BO2 sp ben ik op een gegeven moment ook afgehaakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:13 schreef DrMarten het volgende:
Zo ook maar eens verder met single player. Vannacht klein beetje gespeeld en ik vind hem nu al tof. BO2 heb ik nog steeds niet uitgespeeld omdat ik die gewoon kut vond en geen zin had om me daar doorheen te werken, maar heb nu gewoon zin om weer verder te gaan met de single player
Mwah, maar vergelijk Chasm bijvoorbeeld eens met Nuketown, dan zijn ze imo toch wel een hele andere (verkeerde) weg in geslagen. De map Chasm is ongeveer 30 keer zo groot als Nuketown. Verder mis ik sowieso close-combat maps, iets waar ik altijd fan van ben. Freefall is 'redelijk' close-combat maar dat is dan ook de enige.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit spel krijgt nu al meer shit dan MW3 en BO2 bij release![]()
![]()
![]()
COD leent zich niet voor hele grote mappen tenzij ze 12 v 12 gaan doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:15 schreef Blester het volgende:
[..]
Mwah, maar vergelijk Chasm bijvoorbeeld eens met Nuketown, dan zijn ze imo toch wel een hele andere (verkeerde) weg in geslagen. De map Chasm is ongeveer 30 keer zo groot als Nuketown. Verder mis ik sowieso close-combat maps, iets waar ik altijd fan van ben. Freefall is 'redelijk' close-combat maar dat is dan ook de enige.
Het spel is 12 uur oud.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:19 schreef gniffie het volgende:
Gebruikt er iemand überhaupt nog een smg of zelfs een shotgun in dit deel?
denk dat je in de war bent met battlefiedquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:25 schreef Roces18 het volgende:
Ik dacht dat COD ook mappen had waarbij dingen in elkaar storten? Tot zover zie ik alleen deurtjes die je open en dicht kunt doen maar dat had je in MW3 al. Wat ik toch niet heb gemist is al die tering kinderen op die voice chatEn je kan alleen iedereen muten of niemand, wie verzint dat soort onzin toch
neeee. ik zag duidelijk een trailer van hun waarbij iets in elkaar stortte en toen zei iedereen, dat is gejat van battlefield.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
denk dat je in de war bent met battlefied
is alleen next gen geloof ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
neeee. ik zag duidelijk een trailer van hun waarbij iets in elkaar stortte en toen zei iedereen, dat is gejat van battlefield.
Als ik ergens een hekel aan had waren het Nuketown en Hijacked wel. De manier waarop despawns regelmatig omwisselden op die maps was om te huilen. Maar aan de stemrondes te zien was ik altijd de enige die er een hekel aan had, want ze werden altijd gekozen door het merendeel van de lobby. Verder had ik niks te klagen over BO2.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:15 schreef Blester het volgende:
[..]
Mwah, maar vergelijk Chasm bijvoorbeeld eens met Nuketown, dan zijn ze imo toch wel een hele andere (verkeerde) weg in geslagen. De map Chasm is ongeveer 30 keer zo groot als Nuketown. Verder mis ik sowieso close-combat maps, iets waar ik altijd fan van ben. Freefall is 'redelijk' close-combat maar dat is dan ook de enige.
Wastelandquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:45 schreef IPA het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan had waren het Nuketown en Hijacked wel. De manier waarop despawns regelmatig omwisselden op die maps was om te huilen. Maar aan de stemrondes te zien was ik altijd de enige die er een hekel aan had, want ze werden altijd gekozen door het merendeel van de lobby. Verder had ik niks te klagen over BO2.
De maps in Ghost doen me weer een beetje denken aan maps als Wasteland van MW2. Ik vind het wel leuk die grotere omgevingen.
Wasteland was wel cool. lekker met de sniper en silencer (vooral S&D). Die mappen hier zijn echt drie keer kak, en ik ben FreeFall nog niet tegengekomen. Moet ik hiervoor iets downloaden oid?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wasteland
Instant nuke met een thermal sniper
Was toch wel te counteren? Ik heb er iig nooit een nuke mee of tegen gehad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wasteland
Instant nuke met een thermal sniper
Je kon er persoonlijk aan doen maar je moest niet verwachten dat je rest van je team zo slim was om coldblooded te nemen. Dat was de simpelste map om nukes te halen wist eigenlijk al bijna zeker dat het ging lukken iedere keer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:02 schreef IPA het volgende:
[..]
Was toch wel te counteren? Ik heb er iig nooit een nuke mee of tegen gehad.
Lekker streakje idd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:20 schreef Blester het volgende:
Maniac is wel best gaafNet 25 kills met die maniac gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |