abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132922971
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:31 schreef Greys het volgende:
En als ik PRO A60 intyp op die link krijg ik een laptop van Hewlet Packard :')
WTF hoe kan dat :o
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_132923053
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Is het niet zo dat de datum op je diploma leidend is? Dus dat je met terugwerkende kracht wordt uitgeschreven? En vergeet je ov niet in te leveren als je die nog hebt dat is anders een duur geintje.
Ik hoop het wel ja, dat die datum leidend is. Ik weet alleen niet welke datum er op staat, want ik heb het diploma nog niet. (Ik weet eigenlijk niet eens of er voor moet langskomen of te tekenen...vast wel... maar eens even informeren :') )

En mijn OV had ik al ergens in de zomervakantie opgezegd. (Maar toch bedankt, want het is anders echt duur ja!) Ik had namelijk verwacht om 21 augustus af te studeren, totdat dat communicatiefoutje en de adminstratieve teringzooi roet in het eten strooiden... :X

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Aha, oke, bij ons zeggen ze wat anders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk heb ik zelf pas de dag voor het afstuderen uitgeschreven, want ik dacht dat dat nog met terugwerkende kracht kon. Maar ik reken erop dat ze de datum op je diploma aanhouden en je per 1 november niet meer hoeft te betalen!
Ja, dat is het maffe; het moet bij ons ook via Studielink, en die tekst komt me ook bekend voor.
Maar ik heb me 31 oktober uitgeschreven (of nouja, dat verzoek dus ingediend), omdat de school zei dat het per die datum kon, en ik zelf vond het ook wel een mooie want dan zou ik net voor november er tussenuit piepen.
Moet alleen wel mijn diploma door school wel aangeleverd zijn.... |:(
  † In Memoriam † dinsdag 5 november 2013 @ 13:40:57 #178
43556 miss_dynastie
pi_132923109
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Is het niet zo dat de datum op je diploma leidend is? Dus dat je met terugwerkende kracht wordt uitgeschreven? En vergeet je ov niet in te leveren als je die nog hebt dat is anders een duur geintje.
Sinds 1 september jongstleden is de datum in Studielink leidend. Dus als je per 18 oktober bent afgestudeerd, maar pas op de 20ste doorgeeft, dan houden ze 20 oktober aan. Ik kwam daar ook net op tijd achter :P
  † In Memoriam † dinsdag 5 november 2013 @ 13:41:43 #179
43556 miss_dynastie
pi_132923137
Ik heb een timer gevonden voor je oven, greys :+
http://www.europart.nl/on(...)agnetron/-id-406547/
pi_132923170
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Weet je wat het is? :@
Ik heb laatst ook al een klacht ingediend bij BAM Nederland die een oranje deurhanger ophing (hoera voor inbrekers), een klacht bij de Zoetermeerse tandarts. Ik word een beetje moe van dat klachten indienen :@ Ik wil gewoon dat het klaar is.
Volgens mij had je die klacht beter bij de betreffende BV in kunnen dienen ipv BAM Nederland :@
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 november 2013 @ 13:42:44 #181
163650 Greys
pi_132923175
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een timer gevonden voor je oven, greys :+
http://www.europart.nl/on(...)agnetron/-id-406547/
Opgeslagen, dank je :D

Het apparaat heeft echt bestaan, want kijk:
http://www.klusidee.nl/Forum/about63141.html

Dus ik ben echt echt echt niet gek. Maar zowel IKEA als Whirlpool doen mij anders geloven _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132923184
ik moest mij ook uitschrijven toen via studielink maar geen idee meer of ik nog een half heb moeten betalen.
  † In Memoriam † dinsdag 5 november 2013 @ 13:43:34 #183
43556 miss_dynastie
pi_132923203
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Opgeslagen, dank je :D

Het apparaat heeft echt bestaan, want kijk:
http://www.klusidee.nl/Forum/about63141.html

Dus ik ben echt echt echt niet gek. Maar zowel IKEA als Whirlpool doen mij anders geloven _O-
Nee, klopt, je bent niet gek, je komt op internet meer mensen tegen met die oven allemaal wel met problemen trouwens -O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 november 2013 @ 13:43:48 #184
163650 Greys
pi_132923209
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:42 schreef Puala het volgende:

[..]

Volgens mij had je die klacht beter bij de betreffende BV in kunnen dienen ipv BAM Nederland :@
Maar de hangers waren van BAM Nederland zelf, tenminste, dat stond er op :@
En ze wisten er van, begreep ik uit hun mailreactie. Alleen ze snapten niet zo goed hoe dat slecht voor inbrekers was :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132923221
Hoe ziet die knop eruit Greys ?
Ik heb ergens een knop gevonden voor wirlpoolovens ook voor Ikea modellen staat erbij .
pi_132923233
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar de hangers waren van BAM Nederland zelf, tenminste, dat stond er op :@
En ze wisten er van, begreep ik uit hun mailreactie. Alleen ze snapten niet zo goed hoe dat slecht voor inbrekers was :')
Oh ok, nou ja de hangers ken ik niet direct. Het bedrijf wel.
Maar wel vervelend dat ze je klacht niet snapten :X
pi_132923288
ik heb iets nieuws ontdekt ebay. en nu ben ik aan het wachten op de shitload sint en kerst cadeaus die ik besteld heb. Ging net de deurbel dus ik helemaal *O* *O* is het een collecte -O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 november 2013 @ 13:47:04 #188
163650 Greys
pi_132923319
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:44 schreef Puala het volgende:

[..]

Oh ok, nou ja de hangers ken ik niet direct. Het bedrijf wel.
Maar wel vervelend dat ze je klacht niet snapten :X
Ohhh jij bedoelde mss niet bij de grote 'Nederland' afdeling, maar bij het goede onderdeel van BAM?
Ik kreeg een reactie met 'Bedankt voor uw bericht, deze hangers zijn inderdaad van ons, ik zal uw bericht doorsturen en u krijgt dan een reactie van *insert naam van een meneer*". Die heeft alleen nooit meer iets laten horen, ook niet toen ik een week later terugmailde naar de eerste meneer met 'U zei dat dhr. ... iets zou laten horen, maar nog niets vernomen'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132923357
Ik kan daar dan zo pissig om worden he als mensen niet reageren.

Ik wacht al heel lang op iets dat ik via groupdeal heb besteld. gemaild naar hun ze zouden een nieuwe via de aanbieder laten versturen. Ik heb nog steeds niks.
pi_132923393
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhh jij bedoelde mss niet bij de grote 'Nederland' afdeling, maar bij het goede onderdeel van BAM?
Ik kreeg een reactie met 'Bedankt voor uw bericht, deze hangers zijn inderdaad van ons, ik zal uw bericht doorsturen en u krijgt dan een reactie van *insert naam van een meneer*". Die heeft alleen nooit meer iets laten horen, ook niet toen ik een week later terugmailde naar de eerste meneer met 'U zei dat dhr. ... iets zou laten horen, maar nog niets vernomen'.
Ja dat bedoelde ik :) Maar wel frustrerend dat hij niet antwoord :X
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 november 2013 @ 13:49:13 #191
163650 Greys
pi_132923395
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:44 schreef indaha het volgende:
Hoe ziet die knop eruit Greys ?
Ik heb ergens een knop gevonden voor wirlpoolovens ook voor Ikea modellen staat erbij .

Ik zal zo ff foto uppen.

Weet je wat het punt is... misschien is die knop zèlf helemaal niet kapot, ik denk zelf dat er ergens aan de binnenkant een veertje losgesprongen is. Had ik ooit lang geleden ook met een ander fornuis, toen was de knop 'lam' omdat er van binnen een veertje los was. Plaat er af, veertje weer vast, klaar, alles deed het weer.

Maar niemand komt hier in die oven, op de een of andere manier. Ik niet, S krijgt hem niet open, Queller en Tombola hebben het allebei al eens geprobeerd. Welke schroef je ook los maakt, je komt niet 'achter' die knop om te kijken.

Dus dat moet de monteur dan maar doen :P
Alleen kreeg ik tot nu toe dus NOOIT een monteur te pakken, omdat ze maar bleven roepen dat ze het apparaat zelf niet kennen en al mijn serienummers niet kloppen. Zelfs als ik een foto van de sticker en logo mailde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132923457
O maar dan is het goed dat er een monteur van hunzelf komt , dat die maar kijkt hoe die erbij komt :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 november 2013 @ 13:51:26 #193
163650 Greys
pi_132923479
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:50 schreef indaha het volgende:
O maar dan is het goed dat er een monteur van hunzelf komt , dat die maar kijkt hoe die erbij komt :P
Ja, het kost me 107,80 alleen aan voorrijkosten, maar dan heb je ook wat :+ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 november 2013 @ 13:51:57 #194
163650 Greys
pi_132923500
OMG ik moet al bijna weg :o :D

Ik heb eerst nog een minimeetje met Knoblauch bij de tandarts voor de deur _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132923514
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:51 schreef Greys het volgende:

[..]

:o

Komt die monteur met een Ferrari?
pi_132923530
quote:

[..]

Nou ik vind dat dit wel onder de service mag vallen voor zo'n dure oven -O-
pi_132923562
quote:
OMG ik moet al bijna weg :o :D

Ik heb eerst nog een minimeetje met Knoblauch bij de tandarts voor de deur _O-
Doe haar de groetjes en succes :*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 november 2013 @ 13:54:21 #198
163650 Greys
pi_132923596
Ach, hij is al uit 2006, dus nul garantie meer (logisch :) ).
En ik wil gewoon perse perse perse dat het ding weer gaat werken na al die tijd, niet dat ik dat hele ding door 1 stomme knop weg hoef te gooien. Dus als het weer werkt na 107 euro, dan toch maar graag :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132923624
Hijsfijn Greys :X

Ik heb ook een whirlpool oven, en moet ook nog uitvogelen hoe ik een bepaalde glasplaat los krijg.
Kan er ook een monteur voor laten komen (mijn oventje staat nog wel in de catalogus ;) ) maar dat kost ook inderdaad zoiets...echt belachelijke prijzen.
(Ik weet niet welke idioot heeft verzonnen dat je aan de bovenkant van het raampje (dubbelglas) in de deur van de oven openingen maakt.... 1 sopdoek er even onoplettend over, en hop, het water en sop (en vuil) loopt zo tussen die twee glasplaten door naar beneden..en geen mogelijkheid om het weg te krijgen zonder een van die glasplaten los te halen :( De ovens van mijn ouders en schoonouders hebben beide geen openingen aan de bovenkant, dus het is niet per se nodig bij een goed ontwerp..)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 november 2013 @ 13:55:26 #200
163650 Greys
pi_132923632
Ik gaaaaaaaaaa *O*

(zie mij even *O* -en _O- ).

Huuuuuuuuuuu. Toch wel eng. Maar al die ovenstress was wel een leuke afleiding haha. Dakn allemaal en tot straks!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')