NIET OPHANGEN!!!!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
Als ik nu ophang kan ik weer opnieuw beginnen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef Greys het volgende:
En Boor loopt er maar doorheen te loeien, ik ben een zenuwinzinking nabij
Q roept gewoon: 'WAAG HET NIET om me in de wacht te...' *insert sky radio-muziekjequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, ik doe het toch goed?Lief van je hoor, maar hoe wilde jij dwars door wachtmuziek heen komen dan? Ik sta in de wacht, daar kan ik niet 'uit' komen.
Oooooh ik dacht dat ze je alweer hadden opgehangenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, ik doe het toch goed?Lief van je hoor, maar hoe wilde jij dwars door wachtmuziek heen komen dan? Ik sta in de wacht, daar kan ik niet 'uit' komen.
Ja daar was ik ook net achterquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou jaaaa, wat stom... die kan je toch gewoon op internet bestellen?
Dat heb ik dus 3x gehad he. Bij het ziekenhuis hier. De 4de keer was ik er helemaal klaar mee en ben ik heen gestampt naar de baliequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Q roept gewoon: 'WAAG HET NIET om me in de wacht te...' *insert sky radio-muziekje
Doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:07 schreef Candaasje het volgende:
Toch ook even snel klagen; krijg net een mailtje van studielink, dat mijn verzoek tot uitschrijven pas behandeld kan worden als ze een getuigschrift (diploma) hebben ontvangen.....
En dat diploma is natuurlijk wel aangevraagd, en is onderweg, maar dit betekent dus weer een maand extra betalen voor een schooljaar dat ik niet volg....
*Gaat er maar even snel een mail achteraan sturen*
Ik had er even overheen gelezen, maar is er al nieuws van je schoonvader? Hopelijk komt het goed!quote:
SCHORRIEMORRIE!quote:
Maar dan word je toch uitgeschreven per afstudeerdatum als op of voor die dag je uitschrijving is gedaan? Bij ons wel, althans.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:07 schreef Candaasje het volgende:
En dat diploma is natuurlijk wel aangevraagd, en is onderweg, maar dit betekent dus weer een maand extra betalen voor een schooljaar dat ik niet volg....*Gaat er maar even snel een mail achteraan sturen*
Maar je bent er mee bezig dus, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
SCHORRIEMORRIE!
Wel fijn, heb al van een aantal collega's wat steunbetuigingen gehad, helaas gaan ze nu ook allemaal vragen hoe, wat en waarom, ga dat nog maar even voor me houden denk ik.
Nog geen nieuwsquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had er even overheen gelezen, maar is er al nieuws van je schoonvader? Hopelijk komt het goed!
Ja, en ik merk nu al hoe een hekel ik aan wachten heb. Ook al is het pas een paar dagen geleden, het duurt me nu al te lang. Zit ook nog op reactie van werkgever te wachten, ben benieuwd wanneer dat komt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar je bent er mee bezig dus, ik ben benieuwd
Paar topics maarquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij moet ik even terug gaan lezen.
Komen gipsplaten tegenaan met isolatie wol, de muren worden gestuukt en gewit en dan komt er een 1 pers bed een tv en allemaal nintendo'squote:
Zou dat zo zijn? Ze hebben in het mailtje erover dat ze het pas kunnen verwerken als ze dat diploma hebben. Maar als ze met terugwerkende kracht terugbetalen vind ik het ook prima.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan word je toch uitgeschreven per afstudeerdatum als op of voor die dag je uitschrijving is gedaan? Bij ons wel, althans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |