Same. In het begin is het entousiasme er iets meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik speel cod eigenlijk ook bijna nooit alleen. Behalve de eerste paar weken misschien.
Jij speelt op console gok ik? Ik had toendertijd Black Ops 1 gekocht voor de PS3, maar het leek alsof iemand er met een pot vaseline overheen gegaan was.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:15 schreef eight het volgende:
Enkele uren gespeeld nu. Grafisch wederom erg teleurstellend, ik vind 'm een klein beetje mooier dan Blackops 2,vooral dankzij de groots opgezette gebieden en de lichtinval. Dit laatste is wel sfeervol maar ook heel nep en onrealistisch. Battlefield 4 is grafisch stukken mooier, bij COD zit er een waas overheen waardoor het beeld niet scherp is.
Gameplay is vermakelijk, beter dan BO. Op normaal moeilijkheidsgraad is de SP veel te gemakkelijk.
Oke top, wil je me even toevoegen dan O_Roces . En weet je een tijdstip?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:07 schreef over_hedge het volgende:
Roces18, ik ga vanaaf met 3 vrienden knallen. Je mag wel mee doen als je wilt.
Geen idee hoe laat. Iedereen werkt. Dus zal na het eten worden dus uur of 7. Spelen 2 mee die het wel goed kunnen. (en ik zelf ook wel al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oke top, wil je me even toevoegen dan O_Roces . En weet je een tijdstip?
op de PS3 idd. Het beeld is gewoon weer niet scherp.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:21 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Jij speelt op console gok ik? Ik had toendertijd Black Ops 1 gekocht voor de PS3, maar het leek alsof iemand er met een pot vaseline overheen gegaan was.
Ok, ik ben geen noob maar heb de vorige COD overgeslagen te futuristisch , dus we zullen zien wat ik er nog van bak. (anderen wel allemaal prestige)quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat. Iedereen werkt. Dus zal na het eten worden dus uur of 7. Spelen 3 mee die het wel goed kunnen. (de vorige delen dan, bij nieuw deel is het altijd maar weer de vraag) en 1 noobMaarja die speelt wel weer objectief dus ook wel handig om er bij te hebben. En denk dat we vooral domination zullen spelen.
Figures...quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:32 schreef eight het volgende:
[..]
op de PS3 idd. Het beeld is gewoon weer niet scherp.
Nou dan heb je weinig gemistquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ok, ik ben geen noob maar heb de vorige COD overgeslagen te futuristisch , dus we zullen zien wat ik er nog van bak. (anderen wel allemaal prestige)
NIETUS!!!! BO2 is een hartstikke coole game!quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan heb je weinig gemistbo2 was maar kut. Sowieso speelt ghost meer als mw3
Als dat dezelfde lag problemen heeft ligt die binnen een maand in de prullenbak. Dat niet nog een keer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan heb je weinig gemistbo2 was maar kut. Sowieso speelt ghost meer als mw3
Om de eerste avond niet te kunnen spelen omdat het network overbelast is zoals elk jaar?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:04 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb net geregeld dat ik van af 12 uur thuis werk.
Vanaf 12 uur thuis werk! Niet gamen hé.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:04 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb net geregeld dat ik van af 12 uur thuis werk.
Nog nooit last van gehad. Heb atijd gewoon kunnen spelen de eerste dag.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om de eerste avond niet te kunnen spelen omdat het network overbelast is zoals elk jaar?
Ik moet nog wat 3d renders maken. Mooie is dat als mijn laptop aan het renderen ik toch niks anders kan, dus dan kan ik mooi spelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Vanaf 12 uur thuis werk! Niet gamen hé.
Ik zit lekker mijn hausaufgaben zu machen en wachten totdat die sletterige postbode komt.
Is er bij de next gen versie welquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:08 schreef HeaN82 het volgende:
Prima spel, maar ik mis wel de Ground War modus....
Ik nog nooit in de avond volgens mij. Als de VS eenmaal online kwamen....quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad. Heb atijd gewoon kunnen spelen de eerste dag.
[..]
Ik moet nog wat 3d renders maken. Mooie is dat als mijn laptop aan het renderen ik toch niks anders kan, dus dan kan ik mooi spelen.
Ground War zit erin hoor. (Pc en nextgen)quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:08 schreef HeaN82 het volgende:
Prima spel, maar ik mis wel de Ground War modus....
Maak dan ff helemaal nieuwe OPquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:17 schreef 2Happy4U het volgende:
http://uk.ign.com/articles/2013/11/05/call-of-duty-ghosts-review
ACHT
PUNT
ACHT
HET IS VOORBIJ, CALL OF DOGGY IS AFGELOPEN
Pure aids op current gen dusquote:So far I’ve tested the Xbox 360, PlayStation 3, and PlayStation 4 versions.The biggest variations between platforms falls upon visuals and player counts. On the current-gen versions Ghosts looks nearly identical, though I did encounter occasional framerate issues during the single-player campaign on PS3 and PS4.
It’s difficult to appreciate the variation between current-gen and next-gen in TV commercials or a browser window, but up close and personal, the difference is drastic. Whereas the current-gen versions look muddy with blotchy textures, characters, weapon models, and environments are presented in vivid detail on PlayStation 4. The Call of Duty engine fares surprisingly well on next-gen, but even then Ghosts lacks a lot of the added atmospheric effects and visual panache that makes competing games look so realistic. I’m eager to see what a future Call of Duty looks like when maintaining 60 frames-per-second on current-gen is no longer a concern.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |