De goedkoopste shottyquote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef Roypsv het volgende:
wat is nou volgens jullie het fijnste wapen? nog steeds een smg?
Dat is ook cheap.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
1 Verschil. Bij BO was dit op het einde. Bij Ghosts is dit meteen aan het begin van de SP.
Disney doet dit ook al decennia. Niet nu ineens gaan zeuren he?
Hoho je kan nu wel als vrouw spelen en je hebt een hondquote:Op woensdag 6 november 2013 14:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is ook cheap.
Bij cod is het alleen wat sensationeler, omdat het bevestigend werkt voor de stelling dat elke cod gewoon een copy/paste job is.
In de OP gezetquote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Voor de pc spelers onder ons, hier een lijstje met dingen die samen een niet misselijke performance boost geven:
- Zet terrain detail uit. Dit heet ook wel Tesselation en vreet heel wat performance weg. Leuk voor SP, maar killer voor MP.
- Motion Blur e.d kan je ook uitzetten
- Zet de steam overlay uit en/ of ook zo met Fraps
- Start taakbeheer en zet de prio van de game op Normal ipv High. Deze zal samen met terrain detail de meeste impact geven.
Weet niet, heb er pas 4 geprobeerd of zo. Die 10 kills treak gryphon is wel kut is grote maps. Had er maar 3 kills meequote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik vind de killstreaks een beetje tegenvallen.
De logica van deze ontgaat mij volledig.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef HostiHawaii het volgende:
- Start taakbeheer en zet de prio van de game op Normal ipv High. Deze zal samen met terrain detail de meeste impact geven.
je kan bij processen rechtermuisknop doen op cod en dan prio instellenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:59 schreef eight het volgende:
[..]
De logica van deze ontgaat mij volledig.
Logica niet de uitvoering.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je kan bij processen rechtermuisknop doen op cod en dan prio instellen
nou nou jongen, zorg eens dat je van je maagdelijkheid afkomt gefrustreerde jantjequote:Op woensdag 6 november 2013 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Logica niet de uitvoering.
Jij kan beter terug naar school
Want dat is relevant hoe? En hoe zie je dat ik maagd ben? Want dan moet je ook nog aan de bril.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:14 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nou nou jongen, zorg eens dat je van je maagdelijkheid afkomt gefrustreerde jantje
ja als ze dichtbij je staan heb je geen schijn van kansquote:Op woensdag 6 november 2013 15:23 schreef over_hedge het volgende:
Wel apart dat je in 1x dood bent van een hond die in je arm bijt
Soms zie je campers met een hond. Zitten ze stil in een hoekje. Vergeten ze alleen dat er nog een hond het hoekje uitsteekt.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja als ze dichtbij je staan heb je geen schijn van kans
Zelfs met een Nvidia Titan draait deze game KUTquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:41 schreef HostiHawaii het volgende:
De minimale systeemeisen zijn echt horseshit voor een aangepaste engine van 8 jaar oud.
Durf er vergif op in te nemen dat ik alles op max kan draaien. Zelfs BF3 is veeleisender en die draai ik ook zonder gezeur.
Trouwens, hoog zijn de minimale eisen niet.
Een DUALcore, 8 gb en een GTS450 Nvidia /5870 van ATI
Ik heb:
Quadcore Q6600 (nog steeds een sterke processor) overclocked naar 3Ghz
8Gb
Ati 7850 2GB OC ook overclocked
Als ik BF3 kan draaien op High/Ultra, dan kan CoD:G ook wel.
WOWquote:Op woensdag 6 november 2013 15:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zelfs met een Nvidia Titan draait deze game KUT
Nou dat valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zelfs met een Nvidia Titan draait deze game KUT
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze is ook mooi
Gewoon 1:1
Ultra no way. Zelfs High niet....quote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef Beursaap het volgende:
Ik heb een Nvidia 650M 2 Gb videokaart, is dit goed genoeg om dit spel op ultra/native te spelen met 60 Hz?
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze is ook mooi
Gewoon 1:1
Ja volgens mij wel. Komt er op neer dat je dan je ultieme squad samen kan stellen en dan bij squads zoveel mogelijk winstpartijen kunt boeken.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:01 schreef Blester het volgende:
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je nou precies hebt aan het kopen van een ander karakter? Het kost best veel game points en dan begin je weer bij level 1? Is dat een vervanging van het prestige systeem? Dus dat je elk mannetje naar 70 moet krijgen?
Andere game mode spelen. Bij domination weinig last van. Ja behalve als ze nog maar 1 vlag hebben en je bij die vlag in de buurt loopt. maar dat is dan logisch.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:19 schreef DrMarten het volgende:
Net weer even zitten spelen en op 1 na alle potjes geragequit. De spawns in dit spel zijn echt pure aids. Continu lui die vlak achter me spawnen, naast me spawnen... Ben je een halve minuut aan het rondlopen zonder iemand te tegen te komen op die gare grote kutmaps, spawnt er een in je rug en ben je weer dood...
Hopelijk hebben ze hier snel een fix voor anders ben ik er heel snel klaar mee.
Jep. voordeel is wel dat je level 60 mannetje dus blijft bestaan. Dus als je dan keer geen zin hebt om met je nieuwe poppetje te gaan kan je gewoon nog met die andere gaan die wel al alles unlocked heeftquote:Op woensdag 6 november 2013 17:01 schreef Blester het volgende:
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je nou precies hebt aan het kopen van een ander karakter? Het kost best veel game points en dan begin je weer bij level 1? Is dat een vervanging van het prestige systeem? Dus dat je elk mannetje naar 70 moet krijgen?
maar wat is het voordeel ?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. voordeel is wel dat je level 60 mannetje dus blijft bestaan. Dus als je dan keer geen zin hebt om met je nieuwe poppetje te gaan kan je gewoon nog met die andere gaan die wel al alles unlocked heeft
Niks. is er ooit een voordeel geweest dan voor prestige?quote:
Fame voor de bitchesquote:Op woensdag 6 november 2013 18:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niks. is er ooit een voordeel geweest dan voor prestige?
welke gamemode speel jequote:Op woensdag 6 november 2013 18:46 schreef Blester het volgende:
Ben waarschijnlijk heel snel klaar met dit spel als ze die spawns niet fixen. Een minuut rennen en met geluk maak je wat kills, vervolgens spawnt er iemand op 1 á 2 meter van je en tadaa, dood. Weer een minuut rennen tot je iemand ziet en maar weer hopen dat er niet opeens iemand achter je spawnt
Waar dat spawnen echt erg is, is bij:quote:
ja klopt daarom speel ik alleen gamemodes met bepaalde objectivesquote:Op woensdag 6 november 2013 18:53 schreef Blester het volgende:
[..]
Waar dat spawnen echt erg is, is bij:
- Team Deathmatch
- Cranked
Waar het redelijk erg is:
- Domination
- Free For All
Domination zijn de spawns gewoon goed hoor..quote:Op woensdag 6 november 2013 18:53 schreef Blester het volgende:
[..]
Waar dat spawnen echt erg is, is bij:
- Team Deathmatch
- Cranked
Waar het redelijk erg is:
- Domination
- Free For All
Net nog een rits hele vreemde spawns meegemaakt daar. Ik spawnde gewoon net naast de enemy, gratis kill? Daarna de hele tijd hetzelfde bij mij. Maar zoals aangegeven, bij TD en Cranked nog veel erger.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Domination zijn de spawns gewoon goed hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |