts voor de deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |