bek houwequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Verkoop ik ook maar zijn er problemen chef?
BADUM TSSquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:42 schreef TBakkert het volgende:
Ik kies BDIL, want anders komt hij voor mijn huis staan met een groep Oostblokkers en dan gooit hij mijn ruiten in.
Daar heb je BDIL niet voor nodig. Kan je zelf prima volgens mij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:42 schreef TBakkert het volgende:
Ik kies BDIL, want anders komt hij voor mijn huis staan met een groep Oostblokkers en dan gooit hij mijn ruiten in.
Een heel kanaal in zo'n ding zetten, ja?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:43 schreef Roypsv het volgende:
[youtube]http://www.youtube.com/user/Max86Mad[/youtube]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb je BDIL niet voor nodig. Kan je zelf prima volgens mij.
Ik vind mooiquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een heel kanaal in zo'n ding zetten, ja?
Dat is ook weer waar...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb je BDIL niet voor nodig. Kan je zelf prima volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het ook net. Maar die Beau.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:45 schreef MolFan het volgende:
Verhaal van Fernando Ricksen sick zeg
Jup me2 erg triest. Gast heeft hoogstens nog 3-4 jaar te leven, gun je niemandquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zag het ook net. Maar die Beau.
Gaat hij hem opeens als een klein kind behandelen, een heel belangrijk kenmerk van ALS is dat je denkvermogen absoluut niet wordt aangetast.
Ik werd er een beetje emotioneel van net.
als jij nou niet reageert op mij. reaguur ik niet op jou schuinsmarsjeerderquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker nou op Roy.
Zag ik je trouwens vanavond weer in camping powned?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |