Nee, daar kan ik ook niks mee...quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Toevallig had ik vandaag nog een leuk plaatje uit 2011 op.
Hier ga dit maar gewoon luisteren, je moet je ook helemaal niet in een hoekje forceren waar je niet wil zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:34 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik ook niks mee...
Huilen, huilen, huilen, huilen, huilen, huilen... Maar ze doet het niet... Huilen, huilen...
Fietsen, fietsen, fietsen, fietsen...
Nee.
Die is zooooo lekker! Een van de beste nummes van dit jaar,quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hier ga dit maar gewoon luisteren, je moet je ook helemaal niet in een hoekje forceren waar je niet wil zijn.
Nummer klopt wel hoor. Vorige topic was al het 118e.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Het nummer klopt ook niet want dit is het 118e topic.
Dat is volgens mij het werk van koning keizer Norrage.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nummer klopt wel hoor. Vorige topic was al het 118e.
De link naar de reeks is trouwens wel overzichtelijker.
Tel alle topics in de reeks maar. Zijn er 118.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nummer klopt wel hoor. Vorige topic was al het 118e.
De link naar de reeks is trouwens wel overzichtelijker.
Je hebt gelijk, maar deze twee topics missen nog:quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tel alle topics in de reeks maar. Zijn er 118.
Ik wilde 'NEW Indie'quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:33 schreef Maxerazzi het volgende:
Deze TT faalt bijna net zo hard als bobs 'leuk topic'
Chapeau!
Ik ken er niet zo veel van, eigenlijk. Ik zag wel dat Forest Swords er ook bij is,quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Als ik in Nederland zat, zonder twijfel, want het is een geniale line-up.
Ja hoor, leuk album.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:40 schreef Moody het volgende:
Is Elephant Stone ondertussen al opgepikt hier?
Ik zat sterk te denken aan de zaterdag voor Ólafur Arnals, Forest Swords, Lauren Halo, Darkstar en DM Stith. Nu hebben ze alleen Forest Swords verplaatst naar de vrijdag.. Die wil ik eigenlijk wel heel graag zien, maar de rest vd vrijdag line-up vind ik weer minder. Hmm lastig lastigquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:51 schreef DO2 het volgende:
Zijn er hier mensen die naar Le Guess Who? gaan?
Hmz... Dat zet me wel aan het denken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:00 schreef kciR het volgende:
Ze staan nu de zaterdag op het Belgische Sonic City, daar staan ook wel erg toffe dingen. Haxan Cloak bijvoorbeeld ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |