Welke cod heeft geen korte campaign..quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die campaign was ook best aardig wel kort
Is ook zo maar je mag toch wel iets meer verwachten dan 6 uurtjesquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Welke cod heeft geen korte campaign..
Natuuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook zo maar je mag toch wel iets meer verwachten dan 6 uurtjes
Zoals altijd in het scherm en dan kruisje?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:36 schreef over_hedge het volgende:
Hoe de fuck mute je mensen als je al in game zit?
Meer dan genoeg als het alleen maar op de MP draait.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook zo maar je mag toch wel iets meer verwachten dan 6 uurtjes
Als het alleen om de MP draait waarom dan SP erin doen? Steek die resources dan in MPquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Meer dan genoeg als het alleen maar op de MP draait.
illuminati regels.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het alleen om de MP draait waarom dan SP erin doen? Steek die resources dan in MP
Thnx maar ik kan de game niet spelen, er is geen support voor EyeFinity, onbegrijpelijk. Alle (grote) games supporten EyeFinity behalve de CoD serie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
yep, heb ik hem ook weg. Duurt paar minuten na de iDeal betaling, maar komt vanzelf tussen je "My Games" te staan.
Ook na activatie in Steam, moest ik Steam herstarten, voordat die daar zichtbaar werd
ja niet dusquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoals altijd in het scherm en dan kruisje?
Thank god!quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:38 schreef Timmos het volgende:
Via start.. De mute instellingen blijven dan wel zo tot je het zelf weer veranderd.. Veranderd niet per lobby ..
Inderdaad, dit is toch wel zo ongelooflijk matig. Zit je weer naar die scheldende pubers te luisteren...quote:
Mwa.. Begon me in BO2 echt te ergeren dat je net alles gemute heb en er weer kids binnen komen die alles bij elkaar schreeuwen en je gaat net in de game..quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Thank god!![]()
Al hadden ze dat best ook een pref kunnen maken en per lobby mogelijkheid tot aanpassen.
Het irritante was voor mij dat ik elk potje Mute al except friends moest aanklikken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:54 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mwa.. Begon me in BO2 echt te ergeren dat je net alles gemute heb en er weer kids binnen komen die alles bij elkaar schreeuwen en je gaat net in de game..
Je hebt ook de optie mute all except friends.. Of dat ook party is weet ik niet..
Een illigale ramfix jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:17 schreef HostiHawaii het volgende:
Morgen is er al een ramfix voor MP, let maar op. Voor SP is die er al.
Krijg je niet, er word niks geinjecteerd of wat dan ook. Het is geen FOV changer of sweetfx of wat dan ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:18 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Een illigale ramfix jaik ga geen risico lopen op een VAC ban.. dan wacht ik wel even die 1 a 2 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |