SPOILER: StamgastenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Tim86 op 31-10-2013 00:27:04 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Niveau van jullie grappenquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
idd jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
een plaatje. Alleen het lettertype is oerlelijk, in mijn preview was dat anders.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
verandering is engquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PSV speelde eigenlijk best wel okequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:26 schreef Kamikazie het volgende:
Duss... zijn we klaar met PSV bashen?![]()
Wat een kut team ook gewoonquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Itani gaat Eto'o reviewen
Kijk zijn bank![]()
Taylor, Smith, Dumbuya, Obeng, Ibe en nog 2. Hij heeft in ieder geval nog redelijke bronzes op de bank.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zijn bankEn dat team is ook alleen gemaakt op pace
Wel een kut team verder.![]()
Lekker single matches abusen dus..dan lijkt Eto'o ook wel op een 99 rated speler ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zijn bankEn dat team is ook alleen gemaakt op pace
Maar die Itani speelde hier ook al zo kansloos:
Dacht eigenlijk dat hij nog wel oke was, maar als ik dit soort shit zie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik ben net binnen dus het bashen kan beginnenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:26 schreef Kamikazie het volgende:
Duss... zijn we klaar met PSV bashen?![]()
Als jij net binnen bent ga ik maar eens slapenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik ben net binnen dus het bashen kan beginnen![]()
![]()
lekker met je neger zekerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als jij net binnen bent ga ik maar eens slapen![]()
Hebben ze in Friesland ook wintertijd?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
hou je bek kut vent ga je tandjes eruit slaan
yes het is 0.30Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
donder op fucking kutventquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hebben ze in Friesland ook wintertijd?![]()
Als je een grap niet begrijpt = je grap niet grappig.quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Jij begrijpt de grap niet..hij zelf vast wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je een grap niet begrijpt = je grap niet grappig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jij bent gewoon een debiel die niets snaptquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je een grap niet begrijpt = je grap niet grappig.
enige wat jij leuk vindt zijn homo grappen
en piemels in neuzen van dieren![]()
![]()
Het niveau van jouw grappenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij begrijpt de grap niet..hij zelf vast wel.![]()
![]()
![]()
Taal technisch grapjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij begrijpt de grap niet..hij zelf vast wel.![]()
![]()
![]()
gifcam o.i.d., uploaden kan wel met puush als je hem hebt opgeslagen en dan rechter muisknopquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:35 schreef Kamikazie het volgende:
Of hoe maak ik een gifje van mijn scherm?![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij bent gewoon een debiel die niets snapt
enige wat jij leuk vindt zijn homo grappen
en piemels in neuzen van dierenPijnlijke stiltes in de party zeggen genoeg
Hala Madrid !
ik snap hem nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:36 schreef BDIL het volgende:
[..]Pijnlijke stiltes in de party zeggen genoeg
dus je hebt geen humor![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik snap hem niet
dus je hebt geen humor
Hala Madrid !
Ach zon type die kan lullen achter zijn pcquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:39 schreef Thorb het volgende:
ah zon mannetje dat alleen emoticons kan plaatsen als hij uitgeluld is
Hala Madrid !
Dat zijn we hier allemaalquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ach zon type die kan lullen achter zijn pc![]()
![]()
je moet wel mentaal beperkt zijn als je dat niet kan hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ach zon type die kan lullen achter zijn pc![]()
Moet jij geen steppen verkopen ?quote:Hala Madrid !
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik kies BDIL, want anders komt hij voor mijn huis staan met een groep Oostblokkers en dan gooit hij mijn ruiten in."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
bek houwequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Verkoop ik ook maar zijn er problemen chef?![]()
BADUM TSSquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:42 schreef TBakkert het volgende:
Ik kies BDIL, want anders komt hij voor mijn huis staan met een groep Oostblokkers en dan gooit hij mijn ruiten in.![]()
![]()
Daar heb je BDIL niet voor nodig. Kan je zelf prima volgens mij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:42 schreef TBakkert het volgende:
Ik kies BDIL, want anders komt hij voor mijn huis staan met een groep Oostblokkers en dan gooit hij mijn ruiten in.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een heel kanaal in zo'n ding zetten, ja?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:43 schreef Roypsv het volgende:
[youtube]http://www.youtube.com/user/Max86Mad[/youtube]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb je BDIL niet voor nodig. Kan je zelf prima volgens mij.![]()
![]()
Ik vind mooiquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een heel kanaal in zo'n ding zetten, ja?![]()
![]()
Dat is ook weer waar...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb je BDIL niet voor nodig. Kan je zelf prima volgens mij.
Thorben it is."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
[rodakosticnemethhuppertsgroningen]roy is een mongool[/rodakosticnemethhuppertsgroningen]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag het ook net. Maar die Beau.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:45 schreef MolFan het volgende:
Verhaal van Fernando Ricksen sick zeg
Gaat hij hem opeens als een klein kind behandelen, een heel belangrijk kenmerk van ALS is dat je denkvermogen absoluut niet wordt aangetast.
Ik werd er een beetje emotioneel van net.
Jup me2 erg triest. Gast heeft hoogstens nog 3-4 jaar te leven, gun je niemandquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zag het ook net. Maar die Beau.
Gaat hij hem opeens als een klein kind behandelen, een heel belangrijk kenmerk van ALS is dat je denkvermogen absoluut niet wordt aangetast.
Ik werd er een beetje emotioneel van net.![]()
als jij nou niet reageert op mij. reaguur ik niet op jou schuinsmarsjeerderquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker nou op Roy.
Zag ik je trouwens vanavond weer in camping powned?![]()
Ik heb het niet gezien hoor maar vind Beau normaal echt een prima kerel hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zag het ook net. Maar die Beau.
Ik werd er een beetje emotioneel van net.
Niks mis met die ouwe lul.![]()
komt ie naar roffa danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
gaan we volgende week nog samen naar koning willie kijken @ uni![]()
Mwah, dat hangt er ook weer van af hoe snel die ziekte zich ontwikkelt. Stephen Hawking heeft al vanaf 1979 verpleging nodig in zijn dagelijks leven...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jup me2 erg triest. Gast heeft hoogstens nog 3-4 jaar te leven, gun je niemand"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hij bedoelde het ook wel goed hoor, maar volgens mij kwam het gewoon doordat hij niet wist wat voor een houding hij zichzelf moest geven.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien hoor maar vind Beau normaal echt een prima kerel hoor.
Niks mis met die ouwe lul."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hij praat nu al moeilijk (zie wiki, levensverwachting in de meeste gevallen 3-4 jaar). Zijn boek is denk ik wel stuk beter dan die van Vd Meydequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mwah, dat hangt er ook weer van af hoe snel die ziekte zich ontwikkelt. Stephen Hawking heeft al vanaf 1979 verpleging nodig in zijn dagelijks leven...![]()
![]()
Zus van een van me beste vrienden heeft dat. Toch wel triest om te zien hoe zo iemand vroeger nog met een glas water de trap op kan en nu niet meer en vroeger zelf kon fietsen en nu zijwieltjes nodig heeft.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jup me2 erg triest. Gast heeft hoogstens nog 3-4 jaar te leven, gun je niemand![]()
Alsof ie dat nog nodig heeft, die neukt Russische diplomates om de relatie tussen NL en Rusland weer recht te krijgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja volgende week vrijdag komt ie studentes hosselen![]()
Inderdaad. Het is na kanker denk ik wel een vd kutste ziektes om te hebben als mens, je stikt uiteindelijk, niet een frisse dood :Squote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zus van een van me beste vrienden heeft dat. Toch wel triest om te zien hoe zo iemand vroeger nog met een glas water de trap op kan en nu niet meer en vroeger zelf kon fietsen en nu zijwieltjes nodig heeft.![]()
Spread your ass cheeksquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja volgende week vrijdag komt ie studentes hosselenHala Madrid !
En naar wat ik hoorde, worden er eindelijk eens niet alleen maar open deuren ingetrapt. Waarschijnlijk mag ik het ook nog gebruiken voor mijn Nederlands(1 biografie is toegestaanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij praat nu al moeilijk (zie wiki, levensverwachting in de meeste gevallen 3-4 jaar). Zijn boek is denk ik wel stuk beter dan die van Vd Meyde).
Kijk eens aanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En naar wat ik hoorde, worden er eindelijk eens niet alleen maar open deuren ingetrapt. Waarschijnlijk mag ik het ook nog gebruiken voor mijn Nederlands(1 biografie is toegestaan).
![]()
![]()
Inderdaad echt niet fijn en als je die persoon constant van dichtbij meemaakt, lijkt het me ook al pijnlijk om te zien hoe iemand zo snel kan verzwakken...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zus van een van me beste vrienden heeft dat. Toch wel triest om te zien hoe zo iemand vroeger nog met een glas water de trap op kan en nu niet meer en vroeger zelf kon fietsen en nu zijwieltjes nodig heeft."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Heat comeback
Hala Madrid !
hmm, Max86Mad praat nog best goed Engels."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Mwa kan beter hoor haha. Vooral in de laatste gaat het wel oke, maar niet goed genoeg naar mijn ideequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:52 schreef TBakkert het volgende:
hmm, Madmax86 praat nog best goed Engels.Maja Nederlanders he die Engels praten is altijd wel beetje akward
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa kan beter hoor haha. Vooral in de laatste gaat het wel oke, maar niet goed genoeg naar mijn ideeMaja Nederlanders he die Engels praten is altijd wel beetje akward
![]()
![]()
![]()
![]()
hoendred oiro?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:54 schreef MolFan het volgende:
Appleboys die een hoesje voor hun nieuwe iPhone kopen van 100 euro omdat anders krasjesGofferdomme
![]()
Mensen die een step kopen voor hun hond omdat anders de hond moet lopenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:54 schreef MolFan het volgende:
Appleboys die een hoesje voor hun nieuwe iPhone kopen van 100 euro omdat anders krasjesGofferdomme
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
/same. De woordkeuze is niet eens echt meer een probleem, maar je moet het zo snel om kunnen zetten als je spontaan aan het praten bent en niet alles al op papier hebt...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa kan beter hoor haha. Vooral in de laatste gaat het wel oke, maar niet goed genoeg naar mijn ideeMaja Nederlanders he die Engels praten is altijd wel beetje akward
Dit iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
/same. De woordkeuze is niet eens echt meer een probleem, maar je moet het zo snel om kunnen zetten als je spontaan aan het praten bent en niet alles al op papier hebt...![]()
Snap er ook geen kut van maja it sells baby!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die een step kopen voor hun hond omdat anders de hond moet lopen![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Snap er ook geen kut van maja it sells baby!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dijkshoorn maakte wel een GIGANTISCHE blunder bij de DWDD door te zeggen;
dat ie rustig aan moet doen omdat ie nog een heel leven voor zich heeft, sla je de plank wel behoorlijk mis![]()
Hoeveel omzet draai je per maand dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Snap er ook geen kut van maja it sells baby!![]()
![]()
Ik ga maar eens naar bed, welterusten allemaal.
1000-2000 ongeveer. Winst 50% daarvan ongeveer + mijn vaste baan uiteraard.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeveel omzet draai je per maand dan?![]()
Nou ja zo dik sellt het dan ook weer nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
1000-2000 ongeveer. Winst 50% daarvan ongeveer + mijn vaste baan uiteraard.![]()
![]()
Dik als in 100 orders per dag nee of course not, het is een niche markt oftewel kleine markt. Het zijn ook niet echt goedkope dingen in aanschaf etc. Maar 1 zo'n ding verkopen daar moet een Bol bijvoorbeeld 80 cdtjes voor verkopen om evenveel marge te halen, marge is hoog dat is erg chill.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja zo dik sellt het dan ook weer niet![]()
Zijn pas paar maanden bezig hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:59 schreef Kamikazie het volgende:
Niet dat het geen leuke bijverdienste is, maar het is niet alsof je duizenden euro's omzet per maand binnenharkt![]()
![]()
Dit bedoelde ik dusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dik als in 100 orders per dag nee of course not, het is een niche markt oftewel kleine markt. Het zijn ook niet echt goedkope dingen in aanschaf etc. Maar 1 zo'n ding verkopen daar moet een Bol bijvoorbeeld 80 cdtjes voor verkopen om evenveel marge te halen, marge is hoog dat is erg chill.![]()
![]()
Maar is ook logisch. Enige winkels die heel veel orders doen zijn vaak producten die je vaak nodig hebt of weleens koopt zoals dvd/games etc. Ook een strijkijzerwebwinkel doet geen 100en orders per dag allemaal niche marktenquote:![]()
![]()
Denken dat wij niet weten wat de segmenten van markten zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dik als in 100 orders per dag nee of course not, het is een niche markt oftewel kleine markt. Het zijn ook niet echt goedkope dingen in aanschaf etc. Maar 1 zo'n ding verkopen daar moet een Bol bijvoorbeeld 80 cdtjes voor verkopen om evenveel marge te halen, marge is hoog dat is erg chill.!
Hala Madrid !
Denk dat je even een marketingboek moet lezen chefquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:01 schreef Kamikazie het volgende:
We kunnen dus wel vaststellen dat de hondenstep nog wat in populariteit moet winnen.Het is populair alleen bij een selecte groep mensen zoals ook sommige graag joggen met hun hond, maar niet iedereen etc etc.
![]()
Zegt niemand leg het hem ff uit alleenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Denken dat wij niet weten wat de segmenten van markten zijn!
![]()
![]()
Chef het is 1 uur snachtsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Denk dat je even een marketingboek moet lezen chefHet is populair alleen bij een selecte groep mensen zoals ook sommige graag joggen met hun hond, maar niet iedereen etc etc.
![]()
Het kan me weinig lezen schelen wat mijn marketingboek over de hondenstep te zeggen heeft.![]()
wat een wijsheid LOI cursus gedaan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Denk dat je even een marketingboek moet lezen chefHet is populair alleen bij een selecte groep mensen zoals ook sommige graag joggen met hun hond, maar niet iedereen etc etc.
![]()
wat mietersquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja volgende week vrijdag komt ie studentes hosselen![]()
Zou gewoon geen discussie meer aangaan zo laat joh want je snapt er niks van maar no problemquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Chef het is 1 uur snachts![]()
Het kan me weinig lezen wat mijn marketingboek over de hondenstep te zeggen heeft.![]()
wat is je url?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zou gewoon geen discussie meer aangaan zo laat joh want je snapt er niks van maar no problem![]()
Ik ging helemaal geen discussie aan. Kuthond dat je bent.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zou gewoon geen discussie meer aangaan zo laat joh want je snapt er niks van maar no problem![]()
Ik trade LOI cursussenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat een wijsheid LOI cursus gedaan?![]()
![]()
doe niet stoer tegen hem. klap je op je kk kut kopquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ging helemaal geen discussie aan. Kuthond dat je bent.![]()
HonT EDITquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ging helemaal geen discussie aan. Kuthond dat je bent.![]()
![]()
bohhh dis ook een mooi dingetje he. Schitterend
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
konkogeil ouwe reusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee loopt mee, jij stept en bent kkmoe na 5 minutenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
Maar hoe werkt dat ding dan? Zet je je hond erop en snapt die het of ..?Voor de sportieve mensch onder ons
![]()
Nou nou schelden met kk is ook nergens voor nodig. Mijn vader is laatst nog van de trap gekankerd .quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee loopt mee, jij stept en bent kkmoe na 5 minutenVoor de sportieve mensch onder ons
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
Maar hoe werkt dat ding dan? Zet je je hond erop en snapt die het of ..?
Pal buddy son dogAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
Maar hoe werkt dat ding dan? Zet je je hond erop en snapt die het of ..?![]()
Er zijn ook een aantal topschaatsers die steppen (zonder hond) in plaats van skeeleren in de zomer voor de beenspieren, zie youtube, gaat hard trouwens![]()
![]()
wat is nou het verschil met een gewone step dan die banden zitten gewoon aan die milf vast, beetje hond trekt haar gewoon ervanafquote:![]()
bohhh mooi beessie zeg. Schitterendquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lekker relevant gquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:08 schreef MolFan het volgende:
Er zijn ook een aantal topschaatsers die steppen (zonder hond) in plaats van skeeleren in de zomer voor de beenspieren, zie youtube, gaat hard trouwens![]()
Waarom zou je dat niet doen? Het is goed voor je conditie + voor die van je hond(en). Zelfde als agility training met je hond etc.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet?![]()
![]()
Zijn er echt mensen die dit doen?![]()
Verschil met een gewone step is de kwaliteit van een frame. Als ik mijn hond bijvoorbeeld voor een step van de sportwinkel zet en hij geeft een hengst breekt het stuur af op zeker.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat is nou het verschil met een gewone step dan die banden zitten gewoon aan die milf vast, beetje hond trekt haar gewoon ervanaf![]()
Waarom zou je het wel doen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen? Het is goed voor je conditie + voor die van je hond(en). Zelfde als agility training met je hond etc.![]()
Je loopt echt voor lul in brabant hoor met zon ding.![]()
Beter neemt Lukaku ook zo'n step dan. Die kan wel wat agility gebruiken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen? Het is goed voor je conditie + voor die van je hond(en). Zelfde als agility training met je hond etc.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoeveel steppen verwachten jullie te verkopen komend jaar ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen? Het is goed voor je conditie + voor die van je hond(en). Zelfde als agility training met je hond etc.Hala Madrid !
kom ik je tegen trap ik die kankerstep in elkaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom zou je het wel doen?![]()
Je loopt echt voor lul in brabant hoor met zon ding.![]()
Je aantrekken wat anderen vinden etcquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom zou je het wel doen?![]()
Je loopt echt voor lul in brabant hoor met zon ding.We zijn hier allemaal voor onszelf hoor op planeetje aarde
![]()
Dat zou ik niet eens erg vindenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kom ik je tegen trap ik die kankerstep in elkaar![]()
![]()
Je trapt niks, Willy vd Kerkhof hoekt je man no spangquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kom ik je tegen trap ik die kankerstep in elkaar![]()
![]()
ah en dat wil een bedrijf hebbenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je aantrekken wat anderen vinden etcWe zijn hier allemaal voor onszelf hoor op planeetje aarde
of je bent een simpele medewerker zeker![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je aantrekken wat anderen vinden etcWe zijn hier allemaal voor onszelf hoor op planeetje aarde
![]()
Jij hebt zeker nooit bitches op zaterdagavond.![]()
Ja manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
ah en dat wil een bedrijf hebben
of je bent een simpele medewerker zeker![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
hij steek zijn kop boven het maaiveld uit en iedereen gaat weer zeiken..zo Nederlands dit bohhh daar kan ik me zo druk om maken. Machtig mooi dat ondernemen, schitterend.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
ah en dat wil een bedrijf hebben
of je bent een simpele medewerker zekerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
sinds ik step lopen de chicks achter me aan (ik wacht op een chick step dan kan ik ze uitlaten)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Bohhhh eens. Wa kinderachtig gofferdommequote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij steek zijn kop boven het maaiveld uit en iedereen gaat weer zeiken..zo Nederlands dit bohhh daar kan ik me zo druk om maken. Machtig mooi dat ondernemen, schitterend.![]()
Meisjes van 6 zijn geen chicks hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
sinds ik step lopen de chicks achter me aan (ik wacht op een chick step dan kan ik ze uitlaten)![]()
met je kankerstepquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:11 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je trapt niks, Willy vd Kerkhof hoekt je man no spang![]()
PINO... wel over 12 jaar dan pas maar toch.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Meisjes van 6 zijn geen chicks he![]()
Bohhh dat gaat best hard hoor..zelfs helmpie op en alles. Schitterend.
volges mij gaat hij veel harder als 60 xdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja das waar. Gofferdomme wanne baas die Kamikaziequote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
PINO... wel over 12 jaar dan pas maar toch.![]()
![]()
haha komen ze voorbijquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Beenspiertjes trainen als een bawsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
volges mij gaat hij veel harder als 60 xd![]()
HUUUUUUUUUUUU
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kun je allemaal leuk gaan doen maar zon hondenstep blijft gewoon een idioot fenomeenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja das waar. Gofferdomme wanne baas die Kamikazie
Loop gewoon lekker met dat beest.![]()
idd of trek een sprintquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kun je allemaal leuk gaan doen maar zon hondenstep blijft gewoon een idioot fenomeen
Tja ik vind zoveel idiootquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kun je allemaal leuk gaan doen maar zon hondenstep blijft gewoon een idioot fenomeen
![]()
quote:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
![]()
Das zijn zus.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Pics van je Eindhovense moeder? Wel type ervoor denk ik![]()
Hij is nog steeds niet instaat mijn vraag te beantwoorden.quote:Hala Madrid !
je moeder is verstandelijk beperkt. je hoort in een gesticht met je kanker stepjesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kan ik nog wel dingen idioot vinden of ben je verstandelijk beperkt dat je dat niet begrijpt?![]()
Ik bedoelde dat ik me er niks van aantrok. Net zoals jouw opmerkingen over mijn verstandelijke beperking. Trek ik me lekker niks van aan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kan ik nog wel dingen idioot vinden of ben je verstandelijk beperkt dat je dat niet begrijpt?
Met je step.![]()
YOLOquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je moeder is verstandelijk beperkt. je hoort in een gesticht met je kanker stepjes![]()
![]()
Zeg het ze.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je moeder is verstandelijk beperkt. je hoort in een gesticht met je kanker stepjes
*Boks*![]()
Is goed Gquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik me er niks van aantrok. Net zoals jouw opmerkingen over mijn verstandelijke beperking. Trek ik me lekker niks van aan.
Met je step.![]()
![]()
je mag alleen G en no spang posten als je je foto laat zien. zodat we weten dat je ekte ekte G bentquote:![]()
![]()
Klopt dit ?Hala Madrid !
www.guushupperts.nlquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wat moet hier aan kloppen ? :p welke site is het![]()
![]()
Zomaar een tip he; Google > Hondenstepsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef gewoon die link, ik wil ons mam een hondenstep geven voor suprise.![]()
![]()
Check zijn homepage naast DMquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wat moet hier aan kloppen ? :p welke site is hetHala Madrid !
GEEEN ZIN.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zomaar een tip he; Google > Hondensteps![]()
Check die winnaars danOplichter hiero
Hala Madrid !
Die knop "Over ons" doet het niet of ligt dat aan mij?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bubba is wel een eckte baws zo te zienquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:22 schreef Tim86 het volgende:
Bubba heeft een Galaxy Note 3 gewonnen
[ afbeelding ]![]()
Vakantieveilingen enz?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:23 schreef Kamikazie het volgende:
Man man man ik heb wel eens oplichterij gezien maar deze oplichterij man man man man man man man![]()
![]()
Dit is Molfan himselfquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:22 schreef Tim86 het volgende:
Bubba heeft een Galaxy Note 3 gewonnen
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:54 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt deze een beetje tof voor me af? Min 3* skill op de CAM's, verdedigende CDM's.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nopesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:25 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jij dit molfan? :$
@Tim Yes![]()
Ik ben op zoek naar een schijtlollig grapje, maar het is een prima interview eigenlijkquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
I know ken je langer dan vandaagquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een schijtlollig grapje, maar het is een prima interview eigenlijk![]()
![]()
![]()
Heat
Hala Madrid !
Die is baas he hahaha dat mens is echt geniaalquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:30 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ma_speelt_gta_v.html![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jara moet in de spits![]()
[ afbeelding ]
Ben nu hier mee bezig, maar die CDM gaat lastig worden
http://www.dumpert.nl/med(...)khorst_s_beauty.html
Dit is toch wel echt belachelijk omdat te doen in een halve finale van het WK.... zie ik Jetro nooit meer doen![]()
![]()
jetro moet niet zo lui zijn. en LB blijven ipv LVquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:32 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)khorst_s_beauty.html
Dit is toch wel echt belachelijk omdat te doen in een halve finale van het WK.... zie ik Jetro nooit meer doen![]()
Iemand die iets leuks weet met Mané en Diame? (silver only)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat vindt jij leuk aan een team ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Iemand die iets leuks weet met Mané en Diame? (silver only)Hala Madrid !
*vindquote:
Goede spelers vind ik leuk. Bij voorkeur 11.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meer detail, voordat je alle squads afkraakt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
*vind
Goede spelers vind ik leuk. Bij voorkeur 11.Hala Madrid !
Viezerikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:38 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond deze neger, en nu wil ik m gebruiken![]()
Ik heb ook al zitten kijken maar het is echt lastig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Iemand die iets leuks weet met Mané en Diame? (silver only)
Ik kraak nooit iets af als iemand behulpzaam isquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meer detail, voordat je alle squads afkraakt.![]()
Formatie maakt me weinig uit..vanwege zijn shooting stats dacht ik wel aan een LW rol, maar LM kan evt ook wel voor Mane.
Kan zelf amper iets fatsoenlijks bedenken, dus slechter kan het al niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kraak nooit iets af als iemand behulpzaam is![]()
Formatie maakt me weinig uit..vanwege zijn shooting stats dacht ik wel aan een LW rol, maar LM kan evt ook wel voor Mane.
Kan zelf amper iets fatsoenlijks bedenken, dus slechter kan het al niet
Kan je hier iets mee?
Dan kan ik Diame niet op 9 chem krijgen alleen..verder wel tof ja.
Zuur dat Baldë 2* wf heeft
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ray Allen
Hala Madrid !
Ik loop vast manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:48 schreef Tim86 het volgende:
Dan kan ik Diame niet op 9 chem krijgen alleen..verder wel tof ja.
Zuur dat Baldë 2* wf heeft
Hala Madrid !
![]()
Nog niet eens heel slecht, maar totaal niet wat ik van plan was. En geen enkele 4* spits
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht alleen silversquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet eens heel slecht, maar totaal niet wat ik van plan was. En geen enkele 4* spits
Hala Madrid !
Ja, totaal niet wat ik van plan was..ga hem ook niet maken. Begon met een excuus gold en het werd een team vol excuusgoldsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
WHU linkt voor geen meter, Senegal geen CAM's, RB Salzburg heeft geen fatsoenlijke middenvelders..dat zijn de problemen in een notendop
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heel veel jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje veel negerpower...
Maar opzich wel nice, heb alleen mijn twijfels bij de rechterkant een beetje. Weleens met die spits gespeeld toevallig?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rechterkant heb je nog wel wat speling... Geen ervaring met die spits, maar kwam toevallig zo uit dat hij linkte met die C(D)M.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heel veel ja
Maar opzich wel nice, heb alleen mijn twijfels bij de rechterkant een beetje. Weleens met die spits gespeeld toevallig?![]()
Ik heb emquote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heel veel ja
Maar opzich wel nice, heb alleen mijn twijfels bij de rechterkant een beetje. Weleens met die spits gespeeld toevallig?
bijna![]()
Hala Madrid !
Nicequote:
Zo kan hij ook:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Komt die fanboy weerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe dan Vietto of Lanzini of Martunccio op LCAM, zoveel betere opties beschikbaar.![]()
![]()
Nee je moet 2 nationaliteitenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Zo kan hij ook:
[ afbeelding ]Senance/Franegal.
![]()
Fanboy? Waarom dat nou weer. Ik heb geen enkele van die spelers. Araujo is gewoon geen wide CAM.quote:
Jullie dan met jullie jarenlange Jara hype.![]()
![]()
?Hala Madrid !
Sorry sorry, Araujo lijkt mij daar ook kut.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Fanboy? Waarom dat nou weer. Ik heb geen enkele van die spelers. Araujo is gewoon geen wide CAM.
Jij bent eerder een fanboy met je jarenlange Jara obsessie.
Tim:![]()
![]()
![]()
quote:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sorry sorry, Araujo lijkt mij daar ook kut.
Tim:
[ afbeelding ]Thanks bazenquote:
Het is echt lastig, maar er komen nu wel steeds betere teams uitrollen. Die gehele RBS voorhoede lijkt me ook wel echt tof. Lastig, lastig. Thanks voor alle hulp in ieder geval..vannacht maar even in mijn hoofd een hoop teams bouwen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, Medel dusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die CDM kan hier volgens mij trouwens elke BPL CDM zijn...
Hala Madrid !
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks bazen
Het is echt lastig, maar er komen nu wel steeds betere teams uitrollen. Die gehele RBS voorhoede lijkt me ook wel echt tof. Lastig, lastig. Thanks voor alle hulp in ieder geval..vannacht maar even in mijn hoofd een hoop teams bouwen
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
oja iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die CDM kan hier volgens mij trouwens elke BPL CDM zijn...
Dan is dit opzich wel de beste optie denk ik
Wanyama cm, Diame CDM, davis cm kan ook toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ook tof. Twijfel alleen over de lcbquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
HuuuuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
We hebben je de perfecte ideeën geboden, make us proudquote:
Hala Madrid !
Hala Madrid !
*verschuildquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:03 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Gewoon een mocro verschuilt achter de naam Mike.
Morguh
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel als ze goede stats hebben, populair zijn, en schaars genoeg zijn. Overigens heb ik er nog een paar op voorraadquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:28 schreef MeneerLogica het volgende:
Mogguh.
Gaan if silvers voor zo een zieke prijs?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lekkerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel als ze goede stats hebben, populair zijn, en schaars genoeg zijn. Overigens heb ik er nog een paar op voorraadvoor wat heb je ze ingekocht?
![]()
Tussen de 85 en 100k. En ik heb er van de week nog eentje opgepikt voor 120k. Ik denk dat ik er in totaal nu zo'n 3 heb verkocht met 30-60k winst per stuk, en ik heb er nog een paarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lekkervoor wat heb je ze ingekocht?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nooit geweten dat silvers zo hoog konden gaan. Wat is het nut van een team silvers?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tussen de 85 en 100k. En ik heb er van de week nog eentje opgepikt voor 120k. Ik denk dat ik er in totaal nu zo'n 3 heb verkocht met 30-60k winst per stuk, en ik heb er nog een paar![]()
Ik vind silvers gewoon heel leuk om mee te spelen. En er is een silver toernooi, en af en toe silver thema toernooien. Overigens waren silvers vorig jaar nog populairder, omdat je met silverteams toen makkelijker van goldteams kon winnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nooit geweten dat silvers zo hoog konden gaan. Wat is het nut van een team silvers?
Zie posts van Tim hierboven: best veel mensen hier hebben meer lol in het maken van silverteams. Dat komt voor een groot deel omdat je bij silvers meer mogelijkheden hebt om een orgineel team te maken. Bij golds kom je toch vaak bij dezelfde (standaard) teams terecht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik een beetje gek van deze kutppool. Hij belt me sinds gisteravond. Als ik opneem begint hij pools te lullen dus ik hang steeds op. Vannacht heft hij me al 30x proberen te bellen.
En stuurde me net het volgende smsje :
czesc na ktora godzine.mam byc w wiebodzinieYoung bloods everywhere....![]()
Google weet er weinig soeps van te maken...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:56 schreef wonton het volgende:
czesc na ktora godzine.mam byc w wiebodzinieNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er staat:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:56 schreef wonton het volgende:
ik een beetje gek van deze kutppool. Hij belt me sinds gisteravond. Als ik opneem begint hij pools te lullen dus ik hang steeds op. Vannacht heft hij me al 30x proberen te bellen.
En stuurde me net het volgende smsje :
czesc na ktora godzine.mam byc w wiebodzinie
Ik heb IF suarez uit een pakje, wil je overnemen![]()
NICEquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Shit just got real![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zal die van mij er ook weer snel op zetten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ruimte genoeg, ik heb die van mij er expres duur opgezetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
NICE![]()
zal die van mij er ook weer snel op zetten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
we zullen het zien. wanneer had je m verkocht ? vannacht ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ruimte genoeg, ik heb die van mij er met opzet duur opgezetPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nu 3 uur geleden. Uurtje of 5/6 vanochtend dusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
we zullen het zien. wanneer had je m verkocht ? vannacht ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ah mooi een maffe amerikaan dusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu 3 uur geleden. Uurtje of 5/6 vanochtend dus![]()
IF lukaku is de slechtste investering die ik gedaan heb denk ik
#FreeTrapz![]()
Guess so. Het mooie is dat er die genoeg zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah mooi een maffe amerikaan dus![]()
IF lukaku is de slechtste investering die ik gedaan heb denk ik
Bij mij IF Milito
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
enige IF die echt gestegen is is IF pelleschiet mij maar lek
#FreeTrapz![]()
Kom er aanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:01 schreef FCsuarez het volgende:
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
wat is IF pelle nu waard?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:01 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
In de tijd van dat 4 sterren toernooitje had ik een eredivisie team met IF pelle, best lekker om als spits te hebben hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor zo'n matige speleren spelers als Lloris zakken als een baksteen
![]()
![]()
Not bad! Ik vreesde gisteren het ergste voor je, want je verkocht hem niet direct. Maar gelukkig zijn er niet veel Parolo's, en waren er geen echte undercuttersquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:21 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
32.5k winst (tax gaat er nog wel van af)
En ik heb er nog eentje
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: