quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:33 schreef over_hedge het volgende:
Over een maandje speel ik hem ook lekker op de ps4
DLC niggaaaaaquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:37 schreef Roypsv het volgende:
nou het is nog wel uitvinden welke gun het fijnst is. en ik snap niet dat ze demolition eruit hebben gehaald
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:33 schreef over_hedge het volgende:
Over een maandje speel ik hem ook lekker op de ps4
Gaat nog leuk worden dan.twitter:GKJJ twitterde op dinsdag 05-11-2013 om 11:36:33Eerste berichten dat PS4-versie Ghosts last heeft van framerate in MP (als hectisch wordt) druppelen binnen. Blijft interessante discussie 1 reageer retweet
Tenzij ze het oplossen. De PS4 is er toch nog nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:41 schreef Lamabal het volgende:
[..]Gaat nog leuk worden dan.twitter:GKJJ twitterde op dinsdag 05-11-2013 om 11:36:33Eerste berichten dat PS4-versie Ghosts last heeft van framerate in MP (als hectisch wordt) druppelen binnen. Blijft interessante discussie 1 reageer retweet
Nee. Battlefield is mooi, last of us is schitterend etc. De belofte dat dit spel er het maximale uit de huidige consoles zou worden gehaald blijkt totaal niet te kloppenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of gewoon zoals je kan verwachten van devices die zo oud zijn?
Het nadeel van consoles. Graphics. Te duur om het als beste te doen. Te oud om het nog steeds goed te doen.
Het blijft behelpen op graphics. De graphic hoeren moeten dus ook naar de PC
Dat is het wel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:56 schreef Roces18 het volgende:
Zolang Ghosts er maar even goed of mooier uitziet als MW3 vind ik alles best! Gaat uiteindelijk toch meer om gameplay dan graphics.
Oh beter, die bol.com liet het zo overkomen dat het er niet bij zatquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:28 schreef HostiHawaii het volgende:
Ow btw, Freefall zit bij elk 1st batch exemplaar.Het is geen pre-order exclusive.
Het staat zelfs geprint op de voor -en achterkant.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oh beter, die bol.com liet het zo overkomen dat het er niet bij zat
heb nog geen lag gehad. speelt lekker solid. moet wel wennen aan de maps..quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:35 schreef prefix1 het volgende:
zijn er mensjes aan het knalle op ps3? hoe is ie en is het internet goed geen laggy shit etc net zoals bij gta ?!
nee geen alien shitquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:36 schreef prefix1 het volgende:
maps ok btw goed? of is het allemaal van die alien/space troep achtigebende
Daarom hier: http://www.onlinekeystore(...)ts-CD-KEY-STEAM.htmlquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:25 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik dacht gisteren "Ik koop hem wel op Steam".
Zag de prijs, keek zo:
[ afbeelding ]
En besloten hem maar bij Dixons / Intertoys te halen..
60 euro voor een digitale versie, idioten.
42 euro!? Ik heb 3 euro meer betaald, maar dan wel een fysiek exemplaar die mooi staat naast MW1,2,3, BO en BO2.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Daarom hier: http://www.onlinekeystore(...)ts-CD-KEY-STEAM.html
Gewoon een betrouwbare shop waar ik al veel games heb gekocht. Nooit problemen mee gehad
Steam is alleen maar goed als ze sales hebben, maar anders koop ik daar ook nooit games.
Eerste indruk: Wennen! Je gaat inderdaad vrij snel dood, op streams die ik zag leek het wel mee te vallen maar niet dus.. Maar ook dat is wennen, het gaat na een paar games inmiddels al veel beter.. Nog geen enkel moment last gehad van lag/hostmigration/lost connection blablabla..quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:35 schreef prefix1 het volgende:
zijn er mensjes aan het knalle op ps3? hoe is ie en is het internet goed geen laggy shit etc net zoals bij gta ?!
Federation Day Micro DLC packquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:42 schreef Roces18 het volgende:
Heb net codes gekregen van bol.com voor ;
Federation Day, No Man's Land en In To The Deep
Weet iemand wat dit inhoudt? Zal zo wel even googlen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:45 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat zijn items voor je Avatar op de 360. Met een Ps3 heb je er geen flikker aan.
Je kan eerst 2 kleine missile afschieten. En de 3e bestuur je gewoon zoals een predator missilequote:Op dinsdag 5 november 2013 12:44 schreef Timmos het volgende:
[..]
Eerste indruk: Wennen! Je gaat inderdaad vrij snel dood, op streams die ik zag leek het wel mee te vallen maar niet dus.. Maar ook dat is wennen, het gaat na een paar games inmiddels al veel beter.. Nog geen enkel moment last gehad van lag/hostmigration/lost connection blablabla..
Wat ik wel kan aanraden is om als je gaat beginnen, de class te kiezen waarmee je Dead Silence unlocked, die met de Honeybadge ofzo.. Voetstappen zijn echt hard en goed te horen anders..
Ik gebruik nu de AK-12 met red dot en silencer, is tot nu toe ook zeer aan te raden.. Streaks zijn SAT COM, Guard Dog en Trinity Rocket.. Van die TR snap ik nog niet veel, een gecompliceerde predator missile ofzo haha.. Je hond slaat aan als er mensen in de buurt zijn, heeft al een paar keer mijn leven gered, evenals de hond die al een paar keer toegehapt heeft als iemand mij wou gaan schieten..
Vooralsnog alleen maar domination gespeeld om de maps een beetje te leren.. De comments die ik voorbij zie komen is dat Search and Rescue/Destroy nog steeds de leukste/beste gamemode blijkt te zijn op deze maps.. De maps zijn wat anders dan ik gewend ben maar durf en verder nog niet veel over te zeggen eigenlijk..
Post ge-edit. Check het.quote:
Ja wat moet ik met avatar rommel, ben geen 10 jarige kindquote:
Dacht zoiets al.. Heb 'm nu 1 keer gebruikt maar nog even uitvogelen hoe die nou precies en het beste werkt..quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je kan eerst 2 kleine missile afschieten. En de 3e bestuur je gewoon zoals een predator missile
Die double XP is wel sjiek hendig voor snel levelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja wat moet ik met avatar rommel, ben geen 10 jarige kind
Een vraagje. Als ik bovenstaande koop en de game download via de piratenbaai, zou het dan werken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Daarom hier: http://www.onlinekeystore(...)ts-CD-KEY-STEAM.html
Gewoon een betrouwbare shop waar ik al veel games heb gekocht. Nooit problemen mee gehad
Steam is alleen maar goed als ze sales hebben, maar anders koop ik daar ook nooit games.
Ze sturen je een key op via mail, die key vul je in bij Steam en dan heb je het spel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:00 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Een vraagje. Als ik bovenstaande koop en de game download via de piratenbaai, zou het dan werken?
EDIT: of hoe werkt dit precies? je krijgt een key en dat vul je in steam en dan download die?
Ah ok. Bedanktquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze sturen je een key op via mail, die key vul je in bij Steam en dan heb je het spel.
Dit iddquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze sturen je een key op via mail, die key vul je in bij Steam en dan heb je het spel.
Consoles current gen kunnen het niet aan. PC en nextgen hebben wel Ground war.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:12 schreef Roypsv het volgende:
waarom hebben ze toch groundwar en demolition weggehaald. weet iemand daar meer over?
En HeadQuartersquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:12 schreef Roypsv het volgende:
waarom hebben ze toch groundwar en demolition weggehaald. weet iemand daar meer over?
wat is dat voor een onzin ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:13 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Consoles current gen kunnen het niet aan. PC en nextgen hebben wel Ground war.
Feit, anders hadden ze het er niet uitgehaald he?quote:
bron?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:20 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Feit, anders hadden ze het er niet uitgehaald he?
Volgens mij is dat niet zo. Dus we kunnen de reguliere S&D ook niet meer aan? Nee, dat hebben ze aangepast om het sneller te maken ipv iedereen die loopt te campen. (Maar dat is ook de charme ervan vond ik altijd)quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:20 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Feit, anders hadden ze het er niet uitgehaald he?
Ik denk eerder dat ground war weg is om de impact tot een minimum te beperken. Engine is ook zwaarder dit keer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo. Dus we kunnen de reguliere S&D ook niet meer aan? Nee, dat hebben ze aangepast om het sneller te maken ipv iedereen die loopt te campen. (Maar dat is ook de charme ervan vond ik altijd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |