Precies.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja zag hetWerkt wel goed. Blijft tenminste iedereen mute ook als er nieuwe bij komen
AK-12 en MSBS met blue dot en silencerquote:Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef over_hedge het volgende:
Tering wat is die honey badger goed
AK12 speel ik nu ook mee ja!quote:Op woensdag 6 november 2013 13:16 schreef Timmos het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde droeftoeters die in COD topics komen janken he
[..]
AK-12 en MSBS met blue dot en silencer..
is dat een burst wapen?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:16 schreef Timmos het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde droeftoeters die in COD topics komen janken he
[..]
MSBS met blue dot en silencer..
Yup! Werkt wel fijn als je er even mee speelt..quote:
Heb op aanraden alleen de AK-12 en MSBS unlocked, en kan er niet over klagen.. Richting de 2 K/D nu (niet dat dat mijn doel is..) terwijl ik echt heel slecht begon..quote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef Roypsv het volgende:
wat is nou volgens jullie het fijnste wapen? nog steeds een smg?
honey badgerquote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef Roypsv het volgende:
wat is nou volgens jullie het fijnste wapen? nog steeds een smg?
Same. zal wel weer party lag zijn net als in MW3.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:42 schreef over_hedge het volgende:
Wat wel raar is. Als ik in een party speel ga ik veel kutter dan als ik alleen speel
ik wel. maar mijn praat gedeelte van mijn mic is kapot. Dus heb je weinig aanquote:
ah oke nja als je wilt spelen roydewit is mijn psnquote:Op woensdag 6 november 2013 13:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik wel. maar mijn praat gedeelte van mijn mic is kapot. Dus heb je weinig aan
8 core 4,0 ghz nieuw moederbord met 8 GB ramquote:
Waar gaat al dat geld, dat ze elk jaar ontvangen, toch heen?quote:
quote:
1 Verschil. Bij BO was dit op het einde. Bij Ghosts is dit meteen aan het begin van de SP.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waar gaat al dat geld, dat ze elk jaar ontvangen, toch heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |