Had je serieus iets anders verwacht dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:45 schreef Roces18 het volgende:
vind multiplayer wel zwaar tegen vallen. Mappen zijn soms te groot en super saai, alsof het in tien seconden is verzonnen. Kleuren kloppen voor geen meter vaak net zoals in de vorige COD. En die game modesJezus, er zit niets bijzonders tussen zeg. Faal... gelukkig is er nog wel co-op en extinction
Mother of all bombs (25 kills met gun only volgens mij)quote:Op woensdag 6 november 2013 00:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat ik overigens wel tof vond was dat ik bij 1v1 tegen een maat in de map van dat football stadium een MOAB kreeg (of in ieder geval iets heeeel erg lomps) en dat die de hele map veranderde, dat vond ik toch wel heel erg vet
Ja ik weet wat een MOAB isquote:Op woensdag 6 november 2013 00:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Mother of all bombs (25 kills met gun only volgens mij)
weet niet eens of die er wel inzit, ze hebben demolition erook uit gehaald die flikkersquote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een MOAB is
Ik weet alleen niet of dat ook zo in deze COD zo heet
Nouja, zoals ik zeg kreeg ik dus een bomb die de gehele map naar de tering hielpquote:Op woensdag 6 november 2013 00:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
weet niet eens of die er wel inzit, ze hebben demolition erook uit gehaald die flikkers
kem strikequote:Op woensdag 6 november 2013 00:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nouja, zoals ik zeg kreeg ik dus een bomb die de gehele map naar de tering hielp
Zitten wel paar grote aids maps tussenquote:Op woensdag 6 november 2013 01:07 schreef SoldMayor het volgende:
Beste COD in jaren.
De Maps zijn bijna allemaal tof, geen killstreaks die te overpowered zijn.
Het schieten voelt echt goed aan. Amper lag of andere shit.
MW3 en BO2 zijn echt aids vergeleken bij Ghosts.
Nou, nou, nou overdrijven is ook een vak. BO 1 blijft tot nu toe de beste vind ik, maar dat kan nog veranderen.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:07 schreef SoldMayor het volgende:
Beste COD in jaren.
quote:
Dit staat in de multiplayer CFG, zou er dan toch een server browser komen of is dit gewoon niet weggehaald, zie "CoD4Host"quote:seta ui_browserFriendlyfire "-1"
seta ui_browserKillcam "-1"
seta ui_browserMod "-1"
seta ui_browserShowDedicated "0"
seta ui_browserShowEmpty "1"
seta ui_browserShowFull "1"
seta ui_browserShowPassword "-1"
seta ui_browserShowPure "-1"
seta sv_hostname "CoD4Host"
seta server1 ""
seta server2 ""
seta server3 ""
Staat genoteerd voor over 2 maandenquote:Op woensdag 6 november 2013 01:07 schreef SoldMayor het volgende:
Beste COD in jaren.
Wat ga je halen?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:38 schreef vaagjunior het volgende:
Volgende week vrijdag upgrade kit kopenpc reïnstallen en gaan
Ja die is wel fijn ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef over_hedge het volgende:
Tering wat is die honey badger goed
kan je gewoon veranderen bij je costum optiesquote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja die is wel fijn ja.Zit ik nu trouwens met een vrouwelijk personage opgescheept? Ik kan wel een squad member unlocken, maar dan begin ik weer bij level 1....
Je kan gender aanpassen. En pak, en helm, etc etcquote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja die is wel fijn ja.Zit ik nu trouwens met een vrouwelijk personage opgescheept? Ik kan wel een squad member unlocken, maar dan begin ik weer bij level 1....
Dank.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
kan je gewoon veranderen bij je costum opties
Ook dank.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan gender aanpassen. En pak, en helm, etc etc
Muten gaat gewoon via de start button trouwensquote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
kan je gewoon veranderen bij je costum opties
Ja zag hetquote:Op woensdag 6 november 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Muten gaat gewoon via de start button trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |