SPOILER: Oud Nieuws en geruchtenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBOX360 versie
XBOX One Versie
Wat nu inmiddels bekend is gemaakt is dat Ghosts op 720p zal draaien ondanks IW eerder aangaf dat het ook op 1080p zou draaien.
PS3 Versie
PS4 Versie
PC Versie
Inmiddels zijn de minimum specificaties bekend en (schrik niet) die liggen best hoog.
CPU: Intel® Core 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom X3 8750 2.4 GHZ or better
Memory: 6 GB RAM
Hard Disk Space: 40 GB
Video: NVIDIA® GeForce® GTS 450 / ATI® Radeon HD 5870 or better
Sound: DirectX compatible sound card
DirectX®: DirectX® 11
Internet: Broadband Internet connection for Steam and Online Multiplayer.
Zoals te zien in onderdstaande afbeelding van PalmRoyale start de game niet op als je PC niet voldoet aan de minimale eisen:
Waar je de game kan kopen dat mag duidelijk zijn zo kun je alleen de key online aanschaffen voor gemiddeld 35 euro (al dan niet met Free Fall bonus) of kun je gewoon het schijfje bemachtigen in de winkel.
De verschillende nachtopeningen zijn door het hele land weer drukbezocht. Zou Call of Duty de verschillende verkooprecords recentelijk gezet door GTAV kunnen verbreken?
FOV (Slider)
Op dit moment is het nog niet bekend of er in Ghosts een FOV slider zit. In andere IW-COD games kon je dit via externe tools aanpassen.
Dedicated servers
Activision heeft aangekondigd dat alle platforms gebruik maken van dedicated servers. Echter is dit niet precies waar veel PC gamers om hebben gevraagd. Zij willen rentable dedicated servers die ze zelf kunnen beheren. Vanuit Infinity Ward is toegezegd dat er gewerkt/gekeken wordt naar het beschikbaar maken van rentable dedicated servers en een server browser post launch.
Wapenlijst
Assault Rifles
• SC-2010
• SA-805
• AK-12
• FAD
• Remington R5
• MSBS
• Honey Badger
• ARX-160
Sub Machine Guns
• Bizon
• CBJ-MS
• Vector CRB
• Vepr
• K7
• MTAR-X
Light Machine Guns
• Ameli
• M27-IAR
• LSAT
• Chain SAW
Shotguns
• Bulldog
• FP6
• MTS-255
• TAC 12 [small]
Sniper Rifles
• USR
• L1155
• Lynx
• VKS
Marksman Rifles
• IA2
• Mk 14 EBR
• MR-28
• SVU Dragunov
Camo's
• Snow
• Brush
• Autumn
• Ocean
• Red
• Scale
• Caustic
• Crocodile
• Green
• Net
• Trail
• Woodland
• Gold
Gametypes
• Blitz
• Cranked
• Domination
• Free-for-All,
• Grind
• Hunted
• Infected
• Kill Confirmed
• Search and Destroy
• Search and Rescue
• Team Deathmatch
Maps
• Chasm
• Flooded
• Free Fall (Pre-order bonus)
• Freight
• Octane
• Overload
• Prison Break
• Seige
• Sovereign
• Stonehaven
• Strikezone
• Stormfront
• Tremor
• Warhawk
• Whiteout
Handige filmpjes met uitleg
Ghosts 101 Episode 2: Best Perk! Must Have for Launch Day (Call of Duty COD Ghost Perks Tips Tricks)quote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Voor de pc spelers onder ons, hier een lijstje met dingen die samen een niet misselijke performance boost geven:
- Zet terrain detail uit. Dit heet ook wel Tesselation en vreet heel wat performance weg. Leuk voor SP, maar killer voor MP.
- Motion Blur e.d kan je ook uitzetten
- Zet de steam overlay uit en/ of ook zo met Fraps
- Start taakbeheer en zet de prio van de game op Normal ipv High. Deze zal samen met terrain detail de meeste impact geven.
[ Bericht 19% gewijzigd door Champy op 06-11-2013 14:39:03 ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Quadcores zijn anders al best oud en ik hoop dat je een goed koelsysteem hebt als je alles hebt overgeclocked..quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:41 schreef HostiHawaii het volgende:
De minimale systeemeisen zijn echt horseshit voor een aangepaste engine van 8 jaar oud.
Durf er vergif op in te nemen dat ik alles op max kan draaien. Zelfs BF3 is veeleisender en die draai ik ook zonder gezeur.
Trouwens, hoog zijn de minimale eisen niet.
Een DUALcore, 8 gb en een GTS450 Nvidia /5870 van ATI
Ik heb:
Quadcore Q6600 (nog steeds een sterke processor) overclocked naar 3Ghz
8Gb
Ati 7850 2GB OC ook overclocked
Als ik BF3 kan draaien op High/Ultra, dan kan CoD:G ook wel.
Duh.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Quadcores zijn anders al best oud en ik hoop dat je een goed koelsysteem hebt als je alles hebt overgeclocked..
Ik pis er altijd overheen om het koel te houdenquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:52 schreef Roces18 het volgende:
ik hoop dat je een goed koelsysteem hebt als je alles hebt overgeclocked..
Pis is ruim 30 graden, niet slim. Tenzij je Dr. Freeze bent.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik pis er altijd overheen om het koel te houden
Ik weet zeker dat ik hem zonder problemen draaiquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:58 schreef HostiHawaii het volgende:
Maargoed, ik draai hem vanavond gewoon zonder problemen denk ik.
xbox?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik hem zonder problemen draai
respect, heb jij mij op psn? (van gta v ? )quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
PS uiteraard. Geen zin in hackers op een xbox
Dat heb ik zeker nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
respect, heb jij mij op psn? (van gta v ? )
Wees blij, je wilt niet weten hoeveel jeugd zit te azen op de tassen van de postbode bij grote releases. Had een keertje 15 bol.com pakketjes, 9 gejat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:01 schreef over_hedge het volgende:
Kut media markt stuurt hem als een pakket inplaats gewoon in mijn brievenbus te doen.![]()
Ohquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wees blij, je wilt niet weten hoeveel jeugd zit te azen op de tassen van de postbode bij grote releases. Had een keertje 15 bol.com pakketjes, 9 gejat.
Ik had een keer via CDWOW , lang geleden COD besteld en toen kreeg ik nog iets van 10 extra CODs er aan vast geplakt die van andere mensen warenquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wees blij, je wilt niet weten hoeveel jeugd zit te azen op de tassen van de postbode bij grote releases. Had een keertje 15 bol.com pakketjes, 9 gejat.
Zoals een echte fokker.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook al niet. Speel niet met 'vreemde'
Knal alleen met wat vrienden of alleen
Hoe maak je nieuwe vrienden dan? Juist......quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook al niet. Speel niet met 'vreemde'
Knal alleen met wat vrienden of alleen
Zit meestal in een party als de tijden matchenquote:
Sorry, autist ik heb Real life friends.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:06 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Hoe maak je nieuwe vrienden dan? Juist......
Ik speel cod eigenlijk ook bijna nooit alleen. Behalve de eerste paar weken misschien.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit meestal in een party als de tijden matchen
Wat in toenemende mate een uitdaging is.
CoD heb ik ook niet omdat het zo een geweldig spel is maar omdat het leuk is om met vrienden te doen
Same. In het begin is het entousiasme er iets meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik speel cod eigenlijk ook bijna nooit alleen. Behalve de eerste paar weken misschien.
Jij speelt op console gok ik? Ik had toendertijd Black Ops 1 gekocht voor de PS3, maar het leek alsof iemand er met een pot vaseline overheen gegaan was.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:15 schreef eight het volgende:
Enkele uren gespeeld nu. Grafisch wederom erg teleurstellend, ik vind 'm een klein beetje mooier dan Blackops 2,vooral dankzij de groots opgezette gebieden en de lichtinval. Dit laatste is wel sfeervol maar ook heel nep en onrealistisch. Battlefield 4 is grafisch stukken mooier, bij COD zit er een waas overheen waardoor het beeld niet scherp is.
Gameplay is vermakelijk, beter dan BO. Op normaal moeilijkheidsgraad is de SP veel te gemakkelijk.
Oke top, wil je me even toevoegen dan O_Roces . En weet je een tijdstip?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:07 schreef over_hedge het volgende:
Roces18, ik ga vanaaf met 3 vrienden knallen. Je mag wel mee doen als je wilt.
Geen idee hoe laat. Iedereen werkt. Dus zal na het eten worden dus uur of 7. Spelen 2 mee die het wel goed kunnen. (en ik zelf ook wel al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oke top, wil je me even toevoegen dan O_Roces . En weet je een tijdstip?
op de PS3 idd. Het beeld is gewoon weer niet scherp.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:21 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Jij speelt op console gok ik? Ik had toendertijd Black Ops 1 gekocht voor de PS3, maar het leek alsof iemand er met een pot vaseline overheen gegaan was.
Ok, ik ben geen noob maar heb de vorige COD overgeslagen te futuristisch , dus we zullen zien wat ik er nog van bak. (anderen wel allemaal prestige)quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat. Iedereen werkt. Dus zal na het eten worden dus uur of 7. Spelen 3 mee die het wel goed kunnen. (de vorige delen dan, bij nieuw deel is het altijd maar weer de vraag) en 1 noobMaarja die speelt wel weer objectief dus ook wel handig om er bij te hebben. En denk dat we vooral domination zullen spelen.
Figures...quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:32 schreef eight het volgende:
[..]
op de PS3 idd. Het beeld is gewoon weer niet scherp.
Nou dan heb je weinig gemistquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ok, ik ben geen noob maar heb de vorige COD overgeslagen te futuristisch , dus we zullen zien wat ik er nog van bak. (anderen wel allemaal prestige)
NIETUS!!!! BO2 is een hartstikke coole game!quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan heb je weinig gemistbo2 was maar kut. Sowieso speelt ghost meer als mw3
Als dat dezelfde lag problemen heeft ligt die binnen een maand in de prullenbak. Dat niet nog een keer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan heb je weinig gemistbo2 was maar kut. Sowieso speelt ghost meer als mw3
Om de eerste avond niet te kunnen spelen omdat het network overbelast is zoals elk jaar?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:04 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb net geregeld dat ik van af 12 uur thuis werk.
Vanaf 12 uur thuis werk! Niet gamen hé.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:04 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb net geregeld dat ik van af 12 uur thuis werk.
Nog nooit last van gehad. Heb atijd gewoon kunnen spelen de eerste dag.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om de eerste avond niet te kunnen spelen omdat het network overbelast is zoals elk jaar?
Ik moet nog wat 3d renders maken. Mooie is dat als mijn laptop aan het renderen ik toch niks anders kan, dus dan kan ik mooi spelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Vanaf 12 uur thuis werk! Niet gamen hé.
Ik zit lekker mijn hausaufgaben zu machen en wachten totdat die sletterige postbode komt.
Is er bij de next gen versie welquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:08 schreef HeaN82 het volgende:
Prima spel, maar ik mis wel de Ground War modus....
Ik nog nooit in de avond volgens mij. Als de VS eenmaal online kwamen....quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad. Heb atijd gewoon kunnen spelen de eerste dag.
[..]
Ik moet nog wat 3d renders maken. Mooie is dat als mijn laptop aan het renderen ik toch niks anders kan, dus dan kan ik mooi spelen.
Ground War zit erin hoor. (Pc en nextgen)quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:08 schreef HeaN82 het volgende:
Prima spel, maar ik mis wel de Ground War modus....
Maak dan ff helemaal nieuwe OPquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:17 schreef 2Happy4U het volgende:
http://uk.ign.com/articles/2013/11/05/call-of-duty-ghosts-review
ACHT
PUNT
ACHT
HET IS VOORBIJ, CALL OF DOGGY IS AFGELOPEN
Pure aids op current gen dusquote:So far I’ve tested the Xbox 360, PlayStation 3, and PlayStation 4 versions.The biggest variations between platforms falls upon visuals and player counts. On the current-gen versions Ghosts looks nearly identical, though I did encounter occasional framerate issues during the single-player campaign on PS3 and PS4.
It’s difficult to appreciate the variation between current-gen and next-gen in TV commercials or a browser window, but up close and personal, the difference is drastic. Whereas the current-gen versions look muddy with blotchy textures, characters, weapon models, and environments are presented in vivid detail on PlayStation 4. The Call of Duty engine fares surprisingly well on next-gen, but even then Ghosts lacks a lot of the added atmospheric effects and visual panache that makes competing games look so realistic. I’m eager to see what a future Call of Duty looks like when maintaining 60 frames-per-second on current-gen is no longer a concern.
Of gewoon zoals je kan verwachten van devices die zo oud zijn?quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:33 schreef over_hedge het volgende:
Over een maandje speel ik hem ook lekker op de ps4
DLC niggaaaaaquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:37 schreef Roypsv het volgende:
nou het is nog wel uitvinden welke gun het fijnst is. en ik snap niet dat ze demolition eruit hebben gehaald
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:33 schreef over_hedge het volgende:
Over een maandje speel ik hem ook lekker op de ps4
Gaat nog leuk worden dan.twitter:GKJJ twitterde op dinsdag 05-11-2013 om 11:36:33Eerste berichten dat PS4-versie Ghosts last heeft van framerate in MP (als hectisch wordt) druppelen binnen. Blijft interessante discussie 1 reageer retweet
Tenzij ze het oplossen. De PS4 is er toch nog nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:41 schreef Lamabal het volgende:
[..]Gaat nog leuk worden dan.twitter:GKJJ twitterde op dinsdag 05-11-2013 om 11:36:33Eerste berichten dat PS4-versie Ghosts last heeft van framerate in MP (als hectisch wordt) druppelen binnen. Blijft interessante discussie 1 reageer retweet
Nee. Battlefield is mooi, last of us is schitterend etc. De belofte dat dit spel er het maximale uit de huidige consoles zou worden gehaald blijkt totaal niet te kloppenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of gewoon zoals je kan verwachten van devices die zo oud zijn?
Het nadeel van consoles. Graphics. Te duur om het als beste te doen. Te oud om het nog steeds goed te doen.
Het blijft behelpen op graphics. De graphic hoeren moeten dus ook naar de PC
Dat is het wel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:56 schreef Roces18 het volgende:
Zolang Ghosts er maar even goed of mooier uitziet als MW3 vind ik alles best! Gaat uiteindelijk toch meer om gameplay dan graphics.
Oh beter, die bol.com liet het zo overkomen dat het er niet bij zatquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:28 schreef HostiHawaii het volgende:
Ow btw, Freefall zit bij elk 1st batch exemplaar.Het is geen pre-order exclusive.
Het staat zelfs geprint op de voor -en achterkant.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oh beter, die bol.com liet het zo overkomen dat het er niet bij zat
heb nog geen lag gehad. speelt lekker solid. moet wel wennen aan de maps..quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:35 schreef prefix1 het volgende:
zijn er mensjes aan het knalle op ps3? hoe is ie en is het internet goed geen laggy shit etc net zoals bij gta ?!
nee geen alien shitquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:36 schreef prefix1 het volgende:
maps ok btw goed? of is het allemaal van die alien/space troep achtigebende
Daarom hier: http://www.onlinekeystore(...)ts-CD-KEY-STEAM.htmlquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:25 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik dacht gisteren "Ik koop hem wel op Steam".
Zag de prijs, keek zo:
[ afbeelding ]
En besloten hem maar bij Dixons / Intertoys te halen..
60 euro voor een digitale versie, idioten.
42 euro!? Ik heb 3 euro meer betaald, maar dan wel een fysiek exemplaar die mooi staat naast MW1,2,3, BO en BO2.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Daarom hier: http://www.onlinekeystore(...)ts-CD-KEY-STEAM.html
Gewoon een betrouwbare shop waar ik al veel games heb gekocht. Nooit problemen mee gehad
Steam is alleen maar goed als ze sales hebben, maar anders koop ik daar ook nooit games.
Eerste indruk: Wennen! Je gaat inderdaad vrij snel dood, op streams die ik zag leek het wel mee te vallen maar niet dus.. Maar ook dat is wennen, het gaat na een paar games inmiddels al veel beter.. Nog geen enkel moment last gehad van lag/hostmigration/lost connection blablabla..quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:35 schreef prefix1 het volgende:
zijn er mensjes aan het knalle op ps3? hoe is ie en is het internet goed geen laggy shit etc net zoals bij gta ?!
Federation Day Micro DLC packquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:42 schreef Roces18 het volgende:
Heb net codes gekregen van bol.com voor ;
Federation Day, No Man's Land en In To The Deep
Weet iemand wat dit inhoudt? Zal zo wel even googlen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:45 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat zijn items voor je Avatar op de 360. Met een Ps3 heb je er geen flikker aan.
Je kan eerst 2 kleine missile afschieten. En de 3e bestuur je gewoon zoals een predator missilequote:Op dinsdag 5 november 2013 12:44 schreef Timmos het volgende:
[..]
Eerste indruk: Wennen! Je gaat inderdaad vrij snel dood, op streams die ik zag leek het wel mee te vallen maar niet dus.. Maar ook dat is wennen, het gaat na een paar games inmiddels al veel beter.. Nog geen enkel moment last gehad van lag/hostmigration/lost connection blablabla..
Wat ik wel kan aanraden is om als je gaat beginnen, de class te kiezen waarmee je Dead Silence unlocked, die met de Honeybadge ofzo.. Voetstappen zijn echt hard en goed te horen anders..
Ik gebruik nu de AK-12 met red dot en silencer, is tot nu toe ook zeer aan te raden.. Streaks zijn SAT COM, Guard Dog en Trinity Rocket.. Van die TR snap ik nog niet veel, een gecompliceerde predator missile ofzo haha.. Je hond slaat aan als er mensen in de buurt zijn, heeft al een paar keer mijn leven gered, evenals de hond die al een paar keer toegehapt heeft als iemand mij wou gaan schieten..
Vooralsnog alleen maar domination gespeeld om de maps een beetje te leren.. De comments die ik voorbij zie komen is dat Search and Rescue/Destroy nog steeds de leukste/beste gamemode blijkt te zijn op deze maps.. De maps zijn wat anders dan ik gewend ben maar durf en verder nog niet veel over te zeggen eigenlijk..
Post ge-edit. Check het.quote:
Ja wat moet ik met avatar rommel, ben geen 10 jarige kindquote:
Dacht zoiets al.. Heb 'm nu 1 keer gebruikt maar nog even uitvogelen hoe die nou precies en het beste werkt..quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je kan eerst 2 kleine missile afschieten. En de 3e bestuur je gewoon zoals een predator missile
Die double XP is wel sjiek hendig voor snel levelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja wat moet ik met avatar rommel, ben geen 10 jarige kind
Een vraagje. Als ik bovenstaande koop en de game download via de piratenbaai, zou het dan werken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Gewoon een betrouwbare shop waar ik al veel games heb gekocht. Nooit problemen mee gehad
Steam is alleen maar goed als ze sales hebben, maar anders koop ik daar ook nooit games.
Ze sturen je een key op via mail, die key vul je in bij Steam en dan heb je het spel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:00 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Een vraagje. Als ik bovenstaande koop en de game download via de piratenbaai, zou het dan werken?
EDIT: of hoe werkt dit precies? je krijgt een key en dat vul je in steam en dan download die?
Ah ok. Bedanktquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze sturen je een key op via mail, die key vul je in bij Steam en dan heb je het spel.
Dit iddquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze sturen je een key op via mail, die key vul je in bij Steam en dan heb je het spel.
Consoles current gen kunnen het niet aan. PC en nextgen hebben wel Ground war.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:12 schreef Roypsv het volgende:
waarom hebben ze toch groundwar en demolition weggehaald. weet iemand daar meer over?
En HeadQuartersquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:12 schreef Roypsv het volgende:
waarom hebben ze toch groundwar en demolition weggehaald. weet iemand daar meer over?
wat is dat voor een onzin ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:13 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Consoles current gen kunnen het niet aan. PC en nextgen hebben wel Ground war.
Feit, anders hadden ze het er niet uitgehaald he?quote:
bron?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:20 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Feit, anders hadden ze het er niet uitgehaald he?
Volgens mij is dat niet zo. Dus we kunnen de reguliere S&D ook niet meer aan? Nee, dat hebben ze aangepast om het sneller te maken ipv iedereen die loopt te campen. (Maar dat is ook de charme ervan vond ik altijd)quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:20 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Feit, anders hadden ze het er niet uitgehaald he?
Ik denk eerder dat ground war weg is om de impact tot een minimum te beperken. Engine is ook zwaarder dit keer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo. Dus we kunnen de reguliere S&D ook niet meer aan? Nee, dat hebben ze aangepast om het sneller te maken ipv iedereen die loopt te campen. (Maar dat is ook de charme ervan vond ik altijd)
Dikgedrukte is waar ja. Goed uitgewerkt in dit geval.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:44 schreef Timmos het volgende:
[..]
Eerste indruk: Wennen! Je gaat inderdaad vrij snel dood, op streams die ik zag leek het wel mee te vallen maar niet dus.. Maar ook dat is wennen, het gaat na een paar games inmiddels al veel beter.. Nog geen enkel moment last gehad van lag/hostmigration/lost connection blablabla..
Wat ik wel kan aanraden is om als je gaat beginnen, de class te kiezen waarmee je Dead Silence unlocked, die met de Honeybadge ofzo.. Voetstappen zijn echt hard en goed te horen anders..
Ik gebruik nu de AK-12 met red dot en silencer, is tot nu toe ook zeer aan te raden.. Streaks zijn SAT COM, Guard Dog en Trinity Rocket.. Van die TR snap ik nog niet veel, een gecompliceerde predator missile ofzo haha.. Je hond slaat aan als er mensen in de buurt zijn, heeft al een paar keer mijn leven gered, evenals de hond die al een paar keer toegehapt heeft als iemand mij wou gaan schieten..
Vooralsnog alleen maar domination gespeeld om de maps een beetje te leren.. De comments die ik voorbij zie komen is dat Search and Rescue/Destroy nog steeds de leukste/beste gamemode blijkt te zijn op deze maps.. De maps zijn wat anders dan ik gewend ben maar durf en verder nog niet veel over te zeggen eigenlijk..
Dit werkt direct neem ik aan? Thnx voor de tip, bestel ik hem direct.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
yep, heb ik hem ook weg. Duurt paar minuten na de iDeal betaling, maar komt vanzelf tussen je "My Games" te staan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit werkt direct neem ik aan? Thnx voor de tip, bestel ik hem direct.
Dat is een beetje het idee van veteran uiteraardquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ze mogen wel meer checkpoints zetten als je SP op Veteran speelt.
"Veteran"quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een beetje het idee van veteran uiteraard
Moet het spel ook nog voor je mikken en schieten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
"Veteran"
Zo moeilijk is het niet, alleen domper als je een area met veel man neerhaalt en daarna een stuk verder doodgaat dat je dan het hele stuk weer opnieuw moet doen. Waarom niet gewoon een checkpoint na die area ipv ervoor...
Zou wel chill zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet het spel ook nog voor je mikken en schieten?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:35 schreef over_hedge het volgende:
eerste potje 17-8. Goed begindie hond is wel grappig
Lijkt wel veel op BF4.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon beetje grinden dan is de campaign misschien nog leuk
Welke cod heeft geen korte campaign..quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die campaign was ook best aardig wel kort
Is ook zo maar je mag toch wel iets meer verwachten dan 6 uurtjesquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Welke cod heeft geen korte campaign..
Natuuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook zo maar je mag toch wel iets meer verwachten dan 6 uurtjes
Zoals altijd in het scherm en dan kruisje?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:36 schreef over_hedge het volgende:
Hoe de fuck mute je mensen als je al in game zit?
Meer dan genoeg als het alleen maar op de MP draait.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook zo maar je mag toch wel iets meer verwachten dan 6 uurtjes
Als het alleen om de MP draait waarom dan SP erin doen? Steek die resources dan in MPquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Meer dan genoeg als het alleen maar op de MP draait.
illuminati regels.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het alleen om de MP draait waarom dan SP erin doen? Steek die resources dan in MP
Thnx maar ik kan de game niet spelen, er is geen support voor EyeFinity, onbegrijpelijk. Alle (grote) games supporten EyeFinity behalve de CoD serie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
yep, heb ik hem ook weg. Duurt paar minuten na de iDeal betaling, maar komt vanzelf tussen je "My Games" te staan.
Ook na activatie in Steam, moest ik Steam herstarten, voordat die daar zichtbaar werd
ja niet dusquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoals altijd in het scherm en dan kruisje?
Thank god!quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:38 schreef Timmos het volgende:
Via start.. De mute instellingen blijven dan wel zo tot je het zelf weer veranderd.. Veranderd niet per lobby ..
Inderdaad, dit is toch wel zo ongelooflijk matig. Zit je weer naar die scheldende pubers te luisteren...quote:
Mwa.. Begon me in BO2 echt te ergeren dat je net alles gemute heb en er weer kids binnen komen die alles bij elkaar schreeuwen en je gaat net in de game..quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Thank god!![]()
Al hadden ze dat best ook een pref kunnen maken en per lobby mogelijkheid tot aanpassen.
Het irritante was voor mij dat ik elk potje Mute al except friends moest aanklikken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:54 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mwa.. Begon me in BO2 echt te ergeren dat je net alles gemute heb en er weer kids binnen komen die alles bij elkaar schreeuwen en je gaat net in de game..
Je hebt ook de optie mute all except friends.. Of dat ook party is weet ik niet..
Een illigale ramfix jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:17 schreef HostiHawaii het volgende:
Morgen is er al een ramfix voor MP, let maar op. Voor SP is die er al.
Krijg je niet, er word niks geinjecteerd of wat dan ook. Het is geen FOV changer of sweetfx of wat dan ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:18 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Een illigale ramfix jaik ga geen risico lopen op een VAC ban.. dan wacht ik wel even die 1 a 2 weken
Ach ik neem geen enkel risico, vriend van me is 2 keer ONTERECHT gebanned van mw3 , hij deed werkelijk niks mis, dus ik ga nergens aan rommelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Krijg je niet, er word niks geinjecteerd of wat dan ook. Het is geen FOV changer of sweetfx of wat dan ook.
Snap ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:21 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ach ik neem geen enkel risico, vriend van me is 2 keer ONTERECHT gebanned van mw3 , hij deed werkelijk niks mis, dus ik ga nergens aan rommelen
de maps zijn zo gemaakt dat je de enemy veel moeilijker zietquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:35 schreef Blester het volgende:
Ik vind de maps veel te groot geworden, veel te veel de Battlefield 4 kant op. COD moet begrijpen dat zulke enorme maps gewoon niet te doen zijn met zo weinig spelers.
Verder vind ik het spawnen vreemd in elkaar zitten, misschien nog een logica die ik daarachter moet ontdekken.
Squads vs squads mode is mij nog niet helemaal bekend, als je dat online doet lijkt het me een gewone match, maar wellicht leuk om met een groep/clan te spelen inderdaad.
Grafisch wel weer flinke verbeteringen te zien, enorm mooie maps, dat dan weer wel.
Nu maar eens Extinction proberen, ben benieuwd!
Tellen die mee met je overall multiplayer xp?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:51 schreef Blester het volgende:
Jezus, Extinction is wel vet zeg. Niet echt ver gekomen helaas (weet overigens niet tot hoever het doorgaat), 20.000 punten.
Nee, meen van niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Tellen die mee met je overall multiplayer xp?
je zit daarvoor in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:19 schreef -Remy het volgende:
Iemand enig idee hoe je een gender kan changen? Heb de keuze niet gehad helaas:-(
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je zit daarvoor in het verkeerde topic
Idd. Als je met een vast groepje speelt, die je kent en die op elkaar ingespeeld zijn, is dat top.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat gebeurt enkel wanneer je met mensen speelt die je kent, ook in BF
Spawns geen last van.. De hond ook niet, long range is ie goed te killen, shortrange wat minder.. Maar veel heeft ie niet nodig om dood te gaan..quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:13 schreef DrMarten het volgende:
Die hond is enorm overpowered. Rent dwars door je schoten heen
De spawns....... ik dacht dat de spawns in BO2 kut waren, maar ghost is even zo niet meer dramatisch.
Geen last van de spawns? Ik heb nu al een keer of 15 gehad dat ik vlak achter iemand spawnde of dat ik zelf binnen 2 seconden na spawnen weer dood was omdat er net iemand me zowat zag spawnen, Lijkt Hijacked welquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Spawns geen last van.. De hond ook niet, long range is ie goed te killen, shortrange wat minder.. Maar veel heeft ie niet nodig om dood te gaan..
nergens last van hieroquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen last van de spawns? Ik heb nu al een keer of 15 gehad dat ik vlak achter iemand spawnde of dat ik zelf binnen 2 seconden na spawnen weer dood was omdat er net iemand me zowat zag spawnen, Lijkt Hijacked wel
Ligt misschien aan de modus die je speelt? Ik speel TDM en heb er ook gigantisch veel last van.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen last van de spawns? Ik heb nu al een keer of 15 gehad dat ik vlak achter iemand spawnde of dat ik zelf binnen 2 seconden na spawnen weer dood was omdat er net iemand me zowat zag spawnen, Lijkt Hijacked wel
kill confirmed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ligt misschien aan de modus die je speelt? Ik speel TDM en heb er ook gigantisch veel last van.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ligt misschien aan de modus die je speelt? Ik speel TDM en heb er ook gigantisch veel last van.
ja denk dan dat je iets moet spelen met een objective, ik speel domination. omdat ze godverdomme demolition eruit hebben gehaaldquote:
http://community.callofduty.com/thread/200789999quote:
BO2 sp ben ik op een gegeven moment ook afgehaakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:13 schreef DrMarten het volgende:
Zo ook maar eens verder met single player. Vannacht klein beetje gespeeld en ik vind hem nu al tof. BO2 heb ik nog steeds niet uitgespeeld omdat ik die gewoon kut vond en geen zin had om me daar doorheen te werken, maar heb nu gewoon zin om weer verder te gaan met de single player
Mwah, maar vergelijk Chasm bijvoorbeeld eens met Nuketown, dan zijn ze imo toch wel een hele andere (verkeerde) weg in geslagen. De map Chasm is ongeveer 30 keer zo groot als Nuketown. Verder mis ik sowieso close-combat maps, iets waar ik altijd fan van ben. Freefall is 'redelijk' close-combat maar dat is dan ook de enige.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit spel krijgt nu al meer shit dan MW3 en BO2 bij release![]()
![]()
![]()
COD leent zich niet voor hele grote mappen tenzij ze 12 v 12 gaan doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:15 schreef Blester het volgende:
[..]
Mwah, maar vergelijk Chasm bijvoorbeeld eens met Nuketown, dan zijn ze imo toch wel een hele andere (verkeerde) weg in geslagen. De map Chasm is ongeveer 30 keer zo groot als Nuketown. Verder mis ik sowieso close-combat maps, iets waar ik altijd fan van ben. Freefall is 'redelijk' close-combat maar dat is dan ook de enige.
Het spel is 12 uur oud.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:19 schreef gniffie het volgende:
Gebruikt er iemand überhaupt nog een smg of zelfs een shotgun in dit deel?
denk dat je in de war bent met battlefiedquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:25 schreef Roces18 het volgende:
Ik dacht dat COD ook mappen had waarbij dingen in elkaar storten? Tot zover zie ik alleen deurtjes die je open en dicht kunt doen maar dat had je in MW3 al. Wat ik toch niet heb gemist is al die tering kinderen op die voice chatEn je kan alleen iedereen muten of niemand, wie verzint dat soort onzin toch
neeee. ik zag duidelijk een trailer van hun waarbij iets in elkaar stortte en toen zei iedereen, dat is gejat van battlefield.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
denk dat je in de war bent met battlefied
is alleen next gen geloof ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
neeee. ik zag duidelijk een trailer van hun waarbij iets in elkaar stortte en toen zei iedereen, dat is gejat van battlefield.
Als ik ergens een hekel aan had waren het Nuketown en Hijacked wel. De manier waarop despawns regelmatig omwisselden op die maps was om te huilen. Maar aan de stemrondes te zien was ik altijd de enige die er een hekel aan had, want ze werden altijd gekozen door het merendeel van de lobby. Verder had ik niks te klagen over BO2.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:15 schreef Blester het volgende:
[..]
Mwah, maar vergelijk Chasm bijvoorbeeld eens met Nuketown, dan zijn ze imo toch wel een hele andere (verkeerde) weg in geslagen. De map Chasm is ongeveer 30 keer zo groot als Nuketown. Verder mis ik sowieso close-combat maps, iets waar ik altijd fan van ben. Freefall is 'redelijk' close-combat maar dat is dan ook de enige.
Wastelandquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:45 schreef IPA het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan had waren het Nuketown en Hijacked wel. De manier waarop despawns regelmatig omwisselden op die maps was om te huilen. Maar aan de stemrondes te zien was ik altijd de enige die er een hekel aan had, want ze werden altijd gekozen door het merendeel van de lobby. Verder had ik niks te klagen over BO2.
De maps in Ghost doen me weer een beetje denken aan maps als Wasteland van MW2. Ik vind het wel leuk die grotere omgevingen.
Wasteland was wel cool. lekker met de sniper en silencer (vooral S&D). Die mappen hier zijn echt drie keer kak, en ik ben FreeFall nog niet tegengekomen. Moet ik hiervoor iets downloaden oid?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wasteland
Instant nuke met een thermal sniper
Was toch wel te counteren? Ik heb er iig nooit een nuke mee of tegen gehad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wasteland
Instant nuke met een thermal sniper
Je kon er persoonlijk aan doen maar je moest niet verwachten dat je rest van je team zo slim was om coldblooded te nemen. Dat was de simpelste map om nukes te halen wist eigenlijk al bijna zeker dat het ging lukken iedere keer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:02 schreef IPA het volgende:
[..]
Was toch wel te counteren? Ik heb er iig nooit een nuke mee of tegen gehad.
Lekker streakje idd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:20 schreef Blester het volgende:
Maniac is wel best gaafNet 25 kills met die maniac gehaald.
Had je serieus iets anders verwacht dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:45 schreef Roces18 het volgende:
vind multiplayer wel zwaar tegen vallen. Mappen zijn soms te groot en super saai, alsof het in tien seconden is verzonnen. Kleuren kloppen voor geen meter vaak net zoals in de vorige COD. En die game modesJezus, er zit niets bijzonders tussen zeg. Faal... gelukkig is er nog wel co-op en extinction
Mother of all bombs (25 kills met gun only volgens mij)quote:Op woensdag 6 november 2013 00:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat ik overigens wel tof vond was dat ik bij 1v1 tegen een maat in de map van dat football stadium een MOAB kreeg (of in ieder geval iets heeeel erg lomps) en dat die de hele map veranderde, dat vond ik toch wel heel erg vet
Ja ik weet wat een MOAB isquote:Op woensdag 6 november 2013 00:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Mother of all bombs (25 kills met gun only volgens mij)
weet niet eens of die er wel inzit, ze hebben demolition erook uit gehaald die flikkersquote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een MOAB is
Ik weet alleen niet of dat ook zo in deze COD zo heet
Nouja, zoals ik zeg kreeg ik dus een bomb die de gehele map naar de tering hielpquote:Op woensdag 6 november 2013 00:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
weet niet eens of die er wel inzit, ze hebben demolition erook uit gehaald die flikkers
kem strikequote:Op woensdag 6 november 2013 00:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nouja, zoals ik zeg kreeg ik dus een bomb die de gehele map naar de tering hielp
Zitten wel paar grote aids maps tussenquote:Op woensdag 6 november 2013 01:07 schreef SoldMayor het volgende:
Beste COD in jaren.
De Maps zijn bijna allemaal tof, geen killstreaks die te overpowered zijn.
Het schieten voelt echt goed aan. Amper lag of andere shit.
MW3 en BO2 zijn echt aids vergeleken bij Ghosts.
Nou, nou, nou overdrijven is ook een vak. BO 1 blijft tot nu toe de beste vind ik, maar dat kan nog veranderen.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:07 schreef SoldMayor het volgende:
Beste COD in jaren.
quote:
Dit staat in de multiplayer CFG, zou er dan toch een server browser komen of is dit gewoon niet weggehaald, zie "CoD4Host"quote:seta ui_browserFriendlyfire "-1"
seta ui_browserKillcam "-1"
seta ui_browserMod "-1"
seta ui_browserShowDedicated "0"
seta ui_browserShowEmpty "1"
seta ui_browserShowFull "1"
seta ui_browserShowPassword "-1"
seta ui_browserShowPure "-1"
seta sv_hostname "CoD4Host"
seta server1 ""
seta server2 ""
seta server3 ""
Staat genoteerd voor over 2 maandenquote:Op woensdag 6 november 2013 01:07 schreef SoldMayor het volgende:
Beste COD in jaren.
Wat ga je halen?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:38 schreef vaagjunior het volgende:
Volgende week vrijdag upgrade kit kopenpc reïnstallen en gaan
Ja die is wel fijn ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef over_hedge het volgende:
Tering wat is die honey badger goed
kan je gewoon veranderen bij je costum optiesquote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja die is wel fijn ja.Zit ik nu trouwens met een vrouwelijk personage opgescheept? Ik kan wel een squad member unlocken, maar dan begin ik weer bij level 1....
Je kan gender aanpassen. En pak, en helm, etc etcquote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja die is wel fijn ja.Zit ik nu trouwens met een vrouwelijk personage opgescheept? Ik kan wel een squad member unlocken, maar dan begin ik weer bij level 1....
Dank.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
kan je gewoon veranderen bij je costum opties
Ook dank.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan gender aanpassen. En pak, en helm, etc etc
Muten gaat gewoon via de start button trouwensquote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
kan je gewoon veranderen bij je costum opties
Ja zag hetquote:Op woensdag 6 november 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Muten gaat gewoon via de start button trouwens
Precies.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja zag hetWerkt wel goed. Blijft tenminste iedereen mute ook als er nieuwe bij komen
AK-12 en MSBS met blue dot en silencerquote:Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef over_hedge het volgende:
Tering wat is die honey badger goed
AK12 speel ik nu ook mee ja!quote:Op woensdag 6 november 2013 13:16 schreef Timmos het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde droeftoeters die in COD topics komen janken he
[..]
AK-12 en MSBS met blue dot en silencer..
is dat een burst wapen?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:16 schreef Timmos het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde droeftoeters die in COD topics komen janken he
[..]
MSBS met blue dot en silencer..
Yup! Werkt wel fijn als je er even mee speelt..quote:
Heb op aanraden alleen de AK-12 en MSBS unlocked, en kan er niet over klagen.. Richting de 2 K/D nu (niet dat dat mijn doel is..) terwijl ik echt heel slecht begon..quote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef Roypsv het volgende:
wat is nou volgens jullie het fijnste wapen? nog steeds een smg?
honey badgerquote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef Roypsv het volgende:
Same. zal wel weer party lag zijn net als in MW3.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:42 schreef over_hedge het volgende:
Wat wel raar is. Als ik in een party speel ga ik veel kutter dan als ik alleen speel
ik wel. maar mijn praat gedeelte van mijn mic is kapot. Dus heb je weinig aanquote:
ah oke nja als je wilt spelen roydewit is mijn psnquote:Op woensdag 6 november 2013 13:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik wel. maar mijn praat gedeelte van mijn mic is kapot. Dus heb je weinig aan
8 core 4,0 ghz nieuw moederbord met 8 GB ramquote:
Waar gaat al dat geld, dat ze elk jaar ontvangen, toch heen?quote:
quote:
1 Verschil. Bij BO was dit op het einde. Bij Ghosts is dit meteen aan het begin van de SP.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waar gaat al dat geld, dat ze elk jaar ontvangen, toch heen?
De goedkoopste shottyquote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef Roypsv het volgende:
Dat is ook cheap.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
1 Verschil. Bij BO was dit op het einde. Bij Ghosts is dit meteen aan het begin van de SP.
Disney doet dit ook al decennia. Niet nu ineens gaan zeuren he?
Hoho je kan nu wel als vrouw spelen en je hebt een hondquote:Op woensdag 6 november 2013 14:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is ook cheap.
Bij cod is het alleen wat sensationeler, omdat het bevestigend werkt voor de stelling dat elke cod gewoon een copy/paste job is.
In de OP gezetquote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Voor de pc spelers onder ons, hier een lijstje met dingen die samen een niet misselijke performance boost geven:
- Zet terrain detail uit. Dit heet ook wel Tesselation en vreet heel wat performance weg. Leuk voor SP, maar killer voor MP.
- Motion Blur e.d kan je ook uitzetten
- Zet de steam overlay uit en/ of ook zo met Fraps
- Start taakbeheer en zet de prio van de game op Normal ipv High. Deze zal samen met terrain detail de meeste impact geven.
Weet niet, heb er pas 4 geprobeerd of zo. Die 10 kills treak gryphon is wel kut is grote maps. Had er maar 3 kills meequote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik vind de killstreaks een beetje tegenvallen.
De logica van deze ontgaat mij volledig.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef HostiHawaii het volgende:
je kan bij processen rechtermuisknop doen op cod en dan prio instellenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:59 schreef eight het volgende:
[..]
De logica van deze ontgaat mij volledig.
Logica niet de uitvoering.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je kan bij processen rechtermuisknop doen op cod en dan prio instellen
nou nou jongen, zorg eens dat je van je maagdelijkheid afkomt gefrustreerde jantjequote:Op woensdag 6 november 2013 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Logica niet de uitvoering.
Jij kan beter terug naar school
Want dat is relevant hoe? En hoe zie je dat ik maagd ben? Want dan moet je ook nog aan de bril.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:14 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nou nou jongen, zorg eens dat je van je maagdelijkheid afkomt gefrustreerde jantje
ja als ze dichtbij je staan heb je geen schijn van kansquote:Op woensdag 6 november 2013 15:23 schreef over_hedge het volgende:
Wel apart dat je in 1x dood bent van een hond die in je arm bijt
Soms zie je campers met een hond. Zitten ze stil in een hoekje. Vergeten ze alleen dat er nog een hond het hoekje uitsteekt.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja als ze dichtbij je staan heb je geen schijn van kans
Zelfs met een Nvidia Titan draait deze game KUTquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:41 schreef HostiHawaii het volgende:
De minimale systeemeisen zijn echt horseshit voor een aangepaste engine van 8 jaar oud.
Durf er vergif op in te nemen dat ik alles op max kan draaien. Zelfs BF3 is veeleisender en die draai ik ook zonder gezeur.
Trouwens, hoog zijn de minimale eisen niet.
Een DUALcore, 8 gb en een GTS450 Nvidia /5870 van ATI
Ik heb:
Quadcore Q6600 (nog steeds een sterke processor) overclocked naar 3Ghz
8Gb
Ati 7850 2GB OC ook overclocked
Als ik BF3 kan draaien op High/Ultra, dan kan CoD:G ook wel.
WOWquote:Op woensdag 6 november 2013 15:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zelfs met een Nvidia Titan draait deze game KUT
Nou dat valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zelfs met een Nvidia Titan draait deze game KUT
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze is ook mooi
Gewoon 1:1
Ultra no way. Zelfs High niet....quote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef Beursaap het volgende:
Ik heb een Nvidia 650M 2 Gb videokaart, is dit goed genoeg om dit spel op ultra/native te spelen met 60 Hz?
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze is ook mooi
Gewoon 1:1
Ja volgens mij wel. Komt er op neer dat je dan je ultieme squad samen kan stellen en dan bij squads zoveel mogelijk winstpartijen kunt boeken.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:01 schreef Blester het volgende:
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je nou precies hebt aan het kopen van een ander karakter? Het kost best veel game points en dan begin je weer bij level 1? Is dat een vervanging van het prestige systeem? Dus dat je elk mannetje naar 70 moet krijgen?
Andere game mode spelen. Bij domination weinig last van. Ja behalve als ze nog maar 1 vlag hebben en je bij die vlag in de buurt loopt. maar dat is dan logisch.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:19 schreef DrMarten het volgende:
Net weer even zitten spelen en op 1 na alle potjes geragequit. De spawns in dit spel zijn echt pure aids. Continu lui die vlak achter me spawnen, naast me spawnen... Ben je een halve minuut aan het rondlopen zonder iemand te tegen te komen op die gare grote kutmaps, spawnt er een in je rug en ben je weer dood...
Hopelijk hebben ze hier snel een fix voor anders ben ik er heel snel klaar mee.
Jep. voordeel is wel dat je level 60 mannetje dus blijft bestaan. Dus als je dan keer geen zin hebt om met je nieuwe poppetje te gaan kan je gewoon nog met die andere gaan die wel al alles unlocked heeftquote:Op woensdag 6 november 2013 17:01 schreef Blester het volgende:
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je nou precies hebt aan het kopen van een ander karakter? Het kost best veel game points en dan begin je weer bij level 1? Is dat een vervanging van het prestige systeem? Dus dat je elk mannetje naar 70 moet krijgen?
maar wat is het voordeel ?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. voordeel is wel dat je level 60 mannetje dus blijft bestaan. Dus als je dan keer geen zin hebt om met je nieuwe poppetje te gaan kan je gewoon nog met die andere gaan die wel al alles unlocked heeft
Niks. is er ooit een voordeel geweest dan voor prestige?quote:
Fame voor de bitchesquote:Op woensdag 6 november 2013 18:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niks. is er ooit een voordeel geweest dan voor prestige?
welke gamemode speel jequote:Op woensdag 6 november 2013 18:46 schreef Blester het volgende:
Ben waarschijnlijk heel snel klaar met dit spel als ze die spawns niet fixen. Een minuut rennen en met geluk maak je wat kills, vervolgens spawnt er iemand op 1 á 2 meter van je en tadaa, dood. Weer een minuut rennen tot je iemand ziet en maar weer hopen dat er niet opeens iemand achter je spawnt
Waar dat spawnen echt erg is, is bij:quote:
ja klopt daarom speel ik alleen gamemodes met bepaalde objectivesquote:Op woensdag 6 november 2013 18:53 schreef Blester het volgende:
[..]
Waar dat spawnen echt erg is, is bij:
- Team Deathmatch
- Cranked
Waar het redelijk erg is:
- Domination
- Free For All
Domination zijn de spawns gewoon goed hoor..quote:Op woensdag 6 november 2013 18:53 schreef Blester het volgende:
[..]
Waar dat spawnen echt erg is, is bij:
- Team Deathmatch
- Cranked
Waar het redelijk erg is:
- Domination
- Free For All
Net nog een rits hele vreemde spawns meegemaakt daar. Ik spawnde gewoon net naast de enemy, gratis kill? Daarna de hele tijd hetzelfde bij mij. Maar zoals aangegeven, bij TD en Cranked nog veel erger.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Domination zijn de spawns gewoon goed hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |