bek houwequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Verkoop ik ook maar zijn er problemen chef?
BADUM TSSquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:42 schreef TBakkert het volgende:
Ik kies BDIL, want anders komt hij voor mijn huis staan met een groep Oostblokkers en dan gooit hij mijn ruiten in.
Daar heb je BDIL niet voor nodig. Kan je zelf prima volgens mij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:42 schreef TBakkert het volgende:
Ik kies BDIL, want anders komt hij voor mijn huis staan met een groep Oostblokkers en dan gooit hij mijn ruiten in.
Een heel kanaal in zo'n ding zetten, ja?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:43 schreef Roypsv het volgende:
[youtube]http://www.youtube.com/user/Max86Mad[/youtube]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb je BDIL niet voor nodig. Kan je zelf prima volgens mij.
Ik vind mooiquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een heel kanaal in zo'n ding zetten, ja?
Dat is ook weer waar...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb je BDIL niet voor nodig. Kan je zelf prima volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het ook net. Maar die Beau.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:45 schreef MolFan het volgende:
Verhaal van Fernando Ricksen sick zeg
Jup me2 erg triest. Gast heeft hoogstens nog 3-4 jaar te leven, gun je niemandquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zag het ook net. Maar die Beau.
Gaat hij hem opeens als een klein kind behandelen, een heel belangrijk kenmerk van ALS is dat je denkvermogen absoluut niet wordt aangetast.
Ik werd er een beetje emotioneel van net.
als jij nou niet reageert op mij. reaguur ik niet op jou schuinsmarsjeerderquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker nou op Roy.
Zag ik je trouwens vanavond weer in camping powned?
Ik heb het niet gezien hoor maar vind Beau normaal echt een prima kerel hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zag het ook net. Maar die Beau.
Gaat hij hem opeens als een klein kind behandelen, een heel belangrijk kenmerk van ALS is dat je denkvermogen absoluut niet wordt aangetast.
Ik werd er een beetje emotioneel van net.
komt ie naar roffa danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
gaan we volgende week nog samen naar koning willie kijken @ uni
Mwah, dat hangt er ook weer van af hoe snel die ziekte zich ontwikkelt. Stephen Hawking heeft al vanaf 1979 verpleging nodig in zijn dagelijks leven...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jup me2 erg triest. Gast heeft hoogstens nog 3-4 jaar te leven, gun je niemand
Hij bedoelde het ook wel goed hoor, maar volgens mij kwam het gewoon doordat hij niet wist wat voor een houding hij zichzelf moest geven.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien hoor maar vind Beau normaal echt een prima kerel hoor.
Niks mis met die ouwe lul.
Hij praat nu al moeilijk (zie wiki, levensverwachting in de meeste gevallen 3-4 jaar). Zijn boek is denk ik wel stuk beter dan die van Vd Meydequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mwah, dat hangt er ook weer van af hoe snel die ziekte zich ontwikkelt. Stephen Hawking heeft al vanaf 1979 verpleging nodig in zijn dagelijks leven...
Zus van een van me beste vrienden heeft dat. Toch wel triest om te zien hoe zo iemand vroeger nog met een glas water de trap op kan en nu niet meer en vroeger zelf kon fietsen en nu zijwieltjes nodig heeft.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jup me2 erg triest. Gast heeft hoogstens nog 3-4 jaar te leven, gun je niemand
Alsof ie dat nog nodig heeft, die neukt Russische diplomates om de relatie tussen NL en Rusland weer recht te krijgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja volgende week vrijdag komt ie studentes hosselen
Inderdaad. Het is na kanker denk ik wel een vd kutste ziektes om te hebben als mens, je stikt uiteindelijk, niet een frisse dood :Squote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zus van een van me beste vrienden heeft dat. Toch wel triest om te zien hoe zo iemand vroeger nog met een glas water de trap op kan en nu niet meer en vroeger zelf kon fietsen en nu zijwieltjes nodig heeft.
Spread your ass cheeksquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja volgende week vrijdag komt ie studentes hosselen
En naar wat ik hoorde, worden er eindelijk eens niet alleen maar open deuren ingetrapt. Waarschijnlijk mag ik het ook nog gebruiken voor mijn Nederlands(1 biografie is toegestaanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij praat nu al moeilijk (zie wiki, levensverwachting in de meeste gevallen 3-4 jaar). Zijn boek is denk ik wel stuk beter dan die van Vd Meyde
Kijk eens aanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En naar wat ik hoorde, worden er eindelijk eens niet alleen maar open deuren ingetrapt. Waarschijnlijk mag ik het ook nog gebruiken voor mijn Nederlands(1 biografie is toegestaan).
Inderdaad echt niet fijn en als je die persoon constant van dichtbij meemaakt, lijkt het me ook al pijnlijk om te zien hoe iemand zo snel kan verzwakken...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zus van een van me beste vrienden heeft dat. Toch wel triest om te zien hoe zo iemand vroeger nog met een glas water de trap op kan en nu niet meer en vroeger zelf kon fietsen en nu zijwieltjes nodig heeft.
Mwa kan beter hoor haha. Vooral in de laatste gaat het wel oke, maar niet goed genoeg naar mijn ideequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:52 schreef TBakkert het volgende:
hmm, Madmax86 praat nog best goed Engels.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa kan beter hoor haha. Vooral in de laatste gaat het wel oke, maar niet goed genoeg naar mijn ideeMaja Nederlanders he die Engels praten is altijd wel beetje akward
hoendred oiro?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:54 schreef MolFan het volgende:
Appleboys die een hoesje voor hun nieuwe iPhone kopen van 100 euro omdat anders krasjesGofferdomme
Mensen die een step kopen voor hun hond omdat anders de hond moet lopenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:54 schreef MolFan het volgende:
Appleboys die een hoesje voor hun nieuwe iPhone kopen van 100 euro omdat anders krasjesGofferdomme
/same. De woordkeuze is niet eens echt meer een probleem, maar je moet het zo snel om kunnen zetten als je spontaan aan het praten bent en niet alles al op papier hebt...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa kan beter hoor haha. Vooral in de laatste gaat het wel oke, maar niet goed genoeg naar mijn ideeMaja Nederlanders he die Engels praten is altijd wel beetje akward
Dit iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
/same. De woordkeuze is niet eens echt meer een probleem, maar je moet het zo snel om kunnen zetten als je spontaan aan het praten bent en niet alles al op papier hebt...
Snap er ook geen kut van maja it sells baby!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die een step kopen voor hun hond omdat anders de hond moet lopen
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Snap er ook geen kut van maja it sells baby!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |