Hoeveel omzet draai je per maand dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Snap er ook geen kut van maja it sells baby!
1000-2000 ongeveer. Winst 50% daarvan ongeveer + mijn vaste baan uiteraard.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeveel omzet draai je per maand dan?
Nou ja zo dik sellt het dan ook weer nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
1000-2000 ongeveer. Winst 50% daarvan ongeveer + mijn vaste baan uiteraard.
Dik als in 100 orders per dag nee of course not, het is een niche markt oftewel kleine markt. Het zijn ook niet echt goedkope dingen in aanschaf etc. Maar 1 zo'n ding verkopen daar moet een Bol bijvoorbeeld 80 cdtjes voor verkopen om evenveel marge te halen, marge is hoog dat is erg chill.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja zo dik sellt het dan ook weer niet
Zijn pas paar maanden bezig hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:59 schreef Kamikazie het volgende:
Niet dat het geen leuke bijverdienste is, maar het is niet alsof je duizenden euro's omzet per maand binnenharkt
Dit bedoelde ik dusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dik als in 100 orders per dag nee of course not, het is een niche markt oftewel kleine markt. Het zijn ook niet echt goedkope dingen in aanschaf etc. Maar 1 zo'n ding verkopen daar moet een Bol bijvoorbeeld 80 cdtjes voor verkopen om evenveel marge te halen, marge is hoog dat is erg chill.
Maar is ook logisch. Enige winkels die heel veel orders doen zijn vaak producten die je vaak nodig hebt of weleens koopt zoals dvd/games etc. Ook een strijkijzerwebwinkel doet geen 100en orders per dag allemaal niche marktenquote:
Denken dat wij niet weten wat de segmenten van markten zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dik als in 100 orders per dag nee of course not, het is een niche markt oftewel kleine markt. Het zijn ook niet echt goedkope dingen in aanschaf etc. Maar 1 zo'n ding verkopen daar moet een Bol bijvoorbeeld 80 cdtjes voor verkopen om evenveel marge te halen, marge is hoog dat is erg chill.
Denk dat je even een marketingboek moet lezen chefquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:01 schreef Kamikazie het volgende:
We kunnen dus wel vaststellen dat de hondenstep nog wat in populariteit moet winnen.
Zegt niemand leg het hem ff uit alleenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Denken dat wij niet weten wat de segmenten van markten zijn!
Chef het is 1 uur snachtsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Denk dat je even een marketingboek moet lezen chefHet is populair alleen bij een selecte groep mensen zoals ook sommige graag joggen met hun hond, maar niet iedereen etc etc.
wat een wijsheid LOI cursus gedaan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Denk dat je even een marketingboek moet lezen chefHet is populair alleen bij een selecte groep mensen zoals ook sommige graag joggen met hun hond, maar niet iedereen etc etc.
wat mietersquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja volgende week vrijdag komt ie studentes hosselen
Zou gewoon geen discussie meer aangaan zo laat joh want je snapt er niks van maar no problemquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Chef het is 1 uur snachts![]()
Het kan me weinig lezen wat mijn marketingboek over de hondenstep te zeggen heeft.
wat is je url?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zou gewoon geen discussie meer aangaan zo laat joh want je snapt er niks van maar no problem
Ik ging helemaal geen discussie aan. Kuthond dat je bent.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zou gewoon geen discussie meer aangaan zo laat joh want je snapt er niks van maar no problem
Ik trade LOI cursussenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat een wijsheid LOI cursus gedaan?
doe niet stoer tegen hem. klap je op je kk kut kopquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ging helemaal geen discussie aan. Kuthond dat je bent.
HonT EDITquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ging helemaal geen discussie aan. Kuthond dat je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |