Zitten wel paar grote aids maps tussenquote:Op woensdag 6 november 2013 01:07 schreef SoldMayor het volgende:
Beste COD in jaren.
De Maps zijn bijna allemaal tof, geen killstreaks die te overpowered zijn.
Het schieten voelt echt goed aan. Amper lag of andere shit.
MW3 en BO2 zijn echt aids vergeleken bij Ghosts.
Nou, nou, nou overdrijven is ook een vak. BO 1 blijft tot nu toe de beste vind ik, maar dat kan nog veranderen.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:07 schreef SoldMayor het volgende:
Beste COD in jaren.
quote:
Dit staat in de multiplayer CFG, zou er dan toch een server browser komen of is dit gewoon niet weggehaald, zie "CoD4Host"quote:seta ui_browserFriendlyfire "-1"
seta ui_browserKillcam "-1"
seta ui_browserMod "-1"
seta ui_browserShowDedicated "0"
seta ui_browserShowEmpty "1"
seta ui_browserShowFull "1"
seta ui_browserShowPassword "-1"
seta ui_browserShowPure "-1"
seta sv_hostname "CoD4Host"
seta server1 ""
seta server2 ""
seta server3 ""
Staat genoteerd voor over 2 maandenquote:Op woensdag 6 november 2013 01:07 schreef SoldMayor het volgende:
Beste COD in jaren.
Wat ga je halen?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:38 schreef vaagjunior het volgende:
Volgende week vrijdag upgrade kit kopenpc reïnstallen en gaan
Ja die is wel fijn ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef over_hedge het volgende:
Tering wat is die honey badger goed
kan je gewoon veranderen bij je costum optiesquote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja die is wel fijn ja.Zit ik nu trouwens met een vrouwelijk personage opgescheept? Ik kan wel een squad member unlocken, maar dan begin ik weer bij level 1....
Je kan gender aanpassen. En pak, en helm, etc etcquote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja die is wel fijn ja.Zit ik nu trouwens met een vrouwelijk personage opgescheept? Ik kan wel een squad member unlocken, maar dan begin ik weer bij level 1....
Dank.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
kan je gewoon veranderen bij je costum opties
Ook dank.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan gender aanpassen. En pak, en helm, etc etc
Muten gaat gewoon via de start button trouwensquote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
kan je gewoon veranderen bij je costum opties
Ja zag hetquote:Op woensdag 6 november 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Muten gaat gewoon via de start button trouwens
Precies.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja zag hetWerkt wel goed. Blijft tenminste iedereen mute ook als er nieuwe bij komen
AK-12 en MSBS met blue dot en silencerquote:Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef over_hedge het volgende:
Tering wat is die honey badger goed
AK12 speel ik nu ook mee ja!quote:Op woensdag 6 november 2013 13:16 schreef Timmos het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde droeftoeters die in COD topics komen janken he
[..]
AK-12 en MSBS met blue dot en silencer..
is dat een burst wapen?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:16 schreef Timmos het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde droeftoeters die in COD topics komen janken he
[..]
MSBS met blue dot en silencer..
Yup! Werkt wel fijn als je er even mee speelt..quote:
Heb op aanraden alleen de AK-12 en MSBS unlocked, en kan er niet over klagen.. Richting de 2 K/D nu (niet dat dat mijn doel is..) terwijl ik echt heel slecht begon..quote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef Roypsv het volgende:
wat is nou volgens jullie het fijnste wapen? nog steeds een smg?
honey badgerquote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef Roypsv het volgende:
Same. zal wel weer party lag zijn net als in MW3.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:42 schreef over_hedge het volgende:
Wat wel raar is. Als ik in een party speel ga ik veel kutter dan als ik alleen speel
ik wel. maar mijn praat gedeelte van mijn mic is kapot. Dus heb je weinig aanquote:
ah oke nja als je wilt spelen roydewit is mijn psnquote:Op woensdag 6 november 2013 13:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik wel. maar mijn praat gedeelte van mijn mic is kapot. Dus heb je weinig aan
8 core 4,0 ghz nieuw moederbord met 8 GB ramquote:
Waar gaat al dat geld, dat ze elk jaar ontvangen, toch heen?quote:
quote:
1 Verschil. Bij BO was dit op het einde. Bij Ghosts is dit meteen aan het begin van de SP.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waar gaat al dat geld, dat ze elk jaar ontvangen, toch heen?
De goedkoopste shottyquote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef Roypsv het volgende:
Dat is ook cheap.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
1 Verschil. Bij BO was dit op het einde. Bij Ghosts is dit meteen aan het begin van de SP.
Disney doet dit ook al decennia. Niet nu ineens gaan zeuren he?
Hoho je kan nu wel als vrouw spelen en je hebt een hondquote:Op woensdag 6 november 2013 14:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is ook cheap.
Bij cod is het alleen wat sensationeler, omdat het bevestigend werkt voor de stelling dat elke cod gewoon een copy/paste job is.
In de OP gezetquote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Voor de pc spelers onder ons, hier een lijstje met dingen die samen een niet misselijke performance boost geven:
- Zet terrain detail uit. Dit heet ook wel Tesselation en vreet heel wat performance weg. Leuk voor SP, maar killer voor MP.
- Motion Blur e.d kan je ook uitzetten
- Zet de steam overlay uit en/ of ook zo met Fraps
- Start taakbeheer en zet de prio van de game op Normal ipv High. Deze zal samen met terrain detail de meeste impact geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |