Ik wilde al voorstellen een van je tanden uit je mond te slaan, maar dit is net zo effectief natuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben idd vergeten te knuffelen op de foto
MAARRRRRRRRRRRRR ik ga naar de Open Dag (toch, Queller??) op 9 november, dus dan maak ik die pics alsnog! Dan heb ik Queller ook om me er aan te herinneren (en de foto te maken) whehehe
Dat was zó geinig, ze komt aanrijden, we zwaaiden al naar elkaar, even begroeten, beetje hyper Greysje ivm met die huissleutel en naar binnen. Moesten boven zijn en Greys gilt: ik moet plassen, ik ga plassen want anders moet ik straks, kwakt tas op tafel, rent naar de plee en komt daar behoorlijk ontspannenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:33 schreef Greys het volgende:
Hahahaha, wat was ik zenuwachtig aan het ratelen he Knoblauch
"IK MOET NOG PLASSEN!!!!!"![]()
Goed gedaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Indaha, fijn dat het op zich niet heel acuut blijkt, maar ik blijf duimen
Roos, dikke kus![]()
Nou, ik ging om twee uur naar de tandarts en ben nu terug![]()
Maar dat was niet de tandarts z'n schuld, want die begon te vroeg (!) en dat duurde 'maar' 70 minuten (godskolere, 70 minuten stijf van de spanning is vermoeiend haha!).
IK HEB WEER NIETS GEVOELDEn hij heeft me er met enge dunne puntige dingen in lopen poeren zeg, maar niets!
![]()
Knoblauch was zo schattig! En ik heb ovenwanten van haar gehad, gek wiefVoor als mijn oven het weer doet whoehahahaha! Wat attent! Dankjewel
En heel lief dat je er was!
Daarna belde ik de buuf hoe laat ze thuis was (omdat ik dus de huissleutel was vergeten...) maar die was pas om zes uur thuis. Dus toen ging ik 'even' de sleutel halen bij S op zijn werk en heeeeel veel files later was ik uiteindelijk alsnog om zes uur thuis.
Maar het zit er op! Volgende dinsdag weer naar de tandarts (abonnementje heb ik nu...) want dan gewone controle... En daarna nog twee gaatjes vullen.
sinds The Voice vind ik haar zo'n aanstelster. Maarja blijft een lekker ding natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:36 schreef indaha het volgende:
Greys op Boulevard wordt gezegd dat Ilse de Lange naar het songfestival gaat
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:36 schreef indaha het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:45 schreef roos85 het volgende:
Danku Q! Had het even nodig..Nog een van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Albert is er zeker van en heeft rondgebeld dus ik denk wel dat het klopt officieel maakt de tros het 25 november bekendquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Al echt bevestigd enzo, of een gok?
De Ilse de Lange-kloon die een paar jaar geleden meedeed voor Denemarken presteerde ook fantastisch, dus dat wordt een grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooot succesquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:36 schreef indaha het volgende:
Verlinde is een eng nek maar heeft dit wel vaker goed gehad toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Albert is er zeker van en heeft rondgebeld dus ik denk wel dat het klopt officieel maakt de tros het 25 november bekend
Ik vind haar een goede zangeres maar of ze voor het songfestival het beste is weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De Ilse de Lange-kloon die een paar jaar geleden meedeed voor Denemarken presteerde ook fantastisch, dus dat wordt een grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooot succes![]()
Ja en hij maakte ook geen enkel voorbehoud dus hij gaat af als het niet zou kloppenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Verlinde is een eng nek maar heeft dit wel vaker goed gehad toch?
precies!quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja en hij maakte ook geen enkel voorbehoud dus hij gaat af als het niet zou kloppen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Knoblauch was zo schattig! En ik heb ovenwanten van haar gehad, gek wiefVoor als mijn oven het weer doet whoehahahaha! Wat attent! Dankjewel
En heel lief dat je er was!
Briljant he? Ik vond het zo leukquote:
Wisten we van Anouk ook niet zeker, met dat nummer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik vind haar een goede zangeres maar of ze voor het songfestival het beste is weet ik niet.
Ik vind het jammer van de voorrondes dat die er niet zijn .
Gaan we dit jaar allemaal als cowboy en cowgirl verkleed , een hoed heb ik al
Mhihihi, "Mocht ik u slaan, dan komt het iig niet hard aan!"quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Briljant he? Ik vond het zo leuk![]()
En een minuut later moest ik dus met die ovenwanten de behandelkamer in![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |